Време е за ИКЕА! - Тема 38

  • 36 892
  • 761
  •   1
Отговори
# 255
  • София
  • Мнения: 1 275
Ми тези панти излишните които Ви остават винаги можете да ги върнете с касовата бележка с която сте ги купили. Може ли да помоля за доставчика от турция, защото моя Малм черен явно няма да го доставят това хилядолетие.

# 256
  • София
  • Мнения: 3 452
Някои неща са по-евтини в Турция, други са по-скъпи обаче.
Ние си досглобихме паксовете с лостове от Истанбул, вчера ги купихме. По друга работа бяхме, но влязохме да видим има ли ги. Ами, имаше всички видове, за които попитах. Нямаше празни рафтове, неналични артикули, нищо подобно. Един скрин Хемнес обаче беше с около 50 лв по-скъп от тук - преди 2 седмици го купувахме от БГ, а офис стола на ММ беше значително по-евтин, така че зависи от конкретния артикул явно. Лостовете бяха горе-долу на същата цена, но те тук са по 12 лв  като ги има, няма много накъде да мърдат такива дреболии.

# 257
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Знам, ама всичко е пълен хаос и изобщо не знам къде са им бележките на тия панти. Имам над 30 поръчки за 2м. Доставка на поръчки от турски сайтове е страницата във фб, но нека всичко пристигне благополучно първо и тогава ще кажа ок ли са.

# 258
  • Сред мелниците
  • Мнения: 1 439
За пантите, които имате, е можело да ги върнете. С ИКЕА фемили с още по-дълъг срок.
 Но щом сте поръчали...

# 259
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Без касова бележка?

# 260
  • Мнения: 1 435
Здравейте,
някой ползва ли тази разтегателна маса за трапезария? Търся отзиви дали е стабилна и удобна.
INGATORP, маса с падащи плотове
https://www.ikea.bg/products/tables/dining-tables/extendable-tab … -plotove/00423108

# 261
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 556
Тъп въпрос: как следите за наличност?
Аз съм си запазила линк и рефрешвам всеки ден. Но това си е първобитна работа...

Дебна MAXIMERA чекмедже, средно
402.214.48, защото девойката от ИКЕА ми е поръчала 4, въпреки, че по проект са 5. Иначе си имам 5 чела 🫡

# 262
  • Мнения: 4 124
Тъп въпрос: как следите за наличност?
Аз съм си запазила линк и рефрешвам всеки ден. Но това си е първобитна работа...

Дебна MAXIMERA чекмедже, средно
402.214.48, защото девойката от ИКЕА ми е поръчала 4, въпреки, че по проект са 5. Иначе си имам 5 чела 🫡

Има един бутон "Уведоми ме при наличност". Попълваш си мейл адреса и на него получаваш известие, когато е наличен. Изпробвано е, работи. За твоя артикул обаче тази опция я няма. Предполагам, че е защото е част от кухня, а те се изписват от служител, но само предполагам.

# 263
  • София-Младост
  • Мнения: 24 095
Какъв е срокът за доставка, че не ми пише в поръчката? Платих и доставка, надявам се, че ще се обадят за ден и час.

# 264
  • Пловдив
  • Мнения: 1 675
И аз потвърждавам че този бутон работи, обаче...От 1 месец дебна едно легло , вчера получих мейл че е налично в онлайн магазина и докато вляза да го поръчам и вече не беше налично .

# 265
  • София-Младост
  • Мнения: 24 095
И аз потвърбдавам за бутона, вчера сутринта така си поръчах диван. Е, верно, че май не уцелих желания цвят, но все е някакво сиво. Дано ми хареса на живо.

# 266
  • Мнения: 5 654
Имейла за уведомления не работи както трябва, съобщението им за наличност идва с няколко часа закъснение. Аз така за малко да изтърва едно легло дето го дебнах. Бях си дала имейла за уведомление, но си рефрешвах по бабешкия начин и един ден след поредното рефрешване дойде в наличност. Поръчах си го като бял човек, а имейл, че е отново наличен получих чак вечерта, когато артикула беше изчерпан.

# 267
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Не знам известието ли не е ок или самите им наличности. Аз така с едни врати получих известие, влизам веднага поръчвам, слагам в количката и на плащане всичко се счупи и не можех да поръчам. После още известно време беше активен бутонът за поръчка, но не можеше да се поръча реално. Отидох в магазина и казаха, че всъщност така и не са ги получили наличностите и ги очакват след седмица. След седмица вече наистина успях да поръчам.

# 268
  • Мнения: 10 093
Тъп въпрос: как следите за наличност?
Аз съм си запазила линк и рефрешвам всеки ден. Но това си е първобитна работа...

Дебна MAXIMERA чекмедже, средно
402.214.48, защото девойката от ИКЕА ми е поръчала 4, въпреки, че по проект са 5. Иначе си имам 5 чела 🫡
Този начин е най - добрия.
Няколко пъти го пиша тук.
Бутона “уведоми при наличност” работи САМО за поръчки от онлайн магазина.
За наличности във физическите магазини единствения начин е да се проверява ежедневно.

# 269
  • Мнения: X
И аз потвърждавам за бутона, вчера сутринта така си поръчах диван. Е, верно, че май не уцелих желания цвят, но все е някакво сиво. Дано ми хареса на живо.
Ох, разсмя ме. 😆
Чакайте да взема и аз да нацъкам бутоните и да почна да попълвам липсите...
Ъгъл ми трябва, някой с конкретно предложение за удобен и функционален такъв? Не разчитам вече само на ИКЕА, но ми се ще да е от там.

Общи условия

Активация на акаунт