Въпроси за TBI Bank - 2

  • 37 801
  • 736
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 24 866
Разбрах и същото казвам, че няма нужда от прехвърляне като отделна операция, защото прехвърлянето към Неон се получи автоматично с обмяната на валута.
Неон е основната сметка на този акаунт, ти като обменяш все някъде трябва да идат тия левове, съответно отиват там по подразбиране пък после ги прави каквото щеш.
А за това пред банка и незнамсикакво... тя през нейното приложение само нейните си пари пипа и между нейните сметки прехвърля.

# 631
  • Мнения: 8 888
natka, разбрах вече.
Скрит текст:
Не съм ползвала сигурно само на ТВI продукти, но понеже картата е без такси, а и тя иска да си спестява пари (ще продължи да работи и докато е студентка), се спряхме на тази карта. Аз нямам контрол върху мобилното приложение,  а и не искам,  а тя ми прати IBAN на евровата сметка, за да я захраня, без да иска. Ходи преди няколко дни в клон на банката, за да каже, че не може да плати с картата, но служителката казала, че има пари в картата и не виждат проблем да не може да плати. После говорихме да вкара картата в ПОС терминала, за да въведе ПИН, изписало е, че е верен, но наличността е недостатъчна и така нататък...

# 632
  • Мнения: 24 866
Още служителката е трябвало да обърне внимание че са в евровата сметка... изумяват ме понякога.

# 633
  • Мнения: 62 569
Тя е нямала пари в картата. Служителката спи ли? Нали това казах, че са две сметки, с различни номера. Може да се тегли само от сметката на карта Неон, независимо колко пари има в другите сметки.

# 634
  • Мнения: 907
Тя е нямала пари в картата. Служителката спи ли? Нали това казах, че са две сметки, с различни номера. Може да се тегли само от сметката на карта Неон, независимо колко пари има в другите сметки.
Служителите им са мега зле. Наскоро се сблъсках и аз . Добре че си знаех къде е проблемът. 😅

# 635
  • Мнения: 24 866
Не са всичките така, аз съм попадала за щастие все на доста адекватни и компетентни, то и само в два офиса съм била де. Но наистина е на късмет, явно или текучество, или не се престарават с обучението им или не знам и аз.

# 636
  • Мнения: 62 569
И в нашия клон са сравнително добре, даже бих казала доста добре, на фона на другите.

# 637
  • Мнения: 269
Абсолютно никакви сделки и инвестиции не излизат автоматично в годишната декларация. Това ви го казвам като човек, който инвестира от три години. В бъдеще може и да стане като на Запад и да се зарежда всичко автоматично и да се изчислява, но все още цялата информация от брокерите трябва да се вкарва ръчно на база на годишното извлечение. Автоматично си излизат само приходите от заплати в България. От Интерактив и даже от Т212 - нищо.

Извън темата, но печалбата при инвестиции хич не е сигурна и обещана.
Писала съм и в темата за инвестиции - който го е страх от деклариране на данъци да си вземе ПИК код на НАП. След 10.03 на следващата година в ДД излизат всички печеливши инвестиции и сделки. Също и дължимия за тях данък.
Поне Т212 и останалите легитимни посредници декларират всички средства на инвеститорите. Ако не го направят трябва те да платят данъците.

Последна редакция: ср, 25 сеп 2024, 12:19 от Crociati

# 638
  • Мнения: 100
От няколко месеца ползвам приложението и впечатленията ми засега са: "хубав замисъл и лошо изпълнение"
Приложението доста често има бъгове- показва грешни суми като наличности, шопинг лимити и, че сметката ми е на минус хиляда и нещо лв.  при положение, че има пари вътре, което е доста дразнещо и на няколко пъти ми изкарват акъла докато свикна, че явно тук е така.
По шопинг лимита от 5 месеца в които е ползван извлечение имам само за 1 месец, другите не са налични и след писане 6-7 пъти на съпорта, телефонни разговори и ходене до офис резултата е нулев- все още не са налични и не могат да ми ги предоставят нито да кажат кога ще са налични- това би трябвало да става автоматично в края на отчетния период.
Плащания по шопинг лимита не се отразяват никъде, нито в транзакциите, нито в извлеченията с конкретна сума и дата на която са направени- не знам ако клиент иска да докаже, че е направил дадено плащане как се предполага да го направи?!
Преведени суми към шопинг лимита когато той е погасен изцяло се отразяват частично, незнайно защо, и останалата сума остава както се изразиха "блокирана" и се включвала към следващия месец, но никъде това не е описано и не е ясно дали е и вярно защото пък суми от порядъка на 2 и 5 лв се отразяват почти мигновено и не остават блокирани.
Имах и случай в който зареждане с top up не се получи. Отне им над 7 дни докато сумата дойде по сметката, а на мен ми загубиха над 2 часа в писане, обаждане и обяснения.
Служебно ми се налага да ползвам банкиране и мобилно банкиране на над 6 банки и толкова лош съпорт и бъгове не съм виждала никъде.
 Така, че имайте едно наум и следете внимателно суми, плащания,преводи и извлечения за да не останете изненадани с липсващи или неполучени суми!

# 639
  • Мнения: 2 029
Според tbi приложението им е екстра и почти "супер ап" - https://money.bg/personal-finance/balgarite-veche-mogat-da-pazar … -prilozhenie.html
Аз нямам активиран шопинг лимит и нямам проблеми с минуси и наличности. Явно тоя шопинг лимит така и не можаха да го наместят. Трябваше да си го отделят като нормална кредитна карта с отделна сметка и да не се бърка със сметката към дебитната карта.

# 640
  • Мнения: 1 813
Според tbi приложението им е екстра и почти "супер ап" - https://money.bg/personal-finance/balgarite-veche-mogat-da-pazar … -prilozhenie.html
Аз нямам активиран шопинг лимит и нямам проблеми с минуси и наличности. Явно тоя шопинг лимит така и не можаха да го наместят. Трябваше да си го отделят като нормална кредитна карта с отделна сметка и да не се бърка със сметката към дебитната карта.

Е нали да е по - завъртяно името, че много хора се страхуват от името "кредит" и кредитна карта, а то си е същото.

ПП Иначе не спират да се хвалят с ТОВА

Последна редакция: ср, 25 сеп 2024, 16:03 от Seiko7075

# 641
  • Мнения: 24 866
TBI си стартираха поначало с кредитите, то не че и всяка друга банка не се опитва да ни пробутва такива продукти де. На други пък има оувърдрафт, примерно, дето също не е чааак толкова по-различно, нали? Пък и то не се нарича кредит, да не плаши хората Grinning
Кредитна  карта по-малко хора ще искат, освен тези дето поначало си ползват такава но у нас не е най-масовото нещо. Тя ще има и такси, и още една карта разнасяш отделно, и какво ли не... а така се прилъгват по-лесно.

# 642
  • Мнения: 62 569
Няма известия за новите битови сметки. Пак ги забравиха.
И аз нямам проблем с наличности, всичко ми е точно. Не ползвам шопинг лимит.

# 643
  • Мнения: 24 866
Вярно че и този месец нямах известие, аз съм си свикнала и проверявам като знам кога ще намеря сметка за плащане там, но действително от тях нищо като известие.

# 644
  • Мнения: 269
Имам питане за Касичката. Там сумите ежедневно ли се олихвяват или веднъж месечно? И дали натрупаната лихва се капитализира, т.е. дали се олихвява наново натрупаната сума с лихвата (колкото и да е малка) или се олихвява просто - само вкараната сума, а лихвата се получава отделно?

Общи условия

Активация на акаунт