Плюсове и минуси на кварталите в София - тема 14

  • 54 734
  • 742
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 2 259
Какво мислите за Полигона като квартал?
Прави ми впечатление, че са доста високи продажните цени в imot.bg и то на зелено.

# 121
  • София
  • Мнения: 619
Какво мислите за Полигона като квартал?
Прави ми впечатление, че са доста високи продажните цени в imot.bg и то на зелено.
Като се замисля, това е топ квартала за сега. Няма толкова движение. Има разстояние между блоковете и хората са по възпитани, като че ли. Има един, два магазина и това е. Хипермаркет - у моло

# 122
  • Мнения: 51
Написах в другата тема, за мен има потенциал, но на сегашното положение е силно надценен. Незнам защо са такива цените, редполагам заради това, че има мол и офиси. Иначе ако ще работиш в мола, отсреща в Младост 1 или в някоя от офис сградите в самия Полигон става. Но има липса на зеленина, проблеми с тесните улици и реално няма къде да си разхождаш детето. Гледам как майките си бутат количките, за да ги заведат в някоя градинка в Младост 1 или на детска консултация, а край тях минават камиони от строежите и вдигат прах и пясък, отделно подлеза не е удобен за колички с деца.

# 123
  • Мнения: 1 757
Какво мислите за Полигона като квартал?
Прави ми впечатление, че са доста високи продажните цени в imot.bg и то на зелено.
Като се замисля, това е топ квартала за сега. Няма толкова движение. Има разстояние между блоковете и хората са по възпитани, като че ли. Има един, два магазина и това е. Хипермаркет - у моло
Този коментар е ироничен, нали?

# 124
  • София
  • Мнения: 619
Какво мислите за Полигона като квартал?
Прави ми впечатление, че са доста високи продажните цени в imot.bg и то на зелено.
Като се замисля, това е топ квартала за сега. Няма толкова движение. Има разстояние между блоковете и хората са по възпитани, като че ли. Има един, два магазина и това е. Хипермаркет - у моло
Този коментар е ироничен, нали?
Напротив. За мен това е топ квартал, защото може да се каже, че е затворен и отделен от другите квартали, спокоен и чист. Почна да се строи едва преди 10-тина години, но не е прекалено

# 125
  • Мнения: 17 116
От кого се взима за отправна точка и накъде се отправя от Орлов мост?
От организацията на Софийски Градски Транспорт, който е базиран на няколко лъча по които населението от по-отдалечените квартали да се придвижва до центъра. За югоизточния сегмент точката е Орлов мост, това е четвърт от града. За доста хора избиращи жилище транспортните връзки са от значение.

# 126
  • Мнения: 51
Да, от Сухата река минават през Орлов мост за мола на Цариградско. Метро до Орлов мост и от там автобус, но има и по-фрапантни случаи. С кола си минавам през Слатина и арена Армеец, Винарово и само за няколко метра се качвам на Цариградско и влизам в тунела за Полигона, а понякога просто си спирам някъде в Младост 1 и ходя пеша. Черковна, Ситняково и Цариградско са задръстени на макс в час пик.

Най-фрапантно е как няма ГТ от Левски до летището в съседство, не можеш да стигнеш с градски транспорт без да минеш през центъра.

# 127
  • Мнения: 1 047
Аз си давам сметка, че за мен плюсовете и минусите на кварталите са се променили през годините спрямо възрастта на децата ми. Доскоро, докато бяха малки, ми беше по-важно да имам прилични детска градина и училище под носа, на всякакви занимания ги водехме с кола. Откакто имам гимназист, който излезе от квартала, ми е много важно да не виси по спирките и да се придвижва удобно.

В темата коментиран ли е квартал "Крива река?

# 128
  • София
  • Мнения: 355
Моето наблюдение е, че си има квартал за всеки човек спрямо това какво му е важно. Дали да е близо до работа, дали да има удобен транспорт и магазини, дали да е в луксозна сграда и прочие. И на база това развързва кесията. Едни са готови да дадат 2500 евро да са в по-централен район, други биха дали толкова за имот в нова сграда. Хора всякакви и в това няма лошо.
Аз живея в Дружба от 2012. Първо на квартира, после в собствен апартамента. В началото кварталът си беше ок, имаше удобен транспорт, места за паркиране, тук-таме някое дърво. Последните години обаче... е нещо страшно. Навсякъде строят, вечер няма къде да се завъртиш, колите са на 5 реда паркирани. С количката не можеш да минеш нито по тротоар, нито на улицата. Няма нито един парк, а повечето детски площадки са от соц време. Но да - има метро, големи вериги и 4 лентов булевар. И кво от туй? Искам да кажа, че приоритетите се менят. Преди време избрахме това място, тъй като  беше удобно откъм предвижване до работа, апартаментът беше хубав и т.н. Но ако сега трябва да избирам, не бих живяла тук. Няма да коментирам ситуацията с детски градини и профила на хората, които живеят тук, защото не искам да изпадам в крайности. Онзи ден една бабичка ме наруга, защото не съм ѝ направила път с количката. А тя беше на 5 метра от мен. Както казах - хора всякакви.

# 129
  • Мнения: 3 824
От кого се взима за отправна точка и накъде се отправя от Орлов мост?
От организацията на Софийски Градски Транспорт, който е базиран на няколко лъча по които населението от по-отдалечените квартали да се придвижва до центъра. За югоизточния сегмент точката е Орлов мост, това е четвърт от града. За доста хора избиращи жилище транспортните връзки са от значение.
Лъвов мост и Централна гара са не по-малки транспортни хъбове 😁😁😁
Както от друга страна и НДК
Дали са в еднаква степен "отправна точка"?
И аз ходя по-често до летището, отколкото до Орлов мост, явно не сме единици.
Всички квартали в идеален и широк център нямат проблеми с транспортни връзки, даже май и всички без периферните нямат такива. Не виждам смисъл да се измислят "отправни точки".

# 130
  • SF
  • Мнения: 25 336
От организацията на Софийски Градски Транспорт, който е базиран на няколко лъча по които населението от по-отдалечените квартали да се придвижва до центъра. За югоизточния сегмент точката е Орлов мост, това е четвърт от града. За доста хора избиращи жилище транспортните връзки са от значение.

Знаех си, че пишем по различни теми. Ако от западен, евентуално северен район, пътуваш ежедневно до източен (южните с източните си имат други варианти на връзка с градския транспорт), тогава близостта с Орлов мост, вероятно е от значение. Но това е при честа, почти ежедневна дестинация.
Ако не им се налага да пътуват често до Панчарево, Младост и Дружба, пука им за отдалечеността от Орлов мост и как е разчертан в картите на градския транспорт. Даже ще избягват тази зона, защото е точка, свързваща няколко лъча, силно натоварена от хора и транспорт, спирки, светофари, мръсен въздух и така нататък.
Живея в район, посочен от теб, но през Орлов мост не помня кога последно съм правила връзка.
Ако живееш в Борово или Манастирски ливади и работиш в Младост, нямаш работа на Орлов мост, освен ако не обичаш зорлем да се возиш в автобус.

# 131
  • Мнения: 513
Според мен Полигонът към момента е доста кофти квартал от към инфраструктура и нямам усещане, че ще се развие добре. Причина за това са бившите и настоящи военни имоти. Всеки купува нещо си на парче, строи и никой не мисли за инфраструктура. Основният му проблем е единственият вход-изход. Сега е поносимо, но след още малко строителство ще станат такива тапи...

Последна редакция: пн, 16 яну 2023, 12:16 от the_bug_lady

# 132
  • Мнения: 11 290
И старите южни квартали също, Младост 4 (Бизнес паркът), южната дъга на Околовръстното...

# 133
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Лошото е, че подвеждаш сериозно хората. Често ми прави впечатление, че на база частен случай обичаш да правиш генерални изводи, а като разпиташ хората които учат там чуваш 95% обратното на твоето, с което мнението ти се дискредитира страшно много.

# 134
  • на земята
  • Мнения: 4 170
Хора,темата се измести ,недейте да спорите,всеки има разли1ни мнения.
Кажете нещо за Княжево,за семейство с дете на 10 години.
Удобен ли е,транспорт ,магазини?
Благодаря

Общи условия

Активация на акаунт