Още малко нерви и дебати до най-добрите РЕЗУЛТАТИ! - Седмокласна 30.06.-07.07.2024

  • 134 803
  • 2 225
  •   2
Отговори
# 2 220
  • София
  • Мнения: 8 251
Здравейте! Когато подаваме документи за кандидатстване,  детето трябва ли да присъства?
Кандидатства се онлайн, не подавате документи, а редите желани паралелки. Ако ще ходите в училище гнездо, за да кандидатствате оттам , няма нужда от присъствие на детето.

# 2 221
  • Мнения: 5 465
Мама Ру, поне във Варна няма негативно отношенив към децата с ТЕЛК в ПГ. Имам три много близки деца, които учат и вече едното завърши в две, в различни училища са децата. С реални ТЕЛК и дори едното  с животозастрашаваща диагноза - епилепсия и не е имало "изпълнения" от страна на учителите , въпреки че "заем амясто" в най-желаното училище от ПГ -ВТГ.
Дидиа е обяснила как става надплановия прием на връзкарите.
В ЕГ често има и деца, които идват от страни, говорещи съорветния език. В 9 клас имаха съученичка родена и учила в Германия, която имале затруднения с БЕ, но не и с немския

# 2 222
  • Мнения: 17 084
Гаранция какво ще е отношението няма, а и опитът ми до тук го доказва, нищо че от първи клас детето е в училище по район.

Последна редакция: нд, 07 юли 2024, 21:58 от Mama Ru

# 2 223
  • Мнения: 1 870
Заповядайте в новата тема и предлагам да оставим дебатите за "предимството" на децата със заболявания и увреждания в тази Hands V

# 2 224
  • Мнения: 9 115

Амая, перфектно никой не знае език, дори и родния си. Въпросът е дали детето може да чете неадаптирана литература и да се оправя в чуждоезикова среда. Достатъчно е да говори и пише свободно на езика, безгрешни хора няма.

"Знаенето" на английски сега е като "знаенето" на руски преди 35 години, уж всички го знаят, но не е точно така.
Тази седмица гледах CV, в което владеенето на английски беше посочено като роден език или двуезичен. При интервюто се установи, че кандидатът е българин по рождение и никога не е живял в двуезична среда.

# 2 225

Общи условия

Активация на акаунт