Shein.com- тема 2

  • 50 305
  • 742
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 8 986
Според мен неглижират доставките от китайчетата. За да са безплатни и то често за малки суми, то са договорили ниска цена на куриерската услуга. Съответно те не са им приоритет. А и те са предварително платени от нас и нямаме голям избор, освен да си ги търсим, за да си ги вземем.

# 526
  • Мнения: 1 107
Забелязали ли сте в профила си като цъкнете има Център за безплатен пробен период? Нещо не ми е ясно какво точно е това, някой запознат?

# 527
  • Пловдив
  • Мнения: 2 247
За втори път пристига поръчка доставка в офис вместо на адрес. Досега винаги са ми го доставили в къщи. Явно имат много поръчки и не могат да смогнат да ги носят по адреси. Надявам се да е само за този период от време покрай Нова година. Аз поръчам оттам единствено и само за това че ги доставят на адрес. Иначе поръчка която е пусната на четвърти в понеделник трябва да дойде в офис получих съобщение.

# 528
  • Мнения: 120
Здравейте, днес опитах да върна артикули за първи път, но освен адреса, който са ми дали за връщане, от Спийди искат и мейл и телефон, а такива не са ми предодоставени. Моля помагайте, ако имате такива данни.

# 529
  • Мнения: 1 299
Pisanche, **************
Много се изнинявам!!!
Объркала съм темата, мислих, че отговарям в друга! Flushed

Последна редакция: сб, 14 дек 2024, 13:53 от annysy

# 530
  • Мнения: 2 778
Никога не съм имала каквато и да е разписка вътре в пратката.

Но последният път като заявих връщане разпечах от сайта бележката за връщане и я сложих вътре в пратаката и доста бързо ми обработиха връщането ( изпратих я на 6.12 и на 12.12 ми върнаха парите) за разлика от онези двете от които вече минаха над 60 дни и още се моткат. Не знам дали от това зависи де, но е факт, че стана доста бързо и от тук нататък ще го правя така.
За първи път имаше и разлика между Идентификационен номер за връщане и другият номер, който започва с KRZ... написах ги и двата на името на получателя.

ползвам тези имейл и телефон: media@sheingroup.com +48737174392
ето така попълва товарителницата

Скрит текст:

# 531
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 828
На една приятелка поръчката й бе оставена в Box тази седмица, от там си я взе. Бях неприятно изненадана, че са почнали и в Box да ги оставят вече нашите куриери...

# 532
  • у нас
  • Мнения: 7 517
На една приятелка поръчката й бе оставена в Box тази седмица, от там си я взе. Бях неприятно изненадана, че са почнали и в Box да ги оставят вече нашите куриери...
Получих ли съобщение за това?

# 533
  • Мнения: 24 606
Според мен неглижират доставките от китайчетата. За да са безплатни и то често за малки суми, то са договорили ниска цена на куриерската услуга. Съответно те не са им приоритет. А и те са предварително платени от нас и нямаме голям избор, освен да си ги търсим, за да си ги вземем.
Те не ги неглижират чак, ама наистина условията са различни, съответно и приоритетът.
Макар че не е коректно при положение че е обявено че отиват на адрес нещата, те да решават че няма пък да го доставят там ами в офис или кутия. От Тему точно тия номера ме отблъскват.

# 534
  • Мнения: 8 986
Да, де. Не ги неглижират, просто не са им с висок приоритет (както например някой корпоративен клиент - някоя българска банка, да речем). Иначе то това къде да доставят пратката не идва от Шеин, а от Спиди. Може би като намалеят пратките след Коледа, ще се нормализират нещата.

# 535
  • Мнения: 10 554
Пратките от Shein и Temu вече надхърлят всякакви логични граници. Самите куриери не са го очаквали, когато са подписали договора според мен. И се опитват всячески да си ре-организират работата.

Тези дни четох една статия... за лошите китайци, дето ще ни убият бизнеса. Ама то как няма да го убият, като бизнесът ни е да купуваме от китайците за 5 долара и да го продаваме за 70лв!? В същата статия се посочваше, че дялът на пратките от двата сайта, минава 50% от общия брой на пратките при БГ куриера.

# 536
  • Мнения: 24 606
Да, де. Не ги неглижират, просто не са им с висок приоритет (както например някой корпоративен клиент - някоя българска банка, да речем). Иначе то това къде да доставят пратката не идва от Шеин, а от Спиди. Може би като намалеят пратките след Коледа, ще се нормализират нещата.
Е, ако аз отида и изпратя нещо, ще платя пълната цена за доставката и самата услуга за която ме таксуват е с определени условия - там един или евентуално 2 дни. Тези дето пращат тоновете пратки, не плащат по толкова, но и нямат договорка за такъв кратък срок и приоритет, съвсем нормално.

Българските куриери са все да не се минат... Държат персонал който дори и в най-умрялото време на годината е на минимума. И после казват Ама то само сега е черен петък (дето у нас е цял сезон няколко седмици), ама то само сега са коледни промоции (отиде един месец промоции и там), ама то това, онова... и реално половината година се оправдават с кампании, ама не им се вижда оправдано да си увеличат персонала че да си изпълнят задълженията. И хокат и глобяват куриерите за несвършена работа иначе.

# 537
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 828
На една приятелка поръчката й бе оставена в Box тази седмица, от там си я взе. Бях неприятно изненадана, че са почнали и в Box да ги оставят вече нашите куриери...
Получих ли съобщение за това?
Да, че има поръчка в еди кой си бокс, на еди коя си улица...Добре, че в близост на дом. й адрес, където е трябвало да й бъде доставена...

# 538
  • Мнения: 15 810
Тези дни четох една статия... за лошите китайци, дето ще ни убият бизнеса. Ама то как няма да го убият, като бизнесът ни е да купуваме от китайците за 5 долара и да го продаваме за 70лв!? В същата статия се посочваше, че дялът на пратките от двата сайта, минава 50% от общия брой на пратките при БГ куриера.

Най- добре печелят прекупвачи и тяхното граничи със спекула. Сестра ми беше си купила по официален повод рокля от някакъв български интернет магазин и после като я намери в Тему за 30 лева а тя даде над 100 лева и й стана лошо. Наскоро гледах интернет магазин за авторски бижута. Като го гледах тези бижута са на килограм в шийн. Според мен надценка може да има, някой е поръчал, платил, изчакал пратка .... но  над  300% надценка нормално ли е според вас.

# 539
  • Мнения: 24 606
Не всичките са реално същите, има и доста които са имитации, а иначе не се свенят и снимките да крадат понякога от оригиналния продукт. Но да, масово се препродават неща, които е ясно че са правени в Китай.

Общи условия

Активация на акаунт