Отговори
# 900
  • Варна
  • Мнения: 36 699
И аз не ща автоматик.

# 901
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 753
И аз нещо не мога да се оправя с автоматик. Не усещам толкова добре колата и ми е странно. Не го отричам обаче, защото карам изцяло с ръчни скорости и в задръстване левият ми крак става на нищо. Преди не вярвах, че може да ми се случи, но стана. Така, че е до предпочитания, не смятам, че тези с автоматици са по-малко шофьори.

# 902
  • София
  • Мнения: 22 852
Аз карам автоматик и съм много диволна. С автоматика си създадох удобство за мен. Никога не включвам левия крак в действие. Държа го настрани. Действам само с десния крак.

Последна редакция: нд, 13 юни 2021, 20:33 от Amiamo

# 903
  • София
  • Мнения: 1 178
случвало ли ви се е да не може да вкарате никоя скорост
При работещ двигател или ...?
Много правилен въпрос, но не знаем каква е колата, можем само да гадаем.
Аз и при изключен двигател не можех нищо освен 3 и 4.
Друго се сетих да питам аз, а къде отделя съединителя? Защото това е първият индикатор, от там да търси проблема. Ако го е сменяла, вече следващите варианти. Понеже аз яко спорих с един майстор, ксзвам му ама съединителя е на няма 300 км, той не та не за смяна е 😠. Та на следващия се разбрахме, човека бързо намери проблема и то бях във Враца, на път за София. Моя мъж беше готов да пали колата да дойде и да си ме прибере 😁😁😁

# 904
  • Мнения: 4 714
Колата е Зафира, 2000 кубика, дизел. Не намирам някаква закономерност, но отскоро като чакам на светофар, после ми е малко трудно да включа 1 скорост. Не съм се сетила да пробвам на загасен двигател дали ще има проблем.
Вчера се случи и на паркинг на магазин, тръгвам напред, спирам и не мога да включа задна, за да паркирам. Като че ли ми потъна съединителят. Изключих от скорост, напомпах няколко пъти (така ми дойде отвътре да направя, не знам дали е правилно Simple Smile) и се получи.
Съединителят е правен преди година и половина. А къде отделя.... замислих се, май по-нагоре, но утре със сигурност ще проверя.

# 905
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 238
E заведи я на едно сервизче да я видят там на място. Тука и да налучка някой какво е няма да си я оправяш сама, нали? Това дето потъва не както трябва значи нещо има.

# 906
  • Мнения: 4 714
Аз ще я закарам, но все пак реших, че някой може да ме ориентира за какво става въпрос. Или някой изпатил си, да сподели при него какво се е оказало.
Ако някой има препоръка за добър сервиз на Опели (София), знае проблемът ми Grinning, съм насреща. Иначе трябва да играя на тото.

# 907
  • София
  • Мнения: 1 178
Аха Опел Зафирова, опитай да видиш със помпата дали не е проблема. Щом е нов съединител има страничен проблем, защото не вярвам да сте минали поне 200 хиляди километра, щом потъва педала може да е помпа. В смисъл да обясня, повечето нови коли са с две помпи заедно със съединителя, първо скъпи части, второ скъпи за смяна. Ааа и се намират на кофти място, че и за труд взимат много 🥴.
Шегата настрана, закарай я на майстор, ама ако може не лично вие, а някой мъж/това от личен опит като жена/.
Имам познат майстор, но не е в БГ в момента за съжаление, щях да ви пратя там иначе. Нищо, че моя мъж разбира, има неща за които и ние си плащаме. Като каже не мога да го направя и аз търся варианти.

# 908
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 422
Не мисля, че това къде отлепя съединителят, е някакъв показател, че нещо не е наред. Две чисто нови коли карах едновременно, с тотално различни степени на отделяне на съединителя. И досега като се кача от едната на другата, която не е моя, първите 2-3 пъти на смяна на скоростите ми е странна, докато свикна на отлепянето.

Автоматик не искам. Не усещам колата, не ми е приятно тя да ме командва Simple Smile Понякога карам на ММ- ами предпочитам си моята ръчка.

# 909
  • Мнения: 4 714
Не отлепя високо, днес се постарах да усетя. Макар че като се кача на друга кола, моята ми се струва малко по-тромава, но според мен вановете са така. Пък и мен ме устройва. Simple Smile

Не съм карала автоматик досега.

Дидолина, жалко, че не е в БГ. Търся някой познат, който не сваля 5 кожи ей така, като види жена. Аз, че не разбирам, не разбирам, но нямам излишни пари за харчене Grinning

# 910
  • Мнения: 795
Здравейте!
След едно голямо задръстване и каране на полусъединител към 10-12 км., колата не иска да тръгне плавно на 1-ва скорост. С останалите скорости няма проблем, но при потеглянето започва едно тресене, губи мощност, едвам я дотътрям.
Някой с такъв опит?

Благодаря!

# 911
  • СИ
  • Мнения: 4 406
Здравейте!
След едно голямо задръстване и каране на полусъединител към 10-12 км., колата не иска да тръгне плавно на 1-ва скорост. С останалите скорости няма проблем, но при потеглянето започва едно тресене, губи мощност, едвам я дотътрям.
Някой с такъв опит?

Благодаря!

Точно аз нямам такъв опит. Обаче е почти сигурно, че съединителят е леко прегрят и се е изкривил. Може и да се пооправи малко с времето, тоест да не тресе толкова.
В задръстване трябва да се внимава. Включваш и изключваш, без много полусъединител. Колата с демпфер ли е?

# 912
  • Мнения: 795
Ясно, ами наистина е много вероятно да е прегрял, защото си беше кошмар.
Относно демпфера - не знам честно казано. Автомобилът е 1.2 бензинов, малка градска кола. Предстои ми сравнително дълъг път, към 300 км и не съм убедена, че е редно да тръгвам при такъв проблем.

# 913
  • СИ
  • Мнения: 4 406
Ясно, ами наистина е много вероятно да е прегрял, защото си беше кошмар.
Относно демпфера - не знам честно казано. Автомобилът е 1.2 бензинов, малка градска кола. Предстои ми сравнително дълъг път, към 300 км и не съм убедена, че е редно да тръгвам при такъв проблем.

300 километра било дълъг път? Хм-м-м-м... Всъщност, за всеки е различно. По-скоро е средно разстояние.
Колата ще върви и с леко крив съединител. Но така или иначе трябва да се смени. Не се знае доколко е крив и дали като се износи неравномерно, няма да счупи и нещо друго.
1,2 бензин? Киа Рио, ФВ Поло, Опел Корса, Рено Клио... Каква е колата и коя година? Едва ли ще е толкова скъпа смяната. Но ще отиде поне един ден в сервиз.

# 914
  • Мнения: 795
Дълъг от гледна точка, че при счупен автомобил може да се окаже проблем. Sad А и това е в едната посока, после още толкова.
Рено Клио Simple Smile сумата доколкото проучих ще е около 400-500 лв. Което не е много за такъв ремонт наистина, но пък колата е вече на 20 години и се чудя заслужава ли си изобщо. Иначе съм безкрайно доволна, много здрава се оказа, много вярно ми служи, но днес ще е това, утре друго...

Общи условия

Активация на акаунт