Отговори
# 705
  • В Страната на чудесата
  • Мнения: 405
Как ви звучи на 20-и изходно ниво? Интересно кой ще го прави.

Joy Joy Joy

Да вземе да извика онези, които са му дали зелена светлина за такова издевателство.


Аз днес изпратих детето за последен ден за часове с класа му в този състав (не че половината и днес няма да отсъстват). Мисля, че той все още не го е осъзнал съвсем.

Господинът по английски им е организирал купон с храна по време на неговия блок. Надявам се да се забавляват и да се поотърсят от напрежението. При нас кой учил - учил до миналата седмица, кой изпитвал - изпитвал пак дотогава. Личното ми виждане е, че всичко друго би било нечовешко издевателство.
Утре ще раздават служебните бележки на децата и след това всеки клас ще мине поотделно на инструктаж. Като за последен петък - толкова.

# 706
  • Мнения: 931
Да ви кажа, аз изобщо няма да се учудя последната седмица на нашите да им наблъскат изходни нива, защото досега по нищо не са правили . В този ред на мисли, ако го освободя последната седмица и не направи изходни нива има ли някакви последици ?
Sisill , ако смяташ , че госпожата е разбрана, защо не говориш с нея, да и обясниш, че на детето това ще му е балообразуваща оценка и да питаш на какво да наблегне, да го изпита още веднъж .

# 707
  • Мнения: 157
Как ви звучи на 20-и изходно ниво? Интересно кой ще го прави.
Заслужава да си влезе в празна стая този учител.
При нас вече в клас са под 10 деца, а от следващата седмица подозирам, че ще са 0.
След като им "начаткаха" двойки за глупости- това заслужават.
Как може да има учители още в началото на втори срок да кажат какво ще искат от децата, за да приключат доста преди матурите и да ги оставят на мира и други които решават, че ще им съсипват живота last minute.

# 708
  • Мнения: 626
Sisill , ако смяташ , че госпожата е разбрана, защо не говориш с нея, да и обясниш, че на детето това ще му е балообразуваща оценка и да питаш на какво да наблегне, да го изпита още веднъж .
Ми не е разбрана - щом му казва, че е оформен и после го изпитва.
По-добре да си мисли за НВО-тата отколкото да я мисли биологията.
Изчислих, ако скочи с 50 точки бала и има 4ка по биология и минимума, който е изкарвал по БЕЛ 66 точки ще му стрябват 82 точки по мат, за да стигне 370 бал.
Струва ми се постижимо. Дано и по 2те не се осере едновременно. Пък и тя може да реши да му остви 5 - 4.75 прави средно аритметично.
Май ще рискуваме - каквото реши ще му остави и това е.

# 709
  • Мнения: 709
Колкото повече чета, толкова повече се убеждавам, че са се "попрепекли" някои учители.

# 710
  • Мнения: 226
И ние с контролно по МАТ утре. Изненадващо. А мислехме, че 6-цата вече е вързана ... Освен това трябва да предаде попълнена някаква учебна тетрадка.. Сега вместо да прави тестове за НВО , решава идиотски задачки от тетрадката.

Нищо, може би е полезно да разберат , че нищо сигурно няма и не трябва да се отпускат Simple Smile.

# 711
  • Мнения: 17 077
Момичета, разглеждам класната на щерката и се чудя аз ли съм в грешка. Относно задачата за редактиране / откриване на 14 грешки, съответно носеща 14 точки. Детето е редактирало правилно 5 грешки, но при проверката те не са отбелязани като правилни, а са отбелязани грешните (15) и съответно има 0 точки. Как се оценяват този тип задачи? Не трябва ли при открити и коригирани 5 /14 грешки да получи 5/14 точки? На НВО бях останала с впечатлението, че се проверяват само думите, в които трябва да открият грешката, а не се санкционират други допуснати от детето грешки като неправилно сложени запетаи.

# 712
  • Мнения: 35 449
Да, дават се точки, не се отнемат. Но на класното може да си сложи други правила, каквито реши.

# 713
  • Мнения: 9 890
Правилата на НВО не е задължително да са приети като правила на класна работа

# 714
  • София
  • Мнения: 79
Mama Ru, би трябвало да има 5/14 точки.
Учителката по БЕЛ от школата  каза, че на НВО-то се дават точки за открити грешки и не се взимат точки за грешно отбелязани.
За съжаление в училище някои учители не се съобразяват с това точкуване и пишат точки по тяхна преценка.

# 715
  • Мнения: 1 691
Kaквото и да е правилото, би трябвало да има някакви точки за 5 откирити грешки, това са си 1/5 от тях!.....Rolling Eyes

# 716
  • Мнения: 17 077
В условието към задачата е написано "В листа за отговори препишете текста, като поправите допуснатите 14 (четиринадесет)грешки - правописни, пунктуационни и при членуване.
Аз виждам 6 поправени от детето правописни грешки, които обаче не са отбелязани и не са й дадени точки за тях.
А.да, няма обявени критерии за оценяване. Да не споменавам, че никога не й се е давало на писмено изпитване по никой предмет допълнително време, въпреки че на други места на децата с дислексия и СОП се дава такова.

Последна редакция: чт, 13 юни 2024, 15:41 от Mama Ru

# 717
  • Мнения: 808
Това с изходни нива е някакво безумие.

Преди малко осъзнах, че днес е 13ти. На 12 другия месец ще имаме резултатите от първо класиране. Доста време има дотогава.

# 718
  • В Страната на чудесата
  • Мнения: 405
За съжаление в училище някои учители не се съобразяват с това точкуване и пишат точки по тяхна преценка.

Не виждам причина учителите да се съобразяват с малоумното мон-ско точкуване.
Това - по принцип, не коментирам конкретния случай.

# 719
  • Мнения: 17 077
Защо да е малоумно да се дадат точки на откритите грешки, дори и да не са всичките? За мен е некоректно детето да се санкционира за допуснатите грешки, при условие, че това не е нито диктовка, нито съчинение/ преразказ. Аз открих 6 вярно открити и поправени от дъщеря ми грешки, за пунктуация в момента просто не се наемам да гледам и споря.

Общи условия

Активация на акаунт