ОСМИ клас 2020/2021 - Осмокласникът е обратно пред екрана и за мама винено време пак настана

  • 31 967
  • 738
  •   1
Отговори
# 675
  • софия
  • Мнения: 30 385
Забрави, Ред. Това е като с вдигане на цените или високите сметки за парно/вода/ток. Всички се възмущават и всички, които си плащат, отиват и плащат.

# 676
  • София
  • Мнения: 7 671
По-скоро студентите трябва да повлекат крак с подобна инициатива.
Защото те са нещо съвършено различно от:
Големите хора никога не се забавляват. Имат само купища неприятни работи и глупави дрехи, и мазоли, и данък общоход.

# 677
  • Мнения: 7 677
Аманда, след общите приказки за класа, класната попита имаме ли въпроси и аз попитах конкретно по какво още трябва да работи Ния. И тя ми отговори, след което още много родители питаха един по един за техните деца. Всъщност аз не чух нищо положително за Ния, което ме впечатли. Чух само изредени сума пропуски и проблем с детайлите. После някъде тя каза, че пишела оценки за проекти, които са ѝ харесали, рядко и за устни изпитвания, ако някой се справя отлично. И насложих към изброените проблеми, че не се справя и с проектите, защото нито веднъж не е оценена за тях, че не се справя и устно, защото и такава оценка няма, а взима мнооого участие. Аз си мислех, че тя просто не пише оценки за тези неща, а се оказа, че всъщност явно Ния нещо не прави и по тях като хората, въпреки многото старание. Но вече ми беше неудобно да питам и по тези неща какво трябва да чисти, освен "фемином", родовете и "е"-то (Ния ми твърди, че това е едно и също нещо казано по три различни начина, но някак не ми звучи да каже за един проблем по 3 начина, аз го възприех обобщено, че не се справя с правопис и граматика).

# 678
  • Мнения: 8 557
                   Вече ми дойде до гуша от простотиите в това министерство.Мисля да направя официално предложение - децата да учат или в МОЛ или в бар,ресторант и в краен случай дискотека от 1.04. ,като спазват дистанция и носят маски.Ей до къде стигнахме....а след това се чудим за знанията на децата .Не за оценките.Никога не съм се интересувала от оценката,а от това ,което знаят и съм им го набивала в главите ежедневно.Сега се тревожа ,ама много,за деветокласника - отличник.Не помня вече от кога не е ходил на у-ще.Чака с нетърпение 4.03. и след това отново 9-ти клас хич не го виждам в плановете.Страхувам се ,че ще се случи това,което стана на много места.Масово натоварване с контролни и т.н. и масов срив сред децата.Нашият ме шокира като каза - така и така не ходим на у-ще поне да изкарам някой лев от него.Става дума за стипендията.Хич не съм убедена ,че това е точния мотив за учене.А и не мога да знам коя шестица какво крие .Особено по испански.Няма да се изненадам ,ако ситуацията е сходна с тази на Мария.Разбирам тревогите и и мисля,че има доста 6-ци,които не са това,което ни се иска.Вината изобщо не е в децата.Те,горките,се скъсаха от поекти,тонове задачи и упражнения по какво ли не.Целта е да се докаже ефективност на ДО! Да,ама НЕ! Защото изобщо не мога да приема проект по физическо,музика .Не коментирам основните предмети ,защото и там е мазало.Къде взели,къде не взели,но контролните си текат.За седмокласника ни пък изобщо съм в пълна паника.Ходи на уроци,на контролни и класни 5-ци и 6-ци и ...... с домашните пълен ужас.Учителката по математика все не ги е получила.Ами то се вижда кога и в колко са изпратени ,но ...тя не ги намира.Скоро и крак си счупи тази учителка та е и  без учител в момента и кой от където дойде уж преподава.Питам се КОГА най-после ще свърши този ужас!? На питанията ни за проблемите и разминаването в оценките ....ами вие си знаете.Да,знаем си,че всичко се претупва ,но до сега не са се отказали от имитацията на обучение.

# 679
  • Мнения: X
Но вече ми беше неудобно да питам и по тези неща какво трябва да чисти, освен "фемином", родовете и "е"-то (Ния ми твърди, че това е едно и също нещо казано по три различни начина, но някак не ми звучи да каже за един проблем по 3 начина, аз го възприех обобщено, че не се справя с правопис и граматика).

Абсолютно правилно е казало детето. Фемином, предполагам е "feminin", което е ж.р.
А "е" се слага в края на имената, за да обозначи този feminin, който пък се чете носово точно "фемином" /горе-долу като пренесем в български/.
Ако само това има да чисти, значи не е нищо сериозно.

За стачката съм "за", но не виждам как ще стане масово. А ако не са всички, няма смисъл от такава форма на протест.

# 680
  • Мнения: 3 491
Моето мнение е, че изобщо не трябва да се връзваш. Ако си била активна по общоучилищни проблеми, най- вероятно това има отношение към изразената оценка. Не тормози детето.

# 681
  • Между гори и планини
  • Мнения: 11 853
Училището е задължително,  докато моловете и заведенията не са. Колкото и да ми се иска,  няма да отида веднага на ресторант.
Ние си свикнахме с този начин на учене, аз съм доволна от режима на детето.
Утре почиват - надявам се да  става за разходки сред природата.

# 682
  • София
  • Мнения: 7 671
Е тя постановката "всички" не съществува по принцип. Необходимо е само "мнозинство".

# 683
  • София
  • Мнения: 3 809
Много ми хареса идеята за масов "неизвинен" бойкот на ДО...

# 684
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 541
Имаме насрочена родителска при набора за четвъртък. Класната стая за нея вече била създадена. Остава да видя как ще влезна, защото наборът е на тренировка тогава, домашният компютър няма камера и остава вариантът, докато той подскача на танците, аз да съм през неговия телефон на срещата. Един час губене на време ще е. Общи приказки, защото по регламент нямат право да казват каквото и да било конкретно за всяко дете по оттделно пред всички.
На въпросите, които ме вълнуват, отговори няма да получа. Нито ще ми кажат кога децата се връщат нормално в клас, нито кога ще са ваканциите, приключването на годината и прочие.
Един астрономически час, тотално загубен.
Нищо не ми се прави вече, никакви амбиции, желания и интереси имам към каквото и да било. Всичко е пълен г*з.

# 685
  • София
  • Мнения: 7 671
Трябва само някак да подпалим социалните мрежи.
Аз съм на нисък старт, честно.

# 686
  • Мнения: 5 018
Е то е ясно, че като им "паднат" в училище и ги побъркват от тестове. Нашата по математика им заяви, че контролно на окръжности няма да правят сега. Почват новия материал, но като се върнат в училище може да им даде тогава 2-3 задачи не за цял час. А как протичат само тия часове.... Не ми се говори, че се нервирам ужасно. Сами си учат математиката, ама после ще ги изпитват!

# 687
  • Мнения: 24 467
Направо си я мотивирала....!
Вие какво очаквате от децата,  които учат нов език он няколко месеца? Няма как да са безгрешни! Едва ли  е толкова зле, ком има  отлични оценки и добро представяне на олимпиадата. Учителката може да има много завишени критерии също, на колко деца е писала отличен от устни изпитвания?
Много строго си осъдила детето, хем виждаш че се старае.
Ще дам пример - момиче от класа на моя, отличничка,  всичко изрядно, праща в група снимки на домашните  обаче не може да води скромен диалог. По същият начин и едно от момчетата. О приятеля на Стивън,  който  не е само с отлични оценки,  идва и говори свободно с мъжа ми. Практика с говорене и четене и ще се случи. Чисто нов език, учен 6 месеца,  няма как да е без грешки.
На приятелка дъщеря й завърши английска езикова,  а не си отвори устата за говори с мъжа ми,  освен едно hello.

Определено за децата не е добре да се прекалява с изискванията. Отразява се неминуемо и на здравословното им състояние. Не бива.
За мен е повече от нормално дете, което започва тепърва да учи съвършено чужд език интензивно, да не е за истинска шестица при настоящите обстоятелства. Въобще специално по език не отдавам голямо значение на оценките. Така или иначе решихме лятото да направи едно интензивно ниво на курсове, за да види на друго място и с по-малко хора как стоят нещата. А и ще му е от помощ.
...
Справки от Школо правя по вид предмет, вид изпитване /класно, устно, писмено и т.н. - доста са в менюто/, като може да се направи и времево ограничение /6 мес., 3 мес., 1 мес./. Учителките също казват често на децата. Но така или иначе не ми е някакво редовно занимание. Това са много относителни и често пъти не съвсем смислени неща. Не ми показват особено много. Например моят е първи по математика в класа, според Школо, обективно как е- никой не знае, но лично аз знам със сигурност, че си има пропуски, улавям по някоя и то на задачите, които давам вкъщи от сборника. И у нас правим нормални задачи, не състезателни, не с особено висока степен на трудност, защото няма смисъл. Той не гони това. И се радвам винаги, като уловим такива не за друго, а защото ако не го направим у нас, ще се натрупат сериозни пропуски и това ще се установи едва на контролно. За тази година любима му е математиката, но това изобщо не значи, че има такава насоченост и че иска с това да се занимава по-задълбочено.
С това ДО обективността в оценяването лично за мен е тотално опропастена и изобщо дори не разчитам на нея. Ако мога - проверявам си лично. По немски не мога, затова отива на летен курс. С предварителен изпит за ниво. Там предполагам, че има на места не дупки, а пропасти. Въпреки оценките.

Последна редакция: вт, 02 мар 2021, 15:16 от Judy

# 688
  • Мнения: 3 491
За мене няма смисъл детето да е в гимназия с интензивно обучение по език и да ходи на частни уроци..То тогава по- добре да беше в някое близко училище с английски, а втори език да учи в школа.
Какво по- различно ще дадат школите, ако и те редуват присъствено с дигитално?

# 689
  • София
  • Мнения: 3 912
За мене няма смисъл детето да е в гимназия с интензивно обучение по език и да ходи на частни уроци..То тогава по- добре да беше в някое близко училище с английски, а втори език да учи в школа.
И аз си мисля а тия неща напоследък все повече.Не съм вярвал че  ще седи подобна алтернатива на дневен ред.... НО  в това псевдо обучение, което се опитват да ни пробутват, определено  нивото не е задоволително така както очаквахме.И тук  не е виновна учителката= виждам че дава всичко от себе си, не спира да говори, обяснява и изисква.Просто децата явно  , вследствие на ДО загубиха добри учебни навици.Ако имаме някога родителска среща или  друго момент удобен, ще попитам учтелката какво й е мнението за ученето на езика тази година и какво би препоръчала като действие от наша страна за да компенсираме евентуалните пропуски през годината.

Общи условия

Активация на акаунт