Грубо обслужване. В мен ли е проблемът?

  • 31 811
  • 556
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 3 915
Къде всъщност е границата с невъзпитан клиент? Определено няма ситуация, която да позволява да влизате в спор, да повишавате тон или да изполвате думи извън любезните стандартни фрази. Ако клиентът обаче нанесе физическа вреда, тоест, рита кошчето или удря по плота, или смущава спокойствието на останалите клиенти, както в случая с онзи, който се развикал в аптеката, е редно да бъде изведен от обекта без да бъде обслужен.
Има си правилник за такива ситуации, невъзпитаните клиенти влизат в обучението на всеки, който работи пряко с хора.
Стойността на транзакциите изобщо не може да бъде фактор за клиента, стига вече, още малко и за цената на тока ще е отговорен.

# 391
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 661
Aми, като не иска да вземе монетите, да не ги взима. Ти като нямаш други, не можеш нищо да направиш. Предлагаш да върне покупката и кой от къде е, или да й продадеш нещо от аптеката, на стойността на тези монети. Не приемайте толкова лично нещата, че чак мисловни псувни да се отнасят.

# 392
  • Мнения: 990
Това не е релевантно обаче за казуса.

И също съм на мнението, че изказването “заслужаваше една псувня” е красноречиво.

Тя е длъжна да е любезна, да внимава, какво мисли за клиентите, да има дребни, колкото за целия народ, а сега е длъжна и да е банка, така ли? Потребителката написа, че клиентката е отказала да вземе (доколкото разбирам от споделеното) 4 лв на монети по 1 лв и е искала монети от 2 лв. Ами, извинявайте, но това вече е прекалено.

# 393
  • Мнения: X
Това не е релевантно обаче за казуса.

И също съм на мнението, че изказването “заслужаваше една псувня” е красноречиво.

Тя е длъжна да е любезна, да внимава, какво мисли за клиентите, да има дребни, колкото за целия народ, а сега е длъжна и да е банка, така ли? Потребителката написа, че клиентката е отказала да вземе (доколкото разбирам от споделеното) 4 лв на монети по 1 лв и е искала монети от 2 лв. Ами, извинявайте, но това вече е прекалено.

Да мисли каквото иска - казвам само, че съм съгласна с извода по-горе.

За дребните се каза вече, любезно казва, че разполага с тези пари, може да се върне покупката или може клиентът да купи още нещо на еквивалентна стойност.

Това с банката не го разбрах, какво значи длъжна е да е банка? Не, не я засяга колко е таксата за постерминала, защото това е услуга, която аптеката предлага.

Съжалявам но подобна логика като горната е причината да се чувствам като попаднала на планетата на маймуните понякога като вляза в български магазин. За непоздравяването дума дори не искам да отварям.

# 394
  • Мнения: 810
Попринцип сте абсолютно права. Но тогава така съм го почувствала и така съм го обяснила сега. Без огризения. Всеки си има праг на търпимост, а моят тогава беше изчерпан вече.


Aми, като не иска да вземе монетите, да не ги взима. Ти като нямаш други, не можеш нищо да направиш. Предлагаш да върне покупката и кой от къде е, или да й продадеш нещо от аптеката, на стойността на тези монети. Не приемайте толкова лично нещата, че чак мисловни псувни да се отнасят.

# 395
  • Мнения: X
Малко ти трябва да почнеш да псуваш на ум явно. Надявам се, че е било еднократен случай и се е дължало на някакво друго напрежение, защото не правиш впечатление нито на глупав, нито на невъзпитан човек. Наистина не звучиш като орките, които обикновено свързвам с подобно поведение.

# 396
  • Мнения: 990
Така и така съм се разписала в тази тема днес, искам да ви попитам за вашето мнение. Интересно ми е, защото от много време насам си мисля, че май на мен ми е грешно мисленето и аз съм крива.

Така, както съм писала и друг път тук във форума, насочила съм се като работа (втора работа) към Бюти бранша.
И искам да Ви попитам - само на мен ли не ми допада това поведение, което поддържат повечето работещи в тази сфера - отиваш примерно на фризьор и тя започва да те разпитва за живота, какво и къде работиш, семейна ли си, любовник имаш ли е т.н? И другото дежурно - отиваш на фризьор “Лелеее, косата ти е много изтощена”, отиваш на маникюр “Лелеее ноктите ти са много изтощени”. Ами съжалявам, ама изтощавам се 😂 Това, поне според мен, са разкрасителни процедури, при които трябва да отидеш, да седнеш, да се починеш и после да излезеш разкрасена, свежа и щастлива. Аз в повечето случаи броя минутите да свърши процедурата, за да се отърва.
Когато си говоря със собственички на салони, те ми казват, че това е необходимо, защото така се сближаващ с клиентката и тя пак идва при теб. Е, при мен в качеството ми на клиент не ми харесва.
За мен това си е грубо и непрофесионална обслужване.

# 397
  • Мнения: 810
Мен също определено не би ме привлякло такъв тип поведение. Предпочитам да седна и да си мълча и релаксирам. Достатъчно дуднене получавам другаде, та да водя и малоумни разговори в салоните.

# 398
  • Мнения: 2 579
И за мен е грубо и непрофесионално, колкото и да си мислят, че си придават важност като ти обяснят как не умееш да се грижиш за косата, ноктите си итн. И един вид да си кажеш: "Брее, колко зле съм била, пък гледай каква красива ме направиха!"  Или пък разпитвайки те за лични неща да си мислят, че ти дават чувство за близост. Макар че това второто не ми се е случвало някой да ме разпитва без аз да подхвана темата.

# 399
  • Мнения: X
Има хора, които го правят и такива, които не го правят. Както има и хора, които харесват това поведение и го намират за любезно, както и такива, които не го харесват. Ако не ти харесва, винаги можеш да кажеш, че не ти се говори под предлог, че си изморена като благодариш за интереса към теб и живота ти. Аз също не обичам да говоря, но в интерес на истината много рядко съм попадала на досадни фризьорки дърдорани. Във всеки случай при тях повече го разбирам, истината е, че много хора предпочитат това според мен, но виж като таксиметровите шофьори тръгнат да ме заговарят, това вече наистина ме дразни откровено.

# 400
  • Мнения: 5 430
На мен също не ми допада , но съм от типа хора, които много си държат на личното пространство. Не обичам лицемерното любезничене и наглото предлагане, искам на спокойствие да разгледам, прочета и ако имам нужда търся съдействие. Обаче съществуват и другата крайност хора, които си ходят по салони защото им е приятно да ги ласкаят, да им говорят и те да говорят.

# 401
  • Мнения: 990
Добре, а как излизате от ситуация. Какво казвате?

# 402
  • Мнения: 2 579
Ами то тъпото е, че вече като си седнал не върви да станеш и да си тръгнеш след забележки за външния ти вид.
Но примерно при забележка за ноктите може да се излезе от ситуация с израза: "Ами именно, защото са ми в това състояние, идвам при Вас."
В повечето случаи подобни забележки целят да се оплюе предишната колежка, при която си била и начинът и на работа, като после да си припишат заслугите, че те са направили чудеса с теб.
Аз всеки път като сменя фризьора, ми обясняват колко шарена ми е косата и как щели да ми я изравнят. Ами - все си е шарена Simple Smile

# 403
  • София
  • Мнения: 18 717
Мен рядко ме заговарят по салоните. Не знам дали аз давам вид, че не ми се говори. Обичайно отивам, изчаквам, четейки си нещо в телефона, показвам снимка на телефона какво искам и после сядам, отпускам се и чакам да приключат. Често със затворени очи, слушайки музика, когато има такава. На въпросите отговарям кратко и мило.
За да не ме заговарят в такси, винаги сядам на задната седалка с поглед към апарата, казвам точен адрес и отново си вадя телефона, на който си чета разни неща и ясно показвам, че не ми се говори.
Дори да не ползвам наистина телефона, а да зяпам навън, той ми е като защитна стена от досадници, защото и аз не обичам да ме занимават. И в магазините не обичам да ходят по мен, заради което обичам моловете и онлайн пазаруването.

# 404
  • Варна
  • Мнения: 7 033
Аз също съм от мълчаливите. Забелязала съм, че добрите професионалисти умеят да мълчат тогава, когато трябва и да приказват тогава, когато клиентът търси диалог. Т.е. умеят да минават на различни вълни според всеки, който сяда на стола.

Общи условия

Активация на акаунт