Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 5

  • 24 705
  • 315
  •   10
Отговори
  • София
  • Мнения: 8 647
Добре дошли в новата тема за AboutYou.bg!

Сайт: https://www.aboutyou.bg/
Телефон: 00 800 118 4977** Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-22:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 9:00 -20:00 ч.
Формуляр за контакт: https://www.aboutyou.bg/h/contact
Намерих и този мейл някъде из страниците с информация, не знам доколко е актуален: obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg (https://www.aboutyou.bg/h/%D0%B2%D0%B0%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D … B8/q-360014777160)

Работят с Еконт. Има опция Преглед, но няма опция Тест!


AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане. (Възможно е да има минимална стойност на поръчка при определени методи на плащане: https://www.aboutyou.bg/h/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D … B0/q-360014777020).
Връщането може да бъде извършено до 100 дни след получаване на поръчката. Могат да бъдат върнати както всички артикули от една поръчка, така и само част (или само един) от тях.
Ето някои полезни линкове относно:

Ето всички тези категории с полезна информация: https://www.aboutyou.bg/h, а ето и общите условия: https://www.aboutyou.bg/general-conditions.

От време на време има налични кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога се появяват и други. Следете темата и поглеждайте последните страници - имаме много потребители, които споделят кодовете и улесняват всички останали пазаруващи. Благодаря ви от името на всички! Flowers Hibiscus
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат". (В първата тема Манго беше чест пример за марка, чиито намалени продукти не се намалят допълнително от тези кодове.) Моят съвет е винаги да пробвате дали ще се получи. От проба глава не боли, но пък ако стане, бюджетът ще е щастлив! Smiley В скрит текст една извадка за кои марки не важат:

Скрит текст:


Понякога получавате персонални кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%). Следете си профилите за такива благинки. Simple Smile По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!


Имам молба към всички вас. В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи и т.н. и т.н., ще помогнете на всички останали. Simple Smile Благодаря предварително!

Малко за размерите:

Скрит текст:
Под избора на размера при даден артикул има съвети за размер. Там си въвеждате ръст, килограми, силует, години, дали искате свободно или стегнато и пр. и ви дава препоръки кой размер да изберете.
(Моето лично мнение е, че трябва да си потърсите информация за размера в официален сайт на марката или други сайтове (за предпочитане с коментари), преди да поръчате. Понякога това отнема време, понякога е невъзможно, но знаем, че няма стандарт и всяка марка си шие по собствени размери.)
В предишната тема имаше разминаване и на материя на дреха – 100% памук по описание в AboutYou, а реално се оказа 100% полиестер. Затова отворени на четири очите и проучване му е майката. Simple Smile
Положителното е, че в крайна сметка безплатното връщане спестява негативните емоции до голяма степен.


Малко за връщането от мнения от предишната тема:


Скрит текст:
Връщането е много лесно – същата опаковка, в нея има един лист (документ за връщане), който се слага вътре, а в долната му част има принтиран стикер, който лепиш на опаковката върху стария. И мяташ в Еконт.
На документа нищо не пишеш. Отлепваш етикета за връщане и го залепваш на плика, а артикула и документа се слагат в самият плик.
Можеш да ползваш същият плик от About you. Има лента Open Here и отваряш от там. След това си има още една лепенка, така че да се ползва още един път плика.
Не е задължително да е в същата опаковка. Може да използвате Ваша опаковка или да закупите такава от Еконт.
Ако сте загубили въпросния документ, в профила си в платформата може да генерирате нов. Ще трябва да го принтирате и да го залепите върху плика.
В самия сайт в раздел поръчки има бутон Върни артикул. А именно избираш артикулите, които искаш да върнеш и генерираш нов документ за връщане и за транспортиране. От прочетеното стигнах до извода, че тази стъпка може да се направи при липса на документ за връщане или ако искате поръчката ви за връщане да се обработи по-бързо. Демек ако имате 10 артикула и посочите само 1-2 за връщане обработката по връщането на пари става много по-бързо, тъй като улеснява работата на екипа на AboutYou. В някои от коментарите бях прочел, че при някои хора е имало забавяне по-голямо от 14 дневния обявен срок и мисля, че точно това е причината, че не е изготвена товарителница с точно тези продукти, които искаме да върнем.
Цитат от сайта: "При връщане на артикули, увери се, че в даден пакет връщаш само артикулите, посочени в товарителницата. В противен случай разпределението и възстановяването на сумата за върнатите от теб артикули може да отнеме малко повече време."

Досега доста хора се оплакаха, че мобилното приложение все още е нестабилно. Имайте си едно наум за евентуални засечки с него и се въоръжете с търпение. Понякога обаче има кампании за намаление само с приложението, така че няма да е лошо да даваме обратна връзка и да го пооправят. Simple Smile

В първата тема потребители споделиха, че формата за поръчка в частта си Адрес не е достатъчно удобна, например липса на ж.к. Не знам дали е отстранен този проблем, тъй като все още нямам профил, но обратна връзка и за това пак е добра идея според мен.
В последните страници на първата тема (44 стр.) missNoir имаше проблеми при поръчка до офис на Еконт през телефон. В крайна сметка след доста нерви успя да се пребори, но все пак ако имате възможност да използвате компютър, засега това е по-сигурният начин.

Линкове към предишните теми:
Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg? (Своеобразната първа тема)
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 2 
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 3
Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4

Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!

# 1
  • Мнения: 633
Честита нова тема. Утре ми пристига пратка ,поръчана преди 15 дни...

# 2
  • София
  • Мнения: 8 647
Аз чакам от Cyber Monday... няма още новини...

# 3
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 3 190
Бавничко стават нещата. Вчера ми пристигна пратка, поръчана на 01.12, но не я взех по тяхна заръка, защото на 02.12 бяха намалили артикула с 45 лева и сега чакам него. Явно обаче няма да дойде днес, че ни СМС, ни нищо. Значи на 02.12, звъннах да откажа пратката, не можело, а чак вчера пристигна. Безумие, можеха да си спестят едни пари за куриер и лашкане на пратката наляво-надясно.

# 4
  • Русе
  • Мнения: 4 307
Записвам се Simple Smile
На Rieker нещата хубаво намалени с код, ама защо все имитация на кожа за над 100 лв. ?!

# 5
  • Варна
  • Мнения: 8 226
Написах поредния отзив за един артикул, да видим дали ще го публикуват Relaxed

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 4 704
Благодаря за новата тема!
Отново да питам за връщанията - къде ги гледате отразени в профила? При мен под самата поръчка имам надпис Твоето връщане и нищо повече. Нито мога да видя какво съм върнала, нито никаква друга информация. ЕДинственото, което получих миналата седмица, е един е-мейл, че пратката е приета от техния партньор Еконт. Би трябвало вече да им е доставена, но не е в момента с мен товарителницата, за да проверя.
Очаквах, че някъде в профила ще мога да видя какво съм върнала, още повече, че съм маркирала точно кои продукти връщам.
Извинявам се за многото въпроси, но ми е първо връщане и се опитвам да се ориентирам каква им е последователността.

# 7
  • Мнения: 12 017
Чакам този суичър, днес получих имейл, че е изпратен
https://www.aboutyou.bg/p/indicode-jeans/pulover-brager-7339546

Благодаря за темата! 🌺

# 8
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 3 190
Аз от 4 дни имам мейл за изпратен артикул, ама го няма още.

# 9
  • Тук и сега
  • Мнения: 392
Благодаря на момичето, което написа кода FABMAMA15 за над 100лв ,свърши ми идеална работа.

# 10
  • Мнения: 9 898
Оставям си моя суитчер,мъжът ми каза че ми е супер,малко хашлашки ама ме хареса.
Мими,според мен при куриерите е проблрма,две пратки ми бяха предадени уж на куриер преди няколко дни,едва днес ми писаха ,че са в офис.
Вчера върнах сутиен и дънки,сутиена голям ,дънките същите ,като едни от НМ и няма смисъл.

# 11
  • София
  • Мнения: 5 027
Кода за рожденици само 10% ли ви беше? Ако да, ето споделям моят тук, защото определено за това, което съм си харесала ми трябват поне 15 Simple Smile  Код: TTHV7WGK

# 12
  • София
  • Мнения: 170
Кодът за рожденици е 20%.

# 13
  • София
  • Мнения: 5 027
Еми значи са ме прецакали. Но ми писна да се разправям с тях Simple Smile

# 14
  • Мнения: 3 049
Благодаря за темата! Насявам се на добри Коледни намаления Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт