Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са мненията за изучаването на английски език и избора на учебни заведения?
Какви са мненията относно притежаването на домашни любимци?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Форумът обсъжда различни теми, включително здраве, образование, домашни любимци и лични преживявания на участниците. Дискусията във форума обхваща различни теми като пътувания, семеен живот, здраве и забавления. Участниците споделят лични преживявания, планове за бъдещи пътувания, както и проблеми свързани със здравето и обществени въпроси. Форумът обсъжда различни аспекти на влиянието на COVID-19 върху ежедневието, здравето и образованието на хората. Темите включват притеснения относно разпространението на вируса, въздействието върху икономиката, дискусии за дистанционно обучение и предприети превантивни мерки.
-
Какви са мненията за изучаването на английски език и избора на учебни заведения?
-
Какви са мненията относно притежаването на домашни любимци?
-
Какви са мненията за домашните любимци във форума?
-
Какви са мненията за кучетата Джак Ръсел териер във форума?

Добрютро. Осъзнавам, че звучи грозно, но след повече от двадесет години сърбане на попарата, наречена "българска образователна система", съм убедена, че основният двигател на подобни идеи е възможността от насочване на едни парични потоци към помагала/школи/ учители, вече не само по БЕЛ и МАТ, а и по природните и обществени науки. Дъщеря ми беше от випуска, държал НВО по всички предмети, но без оценките да имат значение за балообразуването, освен за известните на всички две-три гимназии-изключения. С този вариант съм ОК- все пак преобладаващата част от децата не искаха да се представят посредствено и се подготвяха. Но не мисля, че сериозен мега изпит с необходимост от подготовка по нови и нови модули е удачен в седми клас като база за разпределение в толкова различни по насоченост училища. Не се комбинира добре, както казват по рекламите, с хаоса и "предозирането", които продължават да царят в учебниците по повечето предмети, в комбинация с често странни, понякога подчертано недобронамерени преподавателски кадри, паническо изпитване за оформяне буквално в последните часове от сроковете и т.н. Всъщност, изпитите ще се правят от същите хора , които подготвяйки новите програми за осми клас за сегашните десетокласници, забравиха например, че по старата програма същите не бяха учили съществен раздел от геометрията, ( просто пропуснато, а следваше надграждане и борба със свален от десети клас в осми материал). По история-целокупното Средновековие им беше убягнало, и в осми клас трябваше по литература да учат ренесансови автори, без да са учили що е то Ренесанс изобщо. Допечатваха някакви допълнителни листовки, трябваше да се взимат нулеви часове някакви за да покрият материала, но все не се случваше и т.н. Та не зная защо, но мисля, че най-малко вредно ще е МОН, ако се въздържа от каквито и да е активности. Освен в посока подобряване на материалното осигуряване и обучение на учителите, с оглед задържането на качествените и с призвание учители, каквито е чудо, че все още се срещат.