Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 816
  • 556
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 810
В моите очи възпитание и любезност са различни неща. Да, държа се възпитано с клиентите си, не съм си позволявала лошо отношение, но съм любезна с този който също е любезен с мен.

# 376
  • Мнения: X
Не прозвуча така, но ние няма откъде да знаем. Много е елементарно представата за любезност да се свързва с фалшиви усмивки, между другото. А същевременно каквото някои хора наричат “възпитано поведение без любезност” си е някакво троскане и мусене, и мрънкане. От описанието на ситуацията, точно така ми прозвуча. Тоест, ако не се развикаш или напсуваш си възпитана, но не си любезна. И е приемливо.

Последна редакция: вт, 14 юни 2022, 14:47 от Анонимен

# 377
  • Мнения: 5 880
Oнзи ден едно семейство вдигна скандал на шефката ми за това, че не били пуснати "само за пет минути" след работното време на магазина.
Магазина е отворен 16 часа. Обаче все за някой не е достатъчно, ако може и 24 часа да е отворено, без почивен ден.
Бях шокирана как шефката ми беше направена на луда и вместо да извика полиция и да ги изхвърли, тя само се извини.

# 378
  • Мнения: 5 430
Толерантност, уважение и култура са двустранни процеси и в повечето случаи служителите са по-възпитаната страна точно защото от това им зависи заплащането , докато клиента влиза  с настроенията си и когато не си му прочел мислите излиза , че е по- лесно да те обвини в нелюбезност, некомпетентност и т.н.
Съвсем скоро в магазин където продавачката културно поздравяваше с " Добър ден" , докато разглеждах ми направи впечатление , че  влязоха пет дами и от тях само две отговориха на поздрава. До мястото където живея отвориха ново магазинче за зеленчуци , ами познайте дали ще отида отново след като продавачката ме прати да избирам вътре, а тя си допушваше цигарата отвън. Ситуации безброй и настроения и отношение също, не си хабете нервите 😊

# 379
  • Варна
  • Мнения: 7 034
...... Просеше си една псувня и да я изгоня, ама все пак реших да отстъпя.......

Нито възпитание, нито любезност усетих аз от прочетеното. И то само защото клиентката е нямала подготвено левче специално за покупката. На банкнота от 50 лв се мръщите, на плащане с карта се мръщите и "отстъпвате" ?!?!? Извинете, но това е несериозно.

# 380
  • Мнения: 810
Ми да, именно възпитанието ми ме спря да го направя. В обяснителен режим повече няма да влизам.

...... Просеше си една псувня и да я изгоня, ама все пак реших да отстъпя.......

Нито възпитание, нито любезност усетих аз от прочетеното. И то само защото клиентката е нямала подготвено левче специално за покупката. На банкнота от 50 лв се мръщите, на плащане с карта се мръщите и "отстъпвате ?!?!? Извинете, но това е несериозно.

# 381
  • Варна
  • Мнения: 7 034
Апф, то оставаше и да го направите. Flushed  Самият факт, че сте си го помислили, и после гордо го споделяте тук, говори достатъчно.

# 382
  • Мнения: 990
Апф, то оставаше и да го направите. Flushed  Самият факт, че сте си го помислили, и после гордо го споделяте тук, говори достатъчно.

Охоооо, значи има ограничение и за това, какво има право да МИСЛИ ? Ехаааа 😹

# 383
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Мисля, че е нормално и редно всеки търговси обект да разполага с нужното количество дребни пари за връщане. Не е работа на клиента да натамънява парите си. Това е част от работата като касиер. Да, понякога се случва да нямаш да върнеш, да потърсиш точни, или по- дребни, но да се сопваш и да смяташ, че всеки е длъжен да идва с точни пари, не. Рестото си е твой ангажимент и ти трябва да си подготвен.

# 384
  • Мнения: 22 280
Сега ще ви изненадам, но във Франция ми се е случвало същото - трябва да платя 2 евро, аз с банкнота от 50. Нямаме да ви върнем и точка.

# 385
  • Варна
  • Мнения: 7 034
VickyTaylor, точно. Ако ще се сърди на някого, да се сърди на шефа си, че не е оставил достатъчно оборотни. Стойността на транзакциите също не я засяга. 

Silver Light, не, няма ограничения за мислите, но след като си ги е изтипосала тук публично, за мен също няма ограничение да си направя съответните изводи, също публично. Simple Smile

# 386
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
На всеки се е случвало. Връщаш покупката и отиваш в следващия магазин/ аптека и т.н.

# 387
  • Мнения: 810
Да, то е точно така. Започва се с определена сума дребни, които обаче в един момент свършват. Има я и другата крайност. Аз явно обаче нещо не се изразявам правилно ли, не знам. Нямам проблем с това, че някой не е имал да ми даде по-дребни пари. Моята реакция беше провокирана от отсрещната такава, че тя НЯМА да ми вземе монетите.

Мисля, че е нормално и редно всеки търговси обект да разполага с нужното количество дребни пари за връщане. Не е работа на клиента да натамънява парите си. Това е част от работата като касиер. Да, понякога се случва да нямаш да върнеш, да потърсиш точни, или по- дребни, но да се сопваш и да смяташ, че всеки е длъжен да идва с точни пари, не. Рестото си е твой ангажимент и ти трябва да си подготвен.

# 388
  • Мнения: 990
VickyTaylor, точно. Ако ще се сърди на някого, да се сърди на шефа си, че не е оставил достатъчно оборотни. Стойността на транзакциите също не я засяга. 

Silver Light, не, няма ограничения за мислите, но след като си ги е изтипосала тук публично, за мен също няма ограничение да си направя съответните изводи, също публично. Simple Smile

Стойността на транзакциите могат да засягат служител, ако част от заплащането му е свързано с процент от оборота или има бонуси при таргети.

# 389
  • Мнения: X
Това не е релевантно обаче за казуса.

И също съм на мнението, че изказването “заслужаваше една псувня” е красноречиво.

Общи условия

Активация на акаунт