Студенти в Нидерландия - 16

  • 67 240
  • 718
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 2 788
Здравей spolina,
И аз търся в Бреда. Попаднах на възможности с оглед от познат или въобще без оглед. Пиша ти на ЛС Simple Smile.

# 136
  • Мнения: 19
Здравейте! Аз имам друго питане! На някой да НЕ са доставяли колет? Как се процедира в такава ситуация? 🤔 Изпратих колет на 2 март със Спиди, съответно DPD. 10 дни търсихме къде точно се намира пратката (от 8 до 18 март) - нито в Бг, нито в Холандия знаеха къде е. Точно се появи в събота и в понеделник казаха, първо, че до 1-2 дни ще бъде доставено, и само след час, че я връщат в Бг, защото изпращача е поискал това (което не е вярно), или другата версия - бил минал срока за доставка и щом не е доставена за това време, значи трябва да се връща 😳 Нито мейлите, нито обажданията и в Спиди и в DPD помогнаха. Колетът се връща в България 🤦🏻♀

# 137
  • Мнения: 6 360
Току що проследявах пратка към сина ми с DPD. Става въпрос за доставка от Амазон Германия . Днес в сайта на Амазон изписа, че пратката е доставена неуспешно , и върната в офис. Хванах тракер номера , проследих го в сайта на DPD, излезе в линк  име на обект в който е оставена пратката , отворих линка - работно време, и точен адрес. Нанесох го на картата, подадох го на сина ми, след работа каза че ще ми е да го вземе, чакам да пише че всичко е минало .  Нещо такова не се ли получава като нанесете трakинг номера за проследяване в сайта на DPD ?

# 138
  • Пловдив
  • Мнения: 293
Аз изпращам със Спиди почти всеки месец и винаги е доставян на адрес. На осмия ден от изпращането е доставката, като гледам дъщеря ми да си е вкъщи тогава (предварително си изчислявам). Никога не звънят по телефон, винаги съобщават чрез имейл. Вие сигурни ли сте, че сте дали правилни данни!? Тях ги интересува основно имейл, нидерландския телефонен номер е проформа.
Само един път се случи да не е на адреса щерката, но веднага пратиха имейл в кой офис е оставена пратката и тя си я взе.

# 139
  • Мнения: 19
Аз изпращам със Спиди почти всеки месец и винаги е доставян на адрес. На осмия ден от изпращането е доставката, като гледам дъщеря ми да си е вкъщи тогава (предварително си изчислявам). Никога не звънят по телефон, винаги съобщават чрез имейл. Вие сигурни ли сте, че сте дали правилни данни!? Тях ги интересува основно имейл, нидерландския телефонен номер е проформа.
Само един път се случи да не е на адреса щерката, но веднага пратиха имейл в кой офис е оставена пратката и тя си я взе.
Знаем, че основната им комуникация е през имейл. Изпращам за втори път. Предният колет също закъсня - чакахме 10дни, но тогава бяха предупредили, че са претоварени и ще закъснеят. Сега обаче пратката изобщо не стигна до Арнем. Не е била натоварена за разнос. От DPD не знаеха къде е. И продължават да не разбират какво се е случило. В момента в който я намериха, я връщат към България🤷🏻♀

# 140
  • Пловдив
  • Мнения: 293
Уау, от 09.03 до 18.03 - голяма "черна" дупка..
Много странно.. Всичко може да е станало, но ще гадаем. И аз се притесних.

# 141
  • Мнения: 10 130
Ами те ся я върнали още на 7-8ми.
Пише че е стигнала NL,после се появява в Будапеща все едно изпратена наобратно.

# 142
  • Мнения: 19
Ами те ся я върнали още на 7-8ми.
Пише че е стигнала NL,после се появява в Будапеща все едно изпратена наобратно.
Тогава (на 9 март) започнахме да звъним и да търсим. И от тогава отварят “разследвания” едно, второ, трето … и нищо! След това пак се върна в Нидерландия, НО нещата пак не са както трябва 🤬
Ясно е, че ще я върнат! Но нервите, които изхабихме не са малко! За това питам дали има друг, който е имал същия проблем и какво е направил?

# 143
  • Мнения: 10 130
Не съм имала, но бих провела една кореспонденция със спиди как биха ме обезщетили. С повторно изпращане за тяхна сметка, друго.. може и едно копие до кзп.

# 144
  • Мнения: 436
Миналата седмица и аз изпращах. Това беше най-дълго доставяния колет - 7 дни, като мониторът който изпратих е счупен. Не е нов и затова не можех да го застраховам.Обикновено синът ми го получава за 3-4 дни. Давам българския му номер, защото друг не използва и никога не е имало проблем. Аз следя пратката през цялото време и когато видя, че е в 0511 Veenemdaal, и е предаден на куриер за доставка го информирам. Синът ми винаги е информиран от куриера преди мен и го получава в същия ден.

# 145
  • Мнения: 5 053
Аз изпращам с интерлогистика, по доволна съм от Спиди, защото не гледат пакета така изкъсо, по евтино е и мога да изпратя лекарства.

# 146
  • Мнения: 164
Аз правих рекламация на Сприди за липсващи неща от колет на r@speedy.bg, после продължи комуникацията с internationalclaims@speedy.bg , На края ме попитаха какво обезщетение искам, аз си пожелах стойността на липсващите стоки /50лв. мисля че беше/ преведоха ги още същия ден.
За мен не беше въпроса за сумата, а някой да понесе отговорност.

# 147
  • Мнения: 377
През 2019г. дъщеря ми започна да учи в Маастрихт, пращах чрез Спиди багаж до там и беше същото ходене по мъките. Две седмици звънене, писане, разправии. Беше доставен в град на 100 км. от Маастрихт. Накрая го доставиха, но тя не беше в квартирата, добре че съседа го беше взел и предал на дъщеря ми. Успех

# 148
  • Варна
  • Мнения: 1 553
Ами те ся я върнали още на 7-8ми.
Пише че е стигнала NL,после се появява в Будапеща все едно изпратена наобратно.
Тогава (на 9 март) започнахме да звъним и да търсим. И от тогава отварят “разследвания” едно, второ, трето … и нищо! След това пак се върна в Нидерландия, НО нещата пак не са както трябва 🤬
Ясно е, че ще я върнат! Но нервите, които изхабихме не са малко! За това питам дали има друг, който е имал същия проблем и какво е направил?
Имахме такъв казус. Първо я нямаше пратката дълго време. Спиди я търсиха. Намериха я .Появи се дата и час за доставка на мейла . Чакаше чинно на адреса доставката на колета и от прозореца вижда как спира буса , тагва се че е на адреса , но си тръгва без да слезе доставчика. После от Нидерландия ДПД излъгаха , че е напрвен опит за доставка. И пратката мина със статус връщане в БГ. Нагрях Спиди, те пък да си се оправят с ДПД , че въобще не е доставена пратката на адреса. Казахме им , че има видеонаблюдение и да си направят друга истинска доставка. После смениха статуса , оставена в някакъв хъб. Отново разговори , да си я доставят , защото съм платила за доставка до адрес. Последва нова доставка от ДПД и най-накрая я доставиха .
Та с други думи разговаряйте със Спиди, международния им отдел  .
И тия от Спиди са ужасно дразнещи с телефона с 0700 . , който таксува по зверска цена. Надявам се , че знаете огледалния му номер и звъните на него 02 4485800.

# 149
  • Мнения: 19
Имахме такъв казус. Първо я нямаше пратката дълго време. Спиди я търсиха. Намериха я .Появи се дата и час за доставка на мейла . Чакаше чинно на адреса доставката на колета и от прозореца вижда как спира буса , тагва се че е на адреса , но си тръгва без да слезе доставчика. После от Нидерландия ДПД излъгаха , че е напрвен опит за доставка. И пратката мина със статус връщане в БГ. Нагрях Спиди, те пък да си се оправят с ДПД , че въобще не е доставена пратката на адреса. Казахме им , че има видеонаблюдение и да си направят друга истинска доставка. После смениха статуса , оставена в някакъв хъб. Отново разговори , да си я доставят , защото съм платила за доставка до адрес. Последва нова доставка от ДПД и най-накрая я доставиха .
Та с други думи разговаряйте със Спиди, международния им отдел  .
И тия от Спиди са ужасно дразнещи с телефона с 0700 . , който таксува по зверска цена. Надявам се , че знаете огледалния му номер и звъните на него 02 4485800.
За съжаление това не помогна… нито разговорите, нито мейлите, нито дори заплахите … Колетът без да е стигнал до бус за доставка, вече се връща към България 😩

Общи условия

Активация на акаунт