Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 6 - юлска

  • 45 671
  • 823
  •   1
Отговори
# 540
  • Варна
  • Мнения: 380
Не препоръчвам да купувате от Тему (вече), защото използват Sameday България, които не доставят пратките а на случаен принцип изпращат в някакви улични кутии без дори да те питат.

Даже предлагам всички ощетени от Сеймдей да подадат жалба

https://www.kzp.bg/bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal/

На мен до сега само със Спиди и BoxNow ми идват пратките,даже чакам в момента 3 ..две от тях са с Box ...едната е със Спиди

# 541
  • Пловдив
  • Мнения: 1 531
Здравейте ,а за този кредитен баланс има ли срок за използване, след като го възстановят ?

# 542
  • SF
  • Мнения: 25 124
Защото по мненията на Esmee останах с впечатлението, че проблема идва от Тему, но може би аз не съм разбрала.

Нямам защити в работата. Тему искахада се логна в сайта иначе с "Кликни тук" не се отвори етикетът, който са ми пратили. Логнах се в сайта и отново изтеглих етикета им. Проблемът е, че съм направила регистрация през Фейсбук, който имам само заради такива случаи, а съм си забравила паролата. Възстанових я (някак) и я разпечатих, отворена на сайта в моя профил. Иначе не ставаше. Нямаме служебни защити.

# 543
  • Мнения: 61 846
Здравейте ,а за този кредитен баланс има ли срок за използване, след като го възстановят ?

Няма.

Есми, значи аз съм те разбрала грешно. Blush Извинявам се.

# 544
  • SF
  • Мнения: 25 124
Няма проблеми. Всичко е принтирано, макар и със зор, и върнато.

# 545
  • Мнения: 476
Това заявяване на кредита от понижаване на цената, май може да се прави само веднъж в рамките на 30 дни за дадена поръчка. Т.е. може да се проверява всеки ден, но да си го заявиш само веднъж. И аз вече като видя, че е 2 или 4 ст. не бързам да го заявявам. Не знам как се прави, за да е най-изгодно? Трябва да нацелиш най-подходящия момент или пък се чака до последно? Защото знаем, че някои цени падат, а после се вдигат. По-старшите да обяснят моля!
И на мен само веднъж ми даде да заявя кредит за понижена цена. След като заявих, изчезна бутона за заявяване.

# 546
  • София
  • Мнения: 34 982
Там е, потърсете и при трите точки, и на друго място.
Скрит текст:
Стари теми
https://www.bg-mamma.com/?topic=1584482
https://www.bg-mamma.com/?topic=1629161
https://www.bg-mamma.com/?topic=1647125
https://www.bg-mamma.com/?topic=1654718
https://www.bg-mamma.com/?topic=1663154

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!
Скрит текст:



Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,sameday




За контакт DPD
Свържете се с DPD представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎1 7001 7001
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 5PM



За контакт BOXNOW
Свържете се с BOXNOW представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎+359070070744
Работно време
Понеделник - Петък:8AM - 10PM
Събота - Неделя:9AM – 8PM



За контакт sameday
Свържете се с sameday представители на отдела за обслужване на клиенти, за да разрешите проблема си и да оправите нещата.
Обаждане
‎070016226
Работно време
Понеделник - Петък:9AM - 6PM
Събота:9AM - 6PM


Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076

за връщане през BoxNow
генерираш си товарителница и имаш 15 дни за връщане
може да върнеш във всеки автомат, без да упоменаваш предварително
вместо пин код въвеждаш 10 цифрен номер на товарителница

 това са инструкциите


Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне

Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни. Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂
Телефон за връзка 088 212 2326

sameday.
Техният стационарен телефон е 029064500.

От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили





Запазване на артикул в Любими



Как се поставя активен линк към продукт

# 547
  • Мнения: 537
Това заявяване на кредита от понижаване на цената, май може да се прави само веднъж в рамките на 30 дни за дадена поръчка. Т.е. може да се проверява всеки ден, но да си го заявиш само веднъж. И аз вече като видя, че е 2 или 4 ст. не бързам да го заявявам. Не знам как се прави, за да е най-изгодно? Трябва да нацелиш най-подходящия момент или пък се чака до последно? Защото знаем, че някои цени падат, а после се вдигат. По-старшите да обяснят моля!
И на мен само веднъж ми даде да заявя кредит за понижена цена. След като заявих, изчезна бутона за заявяване.
Ще се появи пак, ако цената падне още.

# 548
  • Мнения: 667
Това заявяване на кредита от понижаване на цената, май може да се прави само веднъж в рамките на 30 дни за дадена поръчка. Т.е. може да се проверява всеки ден, но да си го заявиш само веднъж. И аз вече като видя, че е 2 или 4 ст. не бързам да го заявявам. Не знам как се прави, за да е най-изгодно? Трябва да нацелиш най-подходящия момент или пък се чака до последно? Защото знаем, че някои цени падат, а после се вдигат. По-старшите да обяснят моля!
И на мен само веднъж ми даде да заявя кредит за понижена цена. След като заявих, изчезна бутона за заявяване.
Ще се появи пак, ако цената падне още.

Бутона винаги го има, независимо дали е по ниска цената в момента, просто не го търсите на правилното място, коментарано е много пъти.

# 549
  • Мнения: 9 040
Бутона се появява като има намаление на цената. Иначе си стои при трите точки. Ако са минали 30 дни от поръчката, бутона изчезва.

Esmee, пробвай другия път да си свалиш товарителницата в пдф на телефона. От телефона си изпращаш на служебния имейл или където искаш и разпечатваш без драми.

# 550
  • Мнения: 37 263
последни поръчки:
https://share.temu.com/ARtBjcxZXMA сушилник за прибори, беше 5 лв
https://share.temu.com/9DUX285YIGA кошница за съдомиялна, малко е голяма за моята 60х45, за 60х60 ще бъде идеална
https://share.temu.com/el990WQZyZA лепенки срещу протриване от обувки, чудни са, този път поръчах няколко ролки
https://share.temu.com/YnicmZVq1kA спортен потник - абсолютен боклук, дебел и запарващ плат, бозав цвят, 7 лв
https://share.temu.com/q38m0xhxtDA риза 19 лв. - за нея директно си поисках парите обратно, не пожелаха връщане; имам поръчани над 500 продукта и само 2 рекламации преди тази, т. е. много търпелив клиент съм, но това е абсолютен боклук; ризата е много уголемена, странно торбеста, материята е много кофти и силно запарваща (30% лен - пълни глупости), имам затруднения да разбера от къде да се взели тези прекрасни отзиви под продукта
https://share.temu.com/0MoKEpxeQOA ледарка, поръчвам втора, много ми допада
https://share.temu.com/UxtPHelEByA солница и пиперница, отново втора покупка, защото счупих едната от стария комплект, 8 лв.
https://share.temu.com/TP81zke6nSA диадеми-телчета, 2 лв.
https://share.temu.com/eS9yGYJeDJA подобно керамично герданче с котенце, изчерпано
https://share.temu.com/CqqpGyVKIWA поличка за тенис - платът е дебел и тежък, не ми допада
https://share.temu.com/b5MYBOVN3FA бански долнище - поличка и бикини в едно
https://share.temu.com/LAiNUVsgToA спортен сутиен - вече имам един такъв, сега купих втори
https://share.temu.com/LJfW7jv6AXA друг модел спортен сутиен, 18.50 лв; не ми допада как седи
мисля да не поръчвам повече дрехи - рядко имам попадения, повечето са компромис, някои директно хвърлям

# 551
  • Мнения: 800
Момичета, как стоят нещата с доставката ? За колко време пристигат горе долу нещата и наистина ли ги доставят където им падне?

# 552
  • Мнения: 61 846
Много са ускорили доставките.
Имам имейл за пратка, която е поръчана миналата неделя.
Сигурно утре ще пристигне в кутията.

# 553
  • Мнения: 800
Може ли да споделите , къде пристигат пратките? И до какъв срок трябва да се вземат? Съжалявам ако е писано вече това

# 554
  • Мнения: 61 846
Зависи в кое населено място си.
За Пловдив са предимно в Бокс нау.
Колежка от Пазарджик получава със Сеймдей, все още и със Спиди.
На мен вече Спиди не ми доставят.

Общи условия

Активация на акаунт