Booking.com /Тема 5/

  • 38 114
  • 740
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 2 297
Валиден до 14.06, за резервации над 50 евро - 9D8W9DB9X5

# 31
  • Мнения: 1 041
Валиден до 14.06, за резервации над 50 евро - 9D8W9DB9X5
Благодаря ви! Възползвах се!

# 32
  • Мнения: 871
Ще правя резервация за Прага и ще съм благодарна ако някой ми предостави код .

# 33
  • Мнения: 622
За резервация над 50 евро - RQYG4CTVM7

Валиден до 16 юни.

# 34
  • София / Виена
  • Мнения: 196
Здравейте, момичета! Може ли да помоля за код на л.с. ако някоя няма да го използва? Благодаря от сърце

# 35
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 5 174
Здравейте, момичета! Може ли да помоля за код на л.с. ако някоя няма да го използва? Благодаря от сърце
Пишете ми на лични

# 36
  • София / Виена
  • Мнения: 196
Здравейте, момичета! Може ли да помоля за код на л.с. ако някоя няма да го използва? Благодаря от сърце
Пишете ми на лични
Писах Ви на л.с.

# 37
  • На топло в неговото сърце.
  • Мнения: 3 472
Здравейте валиден е до 16 Юни 2023


ZZFEQW2AWU

# 38
  • Мнения: 871
Използвах го , много благодаря

# 39
  • Мнения: 23
Здравейте, ако някой разполага с код, който няма да използва - ще му се зарадвам много Simple Smile

# 40
  • Мнения: 951
Привет на всички, гледам темата в последно време е главно за размяна на кодове, предполагам не са обвързани с конкретния профил щом е възможно ползването им от друг?
Понеже на мен досега никога не са ми пращали и не знам отстъпката под формата на определена сума кредити за следваща резервация ли се дава или е процент от цената като на Genius нивата?

Иначе се включвам, за да споделя неприятна случка с booking.com и съответно да се информирам от вас дали това е често срещано явление или при мен нещо се обърка.Confused

Слагам в скрит текст, за който се интересува:
Скрит текст:
Случаят е следният: имахме отдавна потвърдена резервация за хотел в Испания, но поради ред причини се наложи да изместим датите с няколко дни и следях дали ще се появи свободна стая. Дълго време нямаше, явно хотелът беше пълен, но в един момент при посочване на новите дати през самата резервация ми даде цена и бутонът "send request" беше активен.

Тъй като никога не бях ползвала тази опция се притеснявах да не ми отпадне първоначалната резервация, затова преди да реша дали да го натисна изчетох всичко много внимателно.
В обясненията пишеше, че запитването се изпраща директно към мястото за настаняване и оттам ще получа отговор в рамките на 48 часа.

Също така пишеше, че при отказ за промяна от страна на хотела, съществуваща резервация с първоначалните дати си остава. Това ме успокои, защото не ставаше ясно дали има допълнителна стъпка потвърждение от наша страна след получаването на отговор от тях, независимо дали положителен или отрицателен или хотелът директно прави съответната промяна, но щом при отказ резервацията си остава, значи няма проблем.

Затова пратих "request" и не след дълго хотелът ми писа съобщение, че няма възможност за промяна на престоя и с ММ взехме да премисляме дали все пак да пътуваме на първоначалните дати, да скъсим престоя или да анулираме (оставаха още две седмици срок за безплатна анулация).

Влезнах отново в профила си чак на другата сутрин, че бях цял ден по задачи и не си бях проверявала дори мейла и гледам резервацията ни анулирана!!! Flushed
Загледах се по-внимателно и виждам, че на анулираната резервация пише новите дати, тоест анулирали са резервация, която никога не ни е била потвърждавана!!! Съответно старата резервация я нямаше, защото тя е тази, която явно са променили (PIN кода си беше същия).

Отварям си и пощата, а там безкрайна поредица от писма от booking. Първото, получено около два часа след отрицателния отговор от хотела, гласи  „date change approved”, след което следва второ с потвърждение и текст: „your booking has been successfully modified”.
След още час два обаче следва мейл с „хотелът ни информира, че не може да ви настани заради overbooking”. После мейл от хотела със същата информация, a на следващата сутрин още два мейла с „your booking has been canceled”. Frowning
Направо ме шокираха, текла си е някаква дълга едностранна кореспонденция без мое участие, добре че погледнах що годе навреме и добре, че все пак се колебаехме дали да не анулираме, че иначе големи проблеми щяха да ни създадат!

Сега се чудя booking.com ли някаква техническа грешка допусна или някой от хотела нещо сгафи. Или пък дали нарочно хотелът не го изигра така, за да може да ни анулира резервацията и да си продаде стаята на по-висока цена, защото нашата беше доста по-ниска, тъй като резервирахме месеци по-рано. Thinking

Излишно е да казвам, че повече такива промени през резервацията никога не ще опитвам да правя. Иначе досега не сме имали проблеми с booking.com, но пък и не се е налагало да се свързваме с тях, за да мога да кажа как са като обслужване, защото всичко останало си зависи все пак от мястото за настаняване, но ще ми бъде интересно ако някой сподели дали е попадал в подобна ситуация.

# 41
  • Мнения: 6 211
Кодът дава кредити за следваща резервация (като кредитите се появяват няколко седмици след престоя, в който сте сложили кода, не веднага).
Иначе за проблема, това хора го правят, винаги може да се обърка нещо, не е задължително да има зла умисъл в тая работа, та според мен чак "никога няма да опитвам да правя" е малко прекалено...

# 42
  • София
  • Мнения: 2 000
Ako Вашата съществуваща резервация е била с право на безплатно канселиране, е можело първо да си направите новата резервация ( ако и при нея е имало опция за безплатна отмяна), след което да изчакате, докато вземете решение как ще пътувате и докато са валидни възможностите за безплатна отмяна на двете резервации.
Но ако сте си представяли да промените датите на резервацията, като запазите предишната цена, може би това е причината да не потвърдят новата резервация. Само предполагам, не знам как стоят нещата реално.

# 43
  • Мнения: 951
neuromancer, благодаря за обяснението за кода, но другото май по дягонал сте го минали... Simple Smile
Нарекох го "техническа грешка" или "гаф",  хрумна ми и допълнителен вариант, но не съм твърдяла, че е злонамерено иначе щях да се оплача на booking.com

Целият проблем идва от липсата на допълнителна стъпка потвърждение от страна на клиента при отговор на запитване за промяна. При наличието на такава подобни грешки не биха били възможни, а при отсъствието й вероятността да се повторят е доста голяма, така че "никога не бих" изобщо не е прекалено, освен това е лично изявление от първо лице, не съм препоръчвала на вас или на друг да не ползва тази опция щом му се рискува.Stuck Out Tongue Winking Eye

dechy, в сайта не излизаше възможност за нова резервация, можеше само да се промени през старата иначе така щях да постъпя за по-сигурно, но нямаше нищо свободно.
Променената резервация booking.com я потвърдиха и впоследствие я анулираха едностранно.

Последна редакция: чт, 15 юни 2023, 16:38 от alllllimei

# 44
  • София
  • Мнения: 8 178
Когато резервацията е неотменима, но се допуска промяна на дати, принципно де дължи доплащане, ако новите дати са с по-високи цени. А те също принципно ще са.
Възможно ли е картата с която сте направили първоначално резервацията да е била с недостатъчна наличност към момента на промените?

Общи условия

Активация на акаунт