СЕДМИ КЛАС - вижда му се края :)

  • 57 676
  • 731
  •   1
Отговори
# 570
  • София
  • Мнения: 3 809
Още повече оценявам късмета на синковеца с учителите по БЕЛ и математика. Оценки от ПИ се пишат само ако са 6, а по математика тези, на които писа 6 ги освободи от класно.

# 571
# 572
# 573
  • Мнения: 3 483
Ама, някои учители  се държат като малки деца. Защо спичат децата? Както и sanaka писа, оценката е тяхна преценка и не дължат средно аритметични. Пробни, НВО дали ще ви обявят, че от тях зависи всичко или просто тихо ще им накланят везните за един или друг ученик, в полза или ущърб, е абсолютно без значение, все от тях зависи оценката.
Не виждам смисъл да размахват такива изявления.
Просто трябва да разкарат училищните оценки от балообразуването, защото внасят голяма несправедливост, така или иначе.

# 574
  • Мнения: 588
Моят син върви към 5 за годината. 5 първи срок, 2 шестица и 2 петици втория..все нещо не знае..реалната му оценка тази, не мога да си изкривя душата. Доста ми е криво, ако трябва да съм честна

# 575
  • София
  • Мнения: 6 559
Ключът за ПИ мат Регалия от 28.05
https://we.tl/t-h3Ela1yjZp

# 576
  • Пловдив
  • Мнения: 1 635
И в нашето училище ги плашат така - оценката от НВО щяла да се нанесе като такава от проведено изходно ниво по предмета... Иначе, от писмените изпитвания с формата на НВО, които правят в училище си ги нанасят като текущи оценки.
Пазя си този линк, споделен по-рано тук.
https://ruo-sofia-grad.com/%D0%B2%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B2%D0%B0% … %82%D0%B5-%D0%BE/

# 577
  • София
  • Мнения: 2 299
При нас пробният по БЕЛ беше нарочен за класна работа. Аз имах известни притеснения по въпроса, защото учителката им е строга и можеше да пореже младежа, ако беше оплескал нещата. Обаче изкарал 92,5 т. и даже го похвалила. Та така - и той доволен, и аз доволна. Ако успее и на истинския изпит да докара такъв резултат, ще е много добре.

# 578
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Може би наистина оценка от училище не бива да се използва за балообразуваща. Ясно е каква е разликата между нивото на училищата. А всеки учител е със своите особености. Аз не съм и сънувала, че ще имаме проблем в 7 клас с балообразуваща оценка, ама ето- случи се. Вярно е, че по някаква причина изкарва петици, че и четворки в училище  на тестовете по математика, тоест - не е от устно изпитване или отношение на учителката. А в същото време се справя отлично на ПИ и мисля, че имам основание да очаквам 90-92 т. на НВО, което не е петица. Та нашата учителка също каза, че ще впише НВО като последна оценка, което за нас вероятно ще е добре, но за други може да не е и тогава пак проблем. Днес съм се стегнала и съм решила да се пазаря с нея да го изпита допълнително и това ме напряга. Детето каза - в никакъв случай, тя ще те изгони, а мен ще намрази... Доколкото знам, никой не смее да припари до нея, но ще се пробвам.

# 579
  • Пловдив
  • Мнения: 1 635
desive78,
пробвай задължително! На нашата последна родителска имаше подобни разговори на някои родители пред всички с госпожата по БЕЛ и тя подходи много сговорчиво. Разбира се, до човек е, но после ще те е яд, ако не си опитала, а и нищо нередно не искаш от нея да прави!

# 580
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 252
Аз да споделя, че стигнах до следния извод - във Варна няма нито едно място (от целите две), на което човек да си прати детето на ПИ по математика и да е сигурен, че ще получи адекватно оценяване и някаква ориентация как се позиционира детето спрямо останалите в града. Толкоз.

Радвам се, че скоро всичко ще приключи и че няма да се налага да минавам втори път през тази глупост

# 581
  • Пловдив
  • Мнения: 1 635
Не мога да повярвам, че във Варна има САМО две места, на които се организират ПИ !?!

# 582
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 252
Не мога да повярвам, че във Варна има САМО две места, на които се организират ПИ !?!
По математика  - да, само две са. Вектор и смб. И да уточня, че говоря за присъствени пи по математика.

# 583
  • София
  • Мнения: 1 605
desive78, подкрепям- ходи при учителката. Аз навивам детето да ѝ досажда, да иска да го изпитва, да си иска оценката. Той се притеснява, разбира се, но според мен не губи нищо освен малко достойнство. Голяма работа, струва си! Аз ще опитам да не се намесвам защото ми е страшно неприятна и не съм сигурна как ще реагирам при евентуален сблъсък. Много, много ме е яд на учители, които преподават самоцелно, няма обратна връзка, няма разбиране. Всичко се свежда до "какво иска да каже авторът", буквално.

Същото си мислех и аз за това оценките от училище да са балообразуващи- не може да се избегне субективният фактор, не са и равнопоставени така децата от "силни" и "слаби" училища.

# 584
  • Мнения: 2 844
Избягвам да се обаждам по темата за годишните оценки от училище, защото все още водя борба, която не зная как ще приключи. Но при нас по единия балообразуващ предмет се разиграват някакви вътрешноведомствени драми и детето застрашено от четворка за годината, за да докаже госпожа Х на госпожа У нещо си. Даже съм взела да проучвам, няма ли някаква алтернатива за оценяване отвън в ситуации като нашата.
Когато попадне в такава ситуация, човек вижда като ненужно тази оценка да има значение за каквото и да било след седми клас, защото в крайна сметка затова децата се явяват на един и същи изпит, с едни и същи критерии, за да бъдат оценени справедливо.
Все пак имам надежда, че в оставащите две-три седмици в някои учителски глави ще проблесне здрав разум при нас.

Общи условия

Активация на акаунт