МАC & Sephora и други магазини за селективна козметика и парфюмерия - 52

  • 72 448
  • 795
  •   1
Отговори
# 540
# 541
  • Мнения: 2 823
За тези, които питаха за подаръците "Лоялен клиент" на Дъглас, ето тазгодишния:
Скрит текст:

Кремовете на Кларанс са от натрупани точки, не към подаръка.

Тролът със ски и розова шапка ми усмихна деня Grinning





Последна редакция: чт, 23 дек 2021, 13:38 от Light Beam

# 542
  • София
  • Мнения: 4 954
Доооооста хубави подаръци, само да попитам, за колко горе долу и колко често си си поръчвала от Дъглас?

# 543
  • Мнения: 4 679
Light Beam, в какво се изразява “Лоялен клиент”?

# 544
  • Мнения: 2 823
В оборот от покупки, предполагам.
Станислава, не съм сигурна, че мога да отговоря с точност. По принцип грим и козметика пазарувам основно от тях. Подаръци също купувам често от там.

# 545
  • Мнения: 4 679
Комуникацията с “Дъглас” в България става все по-невъзможна (в началото имаха добре функциониращ телефон) , продавачките в магазините най-често са някакво недоразумение и понеже, все пак, за разлика от “Сефора” поне си направиха труда да предлагат онлайн, реших да се информирам, как се става лоялен клиент от “първа ръка”. Още повече, че с Light Beam имаме сходни предпочитания относно марки, по това, което съм забелязала.
Хубави празници!

# 546
  • Мнения: 8 379
На мен също ми е интересно как се става лоялен клиент и над какъв праг покупки за година те считат за такъв. Ако някой получи информация от Дъглас, нека пише тук.

# 547
  • София
  • Мнения: 2 666
При онлайн поръчките забелязах, че не получавам бонус точки. Сега проверих и имам само 30 точки, което е скандално.

# 548
  • София
  • Мнения: 7 286
Свързала ли си си картата с профила?
При намалени продукти, май не се трупат точки също така.

# 549
  • Мнения: 2 823
Въпросът ми се ограничаваше с общи условия, на които нямам отговор от “Дъглас” и е далеч от опитите Ви за неуспешна лична интерпретация.
Съжалявам, че постът ми предизвика спорове. Позволих си да споделя, защото приемам положително подобни политики към клиента. Наистина нямам идея какви са критериите и не вярвам в общите им условия да пише подобни неща. Предполагам, че е нещо сходно на начина, по който всяка компания определя на кой да изпрати свои рекламни материали в края на годината - имат предвидени "х" пакета и избират "х" клиента. Мога да попитам момичетата в магазина, ако представлява чак такъв интерес. Най-грубо, бонус точки за ваучери на стойност 180 лв., колкото имах натрупани, се равняват на покупки за 4 хил. лв. При покупки на Черен петък, Св. Валентин и разни други по-големи масови промоции не се натрупват точки, т.е. да кажем още над хиляда лв. от такова пазаруване съм изхарчила в магазина ...

Наистина се чувствам неудобно да си правя сметка на разходите публично .... и уточнявам - не съм принцеса, нито акционер или мениджър в компанията Joy Става въпрос за покупки на работеща жена над 40 с капризна застаряваща кожа, мъж, двама младежи, плюс подаръци по различни поводи за близки хора - абитуриенти, приятели - юбиляри, рождени дни на сестра, зълва, майка, свекърва и всякакви други подобни поводи. Козметика, грим и парфюми от друго място почти не съм купувала. Само от Нотино няколко неща и шампоани от аптеки. Бутиците на ЕЛ също харесвам - имат мили и грамотни консултанти и добра политика към клиентите с карта, както и великолепни намаления от 40% два пъти годишно, но тази година не стигнах до тях.

За мен предимствата да пазаруваш от едно място са повече от едно. Основното явно е това, че те познават като редовен клиент - канят те на всички представяния на нови продукти, консултации с националните представители на ползваните марки, грим сесии и всякакви подобни. При покупки по време на такива събития винаги ползваш отстъпки. Консултантите на марките те познават, знаят какво харесваш и какво си купувал и те насочват много бързо и лесно към подходящи продукти. Понеже знаят, че си редовен клиент на марката, с покупки почти винаги получаваш подаръци и куп мостри на нови продукти, които да пробваш и по-късно купиш.

М, при онлайн поръчките със сигурност се натрупват точки. Погледни дали си си регистрирала картата и как си пускаш поръчките. И както и Етоал е написала, при някои промоции не се натрупват точки.

Последна редакция: чт, 23 дек 2021, 20:43 от Light Beam

# 550
  • Мнения: 4 679
Light Beam, изобщо не съм искала да Ви поставям в подобна позиция и реално суми не ме интересуваха, но благодаря за прецизния отговор!

# 551
  • София
  • Мнения: 2 666
Добавила съм картата към профила. Имах съмнения, че не се натрупват точки, защото по принцип не съм почитател на клиентските карти. Имам периода, в които пазарувам основно от една верига, после от друга. Ще се опитам да се свържа с Дъглас. Благодаря ви!

# 552
  • Мнения: 417
Дами, при поръчка на стоки с опция “try first” от онлайн магазина на Дъглас България пробичките трябва ли да се заявяват някъде в кошницата преди поръчка, или ги изпращат с продукта?

# 553
  • Мнения: 317
Привет от мен:) видях, че утре Сефора ще имат 30/50% намаление, но май само в магазините. Имате ли някаква представа, дали има шанс да се поръча и по телефона с отстъпка? Знам, че онлайн магазинът функционира от година някъде, но изобщо не съм запозната с условията на такива кампании😒Питам, понеже съм извън София и продуктите, които съм си набелязала (the inkey list), не са качени на сайта иии не знам как да процедирам😂

# 554
  • Мнения: 765
Аз също ще направя поръчка по телефона ( новите червила на Too Faced са ми хванали окото), смятам да ги попитам за кое се отнасят намаленията и така. По време на черния петък също поръчах по телефона и нямаше проблем, дано и сега е така.Blush

Общи условия

Активация на акаунт