Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да коригирам цената на артикул след поръчка?
Как мога да върна артикул от поръчка?
Какво да правя, ако моята поръчка е забавена или не пристигне?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да коригирам цената на артикул след поръчка?
-
Как мога да върна артикул от поръчка?
За да върнете артикул, влезте в акаунта си на Temu и намерете поръчката в „Вашите поръчки“. Изберете желания артикул и посочете причината за връщането. След предоставяне на информацията изберете начина на възстановяване на средствата, който може да бъде под формата на кредит към баланса на Temu или обратно към първоначалния начин на плащане. Предоставя се етикет за връщане и таксата за връщане е безплатна за първото връщане в рамките на 90 дни.
-
Какво да правя, ако моята поръчка е забавена или не пристигне?
Ако поръчката ви не бъде доставена навреме, след последния ден за доставка, ще получите 10,00 BGN кредит в профила си. Ако поръчката няма актуализации повече от 15 дни, можете да поискате повторна доставка или възстановяване на сумата. Ако поръчката не пристигне в рамките на 30 дни, трябва да подадете заявление за възстановяване на сумата.
-
Какво да правя, ако получа грешна или повредена пратка?
-
Как мога да пренасоча пратката към друг автомат?