Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 845
  • 556
  •   1
Отговори
# 315
  • Варна
  • Мнения: 7 036
И ако има останали малко добри намерения обслужването ще е като да отбие номера😀
ами аз бих си го спестила.
Ами честно казано все ми е тая за 20 секундното обслужване за някакъв крем. Ако ми е важно да си го купя, ще си попитам директно.

# 316
  • Мнения: 5 431
Това имах в предвид, че не си струва нервите.

# 317
  • Мнения: 2 925
Ако се създаде непримиримост и стане практика, продаваческите нрави ще се променят. Щото почти всеки си трае и не му се занимава, затова такава "любезност".
Повишаване на тон отвреме-навреме поддържа тонуса Grinning

# 318
  • София
  • Мнения: 20 200
Неприемане има, но персонала се сменя всеки месец. Трудно се обучават с това текучество.

# 319
  • Мнения: 1 011
Благодаря ви, дами, за отделеното внимание и съчувствие Simple Smile

 Въпросният крем го има на много други места около мен, не само там. Това е голям магазин, така че бях отишла да гледам други неща. Просто ми хрумна, че така или иначе съм там, можех да го купя в този момент.

Нямам намерение да я гоня и да я моля да ми търси крем Simple Smile  Беше прекрасен момент да ми покаже нещо ново, да ме заинтригува с друг продукт, но явно наистина толкова ги обучават и са там от днес до пладне. Те работят на комисионна, между другото.

# 320
  • Мнения: 5 302
Грубото отношение от непознати започва още от летището и веднагически разбираш, че си "у дома".
Имам тактика и винаги запазвам пълно спокойствие, с любезност. Ако видя, че правата ми са нарушени, то търся по-високо ниво в управленската йерархия (магазин, власти и пр.).
Но да запазиш дебилно спокойствие и ясната увереност, че не нарушаваш, но и не могат да нарушават твоите права при мен поне работи.
В заведение не оставям бакшиш при лошо отношение или забавена храна.

# 321
  • Мнения: 2 925
Преди двайсетина години с мъжа ми (чужденец), сме седнали да вечеряме в лятната градина на един ресторант (в Русе). Виждам в менюто - зелена салата. И понеже сме свикнали целогодишно да я ядем, си поръчваме. Сервитьорът, младо, наперено и намусено момче, като почна да ми вика, упреква и убеждава, че това не е сезонът на зелената салата (беше юли), нямало салата, как може да поръчвам...Беше в менюто. Това го знаех и се учудих, че го има.
Мъжът ми се стресна от тона, ново беше за него, пита ме защо ми се кара...Докато му обясня...български нрави.

# 322
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Идвам да похваля един служител в генералното ни консулство. Досега не бях попадала на толкова любезен и отзивчив чиновник. Не знам, може би защото е мъж. Усмихнат, любезен, компетентен, отзивчив. Обслужваше едновременно граждани и по телефона, и на място. Обръщаше внимание на всеки детайл и подхождаше възпитано и усмихнато. Ами, направи ми деня. Ето, нищо не коства. Някои хора просто са родени за тази работа и си личи, че я вършат с удоволствие.
Ще напиша добър отзив и на страницата им.

# 323
  • Мнения: 1 011
Грубото отношение от непознати започва още от летището и веднагически разбираш, че си "у дома".

Не може да се обобщава. Аз пък в България съм попадала на много приятно обслужване в хотели и магазини. На летището не примират от любезност, но не са по-груби отколкото в чужбина по летищата. В България обслужването в ресторанти има нужда от подобрение, особено в провинцията.

Случката с крема, която описвах, между другото, не беше в България. Има всякакви хора навсякъде.

Последна редакция: пт, 29 апр 2022, 19:39 от Cool_Cat

# 324
  • Мнения: 5 431
Вики браво, но като те чета това , което разбирам е , че процеса по обслужване е бил двупосочно вежлив и културен .
Ти докато си изчаквала ред си била достатъчно толерантна да изслушаш и обслужването по телефон 👋 ако беше друг най- вероятно щеше да има реплики, че той е на ред, да извикат друг служител и т.н.

# 325
  • Мнения: 7 437
Грубото отношение от непознати започва още от летището и веднагически разбираш, че си "у дома".

Не може да се обобщава. Аз пък в България съм попадала на много приятно обслужване в хотели и магазини. На летището не примират от любезност, но не са по-груби отколкото в чужбина по летищата. В България обслужването в ресторанти има нужда от подобрение, особено в провинцията.

Случката с крема, която описвах, между другото, не беше в България. Има всякакви хора навсякъде.

Мен на летището са ме посрещали с усмивка и вежливо, включително и на паспортна проверка. Като аз също съм била усмихната и любезна. Така че съгласна съм, че не трябва да се обобщава.

За обслужването в България, да на места има нужда от подобрение. Обаче пък и в чужбина съм срещала нелюбезно отношение по заведения.

# 326
  • Мнения: 2 925
В Зап.Европа за 20 год. никога не съм срещала нелюбезно отношение в заведение. Дори им се получава напълно естествено любезността. Спонтанно, не заучено и престорено.
В България съм срещала изкуствена и принудена любезност.

# 327
  • Мнения: 7 437
В две заведения в Мадрид срещнах нелюбезното отношение. Не казвам, че навсякъде е така, а че не само унас може да са неучтиви.

# 328
  • Мнения: 3 914
В две заведения в Мадрид срещнах нелюбезното отношение. Не казвам, че навсякъде е така, а че не само унас може да са неучтиви.
Всъщност е така. При последната ми разходка в Италия на десет места бяха любезни и усмихнати, на две се отнесоха с нас като с кралски особи, макар да ставаше въпрос за улично кафене с нормални цени, но на две срещнахме и "търговско отношение" тип съскане през зъби.😃

# 329
  • Мнения: 1 376
По целият свят има нелюбезен обслуждащ персонал, това зависи от характера и манталитета. По някои географски ширини са повече, другаде по-малко.
В България опреледено има статистически повече нелюбезни. Моето обяснение е, че на повечето им е под нивота да обслужват, и го правят само за парите.

Аз възнаграждават добрто обслужване с бакшиш и обратно- намусени сервитьори нищо или минимално. Магазини/ заведения с лошо обслужване не посещавам повторно при възможност. 

Общи условия

Активация на акаунт