DSK WIZZ AIR кредитна карта

  • 20 319
  • 289
  •   1
Отговори
# 225
  • София
  • Мнения: 2 430
Няма как да платиш 2 пъти за едно и също. Аз погасявам на 21 или 22 всеки месец цялата използвана сума. Много е просто. Гратисният период е до 45 дни, което означава, че ако си направил първа покупка при пълна карта на 21-ви имаш 45 дни без лихва до 4-ти по-следващия месец, за да върнеш цялата сума. За всяка следваща покупка гратисният период става по-къс и важи само при пълно погасяване.

# 226
  • Мнения: 269
Няма как да платиш 2 пъти за едно и също. Аз погасявам на 21 или 22 всеки месец цялата използвана сума. Много е просто. Гратисният период е до 45 дни, което означава, че ако си направил първа покупка при пълна карта на 21-ви имаш 45 дни без лихва до 4-ти по-следващия месец, за да върнеш цялата сума. За всяка следваща покупка гратисният период става по-къс и важи само при пълно погасяване.

Това което вие казвате го разбирам, но мисля че не разбирате какво ми казват от банката.

От 20.04 до 20.05 лимита например е 2000лв използвани 1500лв налични 500лв.

Срок за погасяване 04.06.
22.05 превеждате 1500лв картата отново е пълна с 2000лв.
Започвате да си пазарувате и харчите.
Идва 03.06 и вие имате останали 1000лв лимит от чата казват, че за да няма лихва трябва да преведа още 1000лв за да е пълен лимита на 04.06.

Тогава излиза, че не превеждате 1500лв както е по съобщение до 04.06, а 2500лв.

# 227
  • София
  • Мнения: 2 430
На който и ден след 20-то число да погасите цялата сума започва да тече нов гратисен срок. При мен например винаги на 4-то число има задължение и не плащам лихви. Според мен са искали да ви кажат, че ако не погасите веднага, след като получите съобщението, и продължите да пазарувате, в деня, в който решите да я погасите (между 21-ви и 4-ти следващия месец) трябва да покриете цялото новоформирало се задължение, а не само сумата от съобщението. Дано така да е станало ясно.

# 228
  • Мнения: 2 028
Или системата на ДСК е коренно различна от тази на другите банки, или от съпорта са дали грешен отговор. Най-добре писмено запитване до банката.
Дължи се сумата по извлечение, а не и сумата на направените транзакции след датата на извлечение до датата на плащане. Може като реши човек да плаща да има и неосчетоводени транзакции - и тях ли трябва да плати?

# 229
  • Мнения: 269
Или системата на ДСК е коренно различна от тази на другите банки, или от съпорта са дали грешен отговор. Най-добре писмено запитване до банката.
Дължи се сумата по извлечение, а не и сумата на направените транзакции след датата на извлечение до датата на плащане. Може като реши човек да плаща да има и неосчетоводени транзакции - и тях ли трябва да плати?

Точно така мисля и аз и ще изпратя официално запитване. Защото и аз като вас имам и други кредитни карти да не говорим на някои колко лесно е направено к постоянно си виждаш текущото задължение за периода.

# 230
  • София
  • Мнения: 2 430
Според мен правите ненужна драма. Аз си гледам текущата наличност в приложението, изваждам я от лимита и превеждам получената сума. Дори да има неосчетоводени транзакции, няма значение. Важното е да ми покаже наличност от поне лимита в края на деня. Картата я ползвам активно от 2 години и нямам лихви. Освен нея имам и кредитна Виза от ДСК, която ползвам от повече време и погасяването е на същия принцип. Опитвам се да ви помогна, но то насила не става.

# 231
  • Мнения: 269
Според мен правите ненужна драма. Аз си гледам текущата наличност в приложението, изваждам я от лимита и превеждам получената сума. Дори да има неосчетоводени транзакции, няма значение. Важното е да ми покаже наличност от поне лимита в края на деня. Картата я ползвам активно от 2 години и нямам лихви. Освен нея имам и кредитна Виза от ДСК, която ползвам от повече време и погасяването е на същия принцип. Опитвам се да ви помогна, но то насила не става.
А аз мисля че не четете написаното. Това правя и аз на 21.05 идва съобщението, на 22.05 допълвам до лимита,  но за периода от 22.05 когато съм превела до пълен лимит и 4.06 аз отново пазарувам с картата и от банката ми казват, че на 3.06 отново трябва да допълня лимита за да нямам лихва за сумата от 22.05 до 04.06 това е питането и просто не искате да вникнете в датите.
Живяла съм над 10 години в чужбина, ползвала съм няколко кредитни карти там, плюс над 5 години тук карта на fibank и такова нещо не ми се е случвало.

# 232
  • София
  • Мнения: 2 430
Много добре съм прочела, но не всичко ви разбирам.
И вече ви казах, че според мен в деня на погасяването (който и да е той - между 21-ви и 4-ти следващия месец) след като преведете сумата, не трябва ползвате повече картата. На следващия вече може. Имах случай с начисляване на малка лихва на другата ми карта преди доста години и стигнах до извода, че в това е бил проблемът. Защото знам от други банки, че салдата по сметките се засичат в края на работния ден. И ако платите сутринта и после я ползвате в края на деня пак ще е на минус.
Също така ви казах, че това, което са ви казали от банката, не може да е вярно, защото моята карта е винаги на минус на 4-то число и нямам лихви. Падежът ми също е на 20-то число, защото може да бъде и на 10-то при заявено желание преди издаване на картата.
Няма смисъл да се правят аналогии с чужбина или други банки, защото всяка си има собствени правила. За съжаление понякога и служителите не ги разбират. Но щом имате желание, питайте.
Аз лично приключвам с тази тема.

# 233
  • Мнения: 6 157
Момичета, кажете какво ви пишат на лихвата, ако имате такава? Grinning Да търся и аз в моето приложение.

# 234
  • Мнения: 20 527
Викаш, ние момчетата да мълчим по възможност…

# 235
  • Мнения: 6 157
Викаш, ние момчетата да мълчим по възможност…
Grinning не, не, и момчетата да кажат

# 236
  • Мнения: 961
Здравейте, изчетох темата, тъй като от доста време смятам да си взема такава карта.Само че никъде не видях къде да цъкна за онлайн кандидатстване

https://dskbank.bg/%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D1 … _campaign=partner
Аз ли не мога да го видя или се кандидатства от друго място?

# 237
  • София
  • Мнения: 18 517
Може би първо трябва да се регистрираш в сайта на ДСК.
Аз отидох на място в клон на банката, стана бързо.

# 238
  • Мнения: 961
Ох, точно това исках да избегна. Ще пробвам първо с регистрацията. Благодаря

# 239
  • София
  • Мнения: 78
От няколко дни имам кредитната карта на Wizz вързана с акаунта ми в дска и в уиза.Все още не виждам бонус програмата в ДСК директ.Изписва ми,че нямам активна програма за лоялност.Трябва ли са изчакам още?На някакъв период от време ли се отчитат точките?Аз усилено харча тези дни Simple Smile.

Общи условия

Активация на акаунт