Търся съвет относно отношение на работодател

  • 5 875
  • 117
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 7 391
Шефът иска от нея да е студено гише, а тя търси контакт и някакъв вид близост, каквито има в хуманитарните професии.

Няма такава професия, в която да е нормално да питаш клиентите с кого са ходили на море, с кого са спали, защо нямат деца и т.н. Освен ако не са някакви разследващи убийство, примерно, знам ли. Но авторката не ми звучи като да е разследваща, само като обикновена нагла клюкарка.

# 61
  • Мнения: 4 768
Авторката или е трол или темата е за заключване. Зададе въпрос, получи 150 еднакви разгънати и подробни отговора, след което намери единствения коментар в нейна полза и пак - какво толкова станало, нищо не разбрах...

# 62
  • Мнения: 10 352
Не просто нетактично и невъзпитано, ами направо просташко и селско си е. И питаш "какво толкова"?
Това, че клиентката ти споделя някакви неща, изобщо не означава, че е ок да се задават такива въпроси.

Не си попаднала на мен, за да видиш как ще ти отговоря аз. Ще ме пита някаква клюкарка с кого съм ходила на почивка... защо много ли си се загрижила за жената, че питаш? Или не те свърта без интрижка?

# 63
  • Мнения: 5 656
Авторке, сто човека ти писаха, че такива въпроси в работата не се задават.
Ти обаче си продължаваш, ако искаш да си търсиш скоро друга работа продължавай. Едно е някой на своя воля да тръгне да ти разказва - друго е ти да почнеш да разпитваш тип "селска клюкарка".

# 64
  • Мнения: 137
Това, че начинът Ви на общуване е такъв, съвсем не означава, че това е допустимо на работното място. Вероятно произхождате от общност, в която нездравия интерес към чуждия живот е норма, но е добре да преосмислите поведението си на работното място. Шефът също не е постъпил правилно да Ви прави забележки пред клиентите, но не знаем колко пъти е премълчавал и сега просто му е прекипяло.


Аз самата работя с клиенти, които мило и драго дават да ми разказват за своите си неща и това адски ме натоварва. От къде, по ягодите, имате такъв ресурс, та да им следите разводите и женитбите, та чак и да питате за допълнително инфо?

# 65
  • Мнения: 89
Според мен шефът е бил с клиентката Grinning

# 66
  • Мнения: 5 656
Има обаче и нещо друго - хората от малките населени места честичко задават такива въпроси, защото друго не знаят (самата аз съм от провинцията).
Веднъж се изцепих и аз като авторката да питам една колежка дали има деца. Жената се оказа с репродуктивни проблеми. Никога повече не зададох подобен въпрос на никой. В последствие жената започна да ми споделя на какви процедури ходят с мъжа си, как свекървата иска да ги разделя понеже още нямат бебе и т.н. НО тази информация дойде от самата нея. Аз не съм ходила да дълбая в раната й.

# 67
  • Мнения: 7 391
Според мен шефът е бил с клиентката Grinning

Е и? Това не е работа на авторката и не е обект на темата. Освен това не е бил с клиентката, жената все пак си е казала с кого е била.

# 68
  • Мнения: 183
Да. Стоеше като гръмната, каза "Този, какъв е този начин по който ти говори? Държи се с теб като с малко дете?"
Авторке, след като два пъти ти е правена забележка пред тази клиента, тази клиентка каза ли нещо за забележката на шефа ти?

# 69
  • Мнения: 35 420
Нели, ти явно искаш да ти каже, че си права. Ами,  не си. Той е реагирал малко прибързано пред клиентката,  но като цяло е прав, още повече си била предупредена веднъж . Малко е даже това, аз щях да те смъмря повече....

# 70
  • Мнения: 17 892
Лирическата героиня е селяндурка и простачка. Дали тя и авторката са едно и също лице - в дилема съм кое от двете би било по-нормално.

# 71
  • Мнения: 10 352
Работодателят ти ти говори както се говори на човек без грам усет и възпитание.

След като не искаш да спазваш обществените норми и неговите правила, може би трябва да напуснеш тази работа и започнеш като барманка в някоя кръчма. Там със сигурност всеки ден ще ти споделят различни истории.

# 72
  • София
  • Мнения: 34 793
Работодателят ти ти говори както се говори на човек без грам усет и възпитание.
...
Да.

# 73
  • Мнения: 1 670
В малките населени места е често явление, да не кажа че си е повсеместно. Все пак някакви граници трябва да има.
От друга страна някакво по задълбочено общуване с клиентите понякога се налага от самото естество на работата. Въпроса е че човек трябва да е доста обигран и внимателен защото може да се получи обратен ефект.
Конкретно за този случай смятам че е прекалено и неуместно такова разпитване, можеше да е нещо от сорта как си изкара, хубаво ли беше времето, храната, цените и подобни.
Също така ако клиента тръгне да ви разправя историята си от детската градина, би трябвало да се възпира и ограничава с учтивост и показване на слаба заинтересованост.

# 74
  • Мнения: 5 060
Кой знае, колко неща е изтърпял горкият човечец, бидейки шеф на авторката, че да не успее да си сдържи нервите пред клиент.

Общи условия

Активация на акаунт