Пазаруване от Amazon - тема № 106

  • 72 986
  • 745
  •   1
Отговори
# 60
  • Сф
  • Мнения: 5 562
Някой имал ли такъв проблем? Току що направих поръчка до Бг от немския и получих следния имейл. И наистина ми канселираха поръчката.  Направих я втори път и пак я канселираха.
Писах им, ама със сигурност не съм нарушавала никакви политики за връщане и рефънд.

Не е фишинг, поръчката ми наистина изчезна и отблокираха парите по картата.

# 61
  • Мнения: 245
Стандартно съобщение за лимитиран акаунт след определен брой връщания или друго, което те прави неизгоден клиент по техните алгоритми . Има много случаи, когато директно закриват акаунти. Но има и много случаи, когато засгнатите твърдят, че нищо от горното не се е  случило.
Какво е съотношението между поръчки и връщания за последните 12 месеца?
Имало ли е загубени пратки?
Имало ли е в последните 12 месеца повече от 1 случай с обезщетение, по какъвто и да е повод?
Ако нищо от горното не е валидно или изброените възможни причини не надвишават 2-3% от направените поръчки, тогава има основание да се оспорва наказанието.

# 62
  • Мнения: 6 462
Някой имал ли такъв проблем? Току що направих поръчка до Бг от немския и получих следния имейл. И наистина ми канселираха поръчката.  Направих я втори път и пак я канселираха.
Писах им, ама със сигурност не съм нарушавала никакви политики за връщане и рефънд.

Не е фишинг, поръчката ми наистина изчезна и отблокираха парите по картата.

Скрит текст:
Пише, ако имаш въпроси, да отговориш на този имейл и ще ти отговорят. Не ти остава друго освен да ги питаш. Ние няма как да знаем реалната причина(може да е по погрешка).

# 63
  • София
  • Мнения: 6 115
Момичета, коя банка бихте похвалили за пазаруване онлайн от чуждестранни сайтове ? Лесно да се прехвърлят суми между 2 сметки онлайн, да е надеждна и таксите да са нормални 😊 Сега съм в Първа инвестиционна, но искам да сменя, от ДСК също съм разочарована.
Да кажа от опит коя не - ЦКБ. Иначе с бившата Райфайзен нямах никакви проблеми,при грешни блокирания до 10 дни бяха обратно,от както е ОББ не съм имала блокирани,та не знам как е. С Ревалют се трупат бонуси при мен.

# 64
  • Мнения: 10 039
Какви бонуси с револют?

# 65
  • Мнения: 8 028
Някой имал ли такъв проблем? Току що направих поръчка до Бг от немския и получих следния имейл. И наистина ми канселираха поръчката.  Направих я втори път и пак я канселираха.
Писах им, ама със сигурност не съм нарушавала никакви политики за връщане и рефънд.

Не е фишинг, поръчката ми наистина изчезна и отблокираха парите по картата.


Да, затвориха ми бизнес акаунт, защото им писах, че в сайта са качили един артикул, а ми пращат друг, а те предложиха веднага да го върна заради тяхната грешка. Преди това бях връщала неразпечатан чисто нов артикул в срок. Съотношението на покупки и връщания не помня какво е било, но имах само тези двете връщания и нищо друго. След втория имейл спират да ти отговарят и трябва да чакаш 1 година, за да можеш пак да им пишеш и да ти видят съобщението. Прочети в англоговорящи форуми съвети. Аз за момента не съм си върнала акаунта на фирмата.

# 66
  • Сф
  • Мнения: 5 562
През 2023 и 2024 година имам само 1 поръчка на година и не съм връщала нищо. 2022г имам един рефънд, защото ми пратиха грешен номер на яке.

Писах им, нищо не са отговорили. Тъпо е защото не злоупотребявам, а акаунта ми е от над 10 години.

Направих си нов и от там порчъах нещата, ама не е това въпроса.

# 67
  • София
  • Мнения: 6 115
Какви бонуси с револют?
Подчертавам,че я ползвах по изключение,че е на мъжа,но предпоследните три поръчки бяха с ревалют от еврова сметка открита заради плащането в амазон и някакви малки бонуси са се натрупали в gift balance . Преди това плащахме от левовата му нищо не се е трупало. Друг с ревалют с еврова в него нека да каже дали му се трупат. Забелязах ги сега при последната поръчка.
Замислям и аз ревалют, тогава ще проуча повече.

# 68
  • Мнения: 10 039
Това в револют профила или в амазон профила. Защото аз в револют изобщо не откривам такава секция, а в амазон съм 0:0

# 69
  • София
  • Мнения: 6 115
Това в револют профила или в амазон профила. Защото аз в револют изобщо не откривам такава секция, а в амазон съм 0:0
В револют е открита Евро сметка и при плащането с нея в амазон се е натрупал гифт баланс.За револют,тук вече не съм компетентна много,но разбрах че може да se открие сметка в друга валута,която да си захранваш от титулярната сметка .

# 70
  • Сф
  • Мнения: 5 562
Това ми звучи да е Pockets  на Револют. Когато плащаш ти закръгля сумата и разликата я прехвърля в "касичка". После можеш да си ги прехвърлиш в основната сметка. Но не е гифт баланс, това са си твоите пари.

# 71
  • София
  • Мнения: 6 115
Това ми звучи да е Pockets  на Револют. Когато плащаш ти закръгля сумата и разликата я прехвърля в "касичка". После можеш да си ги прехвърлиш в основната сметка. Но не е гифт баланс, това са си твоите пари.
В амазона имам гифт баланс,не в револют. Или имаш предвид,че от сметката в револют е дръпнало повече и разликата е останала в амазон като гифт баланс?

# 72
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 721
Къде мога да прочета за политиката им за връщане, т.е. какъв процент от покупките мога да върна, за да не ми блокират акаунта. Имам Прайм от години, връщам на поразия, да речем- всеки 3 от 10 покупки ги връщам; имам две изгубени пратки, за които са ми възстановили парите.

# 73
  • Сф
  • Мнения: 5 562
Покетс и гифт баланса в амазон са 3 различни неща. Може да имате гифт баланс от някоя върната стока или от заредена гифт карта. То даже някъде имаше списък с транзакциите и там може да се види от къде  е балансът по гифт картата. Но със сигурност не е свързано с Револют.

Тарталета, не мисля, че някъде можеш да видиш условията за блокиране. То са някакви вътрешни алгоритми. Но явно не винаги са коректни.

Само за немския ли ми е блокиран акаунта или за всички амазони?

# 74
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
Аз пък имам някакви пари в акаунта от върнати продукти и всеки път, когато реша да ги използвам, започват да ми искат един куп неща за идентификация…

Общи условия

Активация на акаунт