Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 6 - юлска

  • 47 085
  • 823
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 476
Включвам се в темата, още съм абсолютно нов с това Тему. Предлагаха ми миналата седмица една раница на безумно ниска цена като за нов клиент, регистрирах се и добавих раницата в кошницата, обаче за поръчка трябваше да добавя още неща, за да надвиша 20 лева.
Само дето нищо не си бях избрал, пък уикенда не бях на линия и гледам тази седмица раницата си е на нормална цена и ми я няма в количката. А пак ми излезна реклама във фейса на ниската цена за нов потребител на приложението.

Та до кога се водя нов потребител? Аз реално не съм им никакъв потребител, защото не съм направил нито една поръчка до сега. Трябва ли да инсталирам приложението наново за да ми дадат ниската цена?
Не, нов клиент сте, докато не направите първа поръчка. Пак ще ви излизат реклами за намалени раници и други неща. Не е нужно да триете и инсталирате приложението наново! Просто добавете в кошницата раницата от рекламата с отстъпката. Аз така месец и кусур си избирах сушилник за прибори, докато поръчам. Седяха в кошницата по няколко дена, после си връщаха първоначалната цена.

Lemy, не знам за краденето на данни, винаги имам едно наум, но според мен Тему е за продажба на върнати и непоискани стоки от Алиекспрес, намиращи сте в европейските им складове. Смятам, че не са чисто нови и недокоснати продуктите им...

Последна редакция: чт, 18 юли 2024, 13:05 от ratsa82

# 451
  • Мнения: 9 714
Е, ново 20. Непоискани и върнати стоки от Алиекспрес 😃 Струва ми се безумно. Кой ще поддържа платформа, за да добавя по 1-2-3 върнати артикула на всевъзможни неща? Просто качеството на стоката си е такова - ниско и китайско.

# 452
  • Мнения: 7 084
Да, да… крадат данни. Колкото и ваксините за Ковид бяха, за да ни чипират и да ни управляват от “горе” 🤣🤣🤣
А защо си сигурна, че не крадат?

От където не са поискали, от там не са откраднали данни. Регистрираме се къде ли не, в какви ли не сайтове и платформи, затревожили сме се, че Тему ни крадат данните 😃 Да не говорим как преди години хакнаха НАП (ли беше) и колко лични данни бяха изтекли.

И АВ и Кадастъра /без последствия/

# 453
  • Мнения: 2 100
Смятам, че не са чисто нови и недокоснати продуктите им...

До сега "втора употреба" не съм получила.
Това, което не отговаря на очакванията ми, намира нов собственик до контейнера за боклук.

# 454
  • Мнения: 476
Е, ново 20. Непоискани и върнати стоки от Алиекспрес 😃 Струва ми се безумно. Кой ще поддържа платформа, за да добавя по 1-2-3 върнати артикула на всевъзможни неща? Просто качеството на стоката си е такова - ниско и китайско.
Да не мислите, че ги връщат до Китай? Аз като поръчам, например, лепило от Китай, после от Бг пощи ми искат 3лв за митническа обработка. Лепила в Тему бол, няма проблеми да поръчваш. От Китай да дойде нещо за 7 дена - абсурд, особено след митническа проверка. Просто имат складове в Европа.
Например сушилника, който поръчах, имаше мацнато от едната страна с маркер (очевидно да прикрие нещо). Да, другите неща изглеждаха нови, но не значи че някой не ги е върнал, като ги е видял и не са му харесали. Не говоря за втора употреба изобщо.

# 455
  • Мнения: 2 100
Много китайски доставчици имат складове в Европа. Това е от много време. И втора употреба е в кавички.

# 456
  • Мнения: 9 714
Е, ново 20. Непоискани и върнати стоки от Алиекспрес 😃 Струва ми се безумно. Кой ще поддържа платформа, за да добавя по 1-2-3 върнати артикула на всевъзможни неща? Просто качеството на стоката си е такова - ниско и китайско.
Да не мислите, че ги връщат до Китай? Аз като поръчам, например, лепило от Китай, после от Бг пощи ми искат 3лв за митническа обработка. Лепила в Тему бол, няма проблеми да поръчваш. От Китай да дойде нещо за 7 дена - абсурд, особено след митническа проверка. Просто имат складове в Европа.
Например сушилника, който поръчах, имаше мацнато от едната страна с маркер (очевидно да прикрие нещо). Да, другите неща изглеждаха нови, но не значи че някой не ги е върнал, като ги е видял и не са му харесали. Не говоря за втора употреба изобщо.

Може да имат складове в Европа, но не получаваме върната стока от АлиЕкспрес.

# 457
  • Мнения: 8 520
ratsa82, доволна ли си от сушилника?
Може ли да споделиш кой си поръчала?
Благодаря!

# 458
  • София
  • Мнения: 35 571
Тему имат складове в САЩ, Европа и май имаха 2-3 в Африка.
Аз също досега не съм получила употребявана стока, то е и абсурдно. Няма как такава огромна платформа да разчита на върнати продукти.

# 459
  • Мнения: 4 382
Напразни ми бяха притесненията с връщането. В събота оставих пратката в BoxNow днес са ми възстановили парите в PP, сумата е 120лв.

# 460
  • Мнения: 1 584
Включвам се в темата, още съм абсолютно нов с това Тему. Предлагаха ми миналата седмица една раница на безумно ниска цена като за нов клиент, регистрирах се и добавих раницата в кошницата, обаче за поръчка трябваше да добавя още неща, за да надвиша 20 лева.
Само дето нищо не си бях избрал, пък уикенда не бях на линия и гледам тази седмица раницата си е на нормална цена и ми я няма в количката. А пак ми излезна реклама във фейса на ниската цена за нов потребител на приложението.

Та до кога се водя нов потребител? Аз реално не съм им никакъв потребител, защото не съм направил нито една поръчка до сега. Трябва ли да инсталирам приложението наново за да ми дадат ниската цена?
Не, нов клиент сте, докато не направите първа поръчка. Пак ще ви излизат реклами за намалени раници и други неща. Не е нужно да триете и инсталирате приложението наново! Просто добавете в кошницата раницата от рекламата с отстъпката. Аз така месец и кусур си избирах сушилник за прибори, докато поръчам. Седяха в кошницата по няколко дена, после си връщаха първоначалната цена.

Lemy, не знам за краденето на данни, винаги имам едно наум, но според мен Тему е за продажба на върнати и непоискани стоки от Алиекспрес, намиращи сте в европейските им складове. Смятам, че не са чисто нови и недокоснати продуктите им...

Дам, ама не става. Инсталирах наново приложението, от рекламата дето ми го рекламират за 8лв и нещо като си го вкарам в количката става 63лв... нещо измамници ми се струват тези

# 461
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 5 197
Момичета, помагайте!!! Ще връщам артикул, направих заявка, но нямам принтер. Дава ми, като опция да принтирам на автомата на BOXNOW. Някой има ли опит? Обяснете, като на руса😊😊😊Благодаря.

# 462
  • SF
  • Мнения: 25 655
Дам, ама не става. Инсталирах наново приложението, от рекламата дето ми го рекламират за 8лв и нещо като си го вкарам в количката става 63лв... нещо измамници ми се струват тези

И аз с тази раница започнах. Излезе ми реклама тук, в бг мама за раница за 10 лева.
Естествено, че не я купих за 10 лева. След ден можех за около 30, но пък направих първата глупава поръчка.
После втората.
Сега имам 14 лева като кредит и ако купя още нещо за 10, ето ти и трета поръчка.
Трябваше да сканирам някакъв код за тази раница и като го сканирах, излезе, че трябва да се регистрирам и като се регистрирах, раницата вече беше 36 лева.

# 463
  • Асеновград
  • Мнения: 4 135
Дам, ама не става. Инсталирах наново приложението, от рекламата дето ми го рекламират за 8лв и нещо като си го вкарам в количката става 63лв... нещо измамници ми се струват тези

И аз с тази раница започнах. Излезе ми реклама тук, в бг мама за раница за 10 лева.
Естествено, че не я купих за 10 лева. След ден можех за около 30, но пък направих първата глупава поръчка.
После втората.
Сега имам 14 лева като кредит и ако купя още нещо за 10, ето ти и трета поръчка.
Трябваше да сканирам някакъв код за тази раница и като го сканирах, излезе, че трябва да се регистрирам и като се регистрирах, раницата вече беше 36 лева.
Става като направиш регистрация сканирайки баркода, и има време в което можеш да направиш поръчка за да хванеш цената, но допълваш до 20лв. минимума за безплатна поръчка. Ако инсталираш наново приложението, но влизаш с предната регистрация те отчита като вече съществуваш, не нов. Така взех раница като направих регистрация на нов апарат. При първа поръчка нищо на далавера не успях да взема, докато се оглеждах и ослушвах изтървах офертите. В последствие в темата четейки съвети, по малко се научих какво да гледам, и за колелото нямаше да разбера ако не четях тук. Понеже гледам и правя основно заявки през лаптопа там такива оферти няма. Слагам там в кошницата и ако искам оферта пускам заявка през приложението. Четет назад беше много добре обяснено как става с новите регистрации.

# 464
  • Мнения: 1 207
Здравейте, след последните проблеми със Сеймдей и чакането 1 месец на пратка, пуснах отново. На 9-ти. И сега получих съобщение, че утре имам пратка по Спиди. Само за 8 дни!
аз съм получавала ( в чужбина ) поръчка от Шейн за 4 или 5 дни не си спомням, но мога да се разровя.

Общи условия

Активация на акаунт