Отговори
# 135
  • Мнения: 1 492
Само в столицата ли ще бъде училището?

# 136
  • Мнения: 243
Здравйте! Какви критерии трябва да покриват децата в различната възраст?

# 137
  • Мнения: 3 134
Харесвам традиционното преподаване, традиционното оценяване и традиционното училище като цяло.

# 138
  • Мнения: 96


Изтеглен е късметлията, който печели раница от Училище „Дени Дидрò“. Това е:

marie_k

Честито! Tada

Очакваме печелившият да се свърже с екипа ни на email: igra@bg-mamma.com до 07.09.2024 г. като упомене, че е победител в играта на Училище „Дени Дидрò“ и напише потребителското си име, електронната поща, с която е регистриран във форума, както и координати за получаване на наградата:
- три имена
- адрес за доставка или удобен офис на куриерска фирма Speedy
- телефон за връзка


Благодарим на всички за участието в играта!

Pushpin Отговорите на последните въпроси в темата ще бъдат публикувани в рамките на следващите няколко дни

# 139
  • Мнения: 69
Ха-ха... Ето защо не трябва да "плащаш" на ботове да ти отговарят на клиентите. Губиш клиентите.

Екип на Бг-Мама, защо го позволявате това?!

Цитат
В кампанията ни ще се включат Ани Чифлигарска и Ива Кескинова...
Бла-бла-бла... Expressionless Hands Thumbsdown

Здравейте,

всички отговори на зададени въпроси са подготвени лично от нас -  Ани Чифлигарска и Ива Кескинова. Бихме искали да Ви поканим на нашите Дни на отворени врати през месец ноември, за да имате възможност да разговаряте на живо с екипа и ръководството на училището, както и да разгледате материалната база. Ако нямате тази възможност можем да организираме онлайн среща, за да изясним и отговорим на всички въпроси, които Ви вълнуват и на които считате, че сме отговорили чрез чат бот. За да заявите такава среща, моля пишете на имейла за контакт на Училището.

# 140
  • Мнения: 69
amy_nka, не се хаби. Всичките отговори са едни протяжни мътни и лишени от каквато и да е конкретика локуми за модерни родители. Страшно несериозно звучи, а са платили. Ако всичко им е с такова качество и се управлява така, мерси. Много олекват, но явно си имат таргет аудитория и като гледам, връзват им.

Здравейте,

всички отговори на зададени въпроси са подготвени лично от нас - Ани Чифлигарска и Ива Кескинова. През месец ноември организираме Дни на отворени врати и бихме искали да Ви поканим, като ще имате възможност да разговаряте на живо с екипа и ръководството на училището, както и да разгледате материалната база.

# 141
  • Мнения: 69
Аз лично не разбрах от отговорите в темата как точно се оценяват учениците.... Не мисля, че е добре за тези деца и родителите им да нямат представа къде точно се намират реално. Понеже всеки учител може да каже на родителите "Идеално се справя", обаче това да не е така.... Какъв е проблемът в шестобалната система, не разбирам? Ако "оценяването" е с птички, звездички и кръгчета, то си е всъщност система на оценки, само дето не е от 2 до 6, а от кръгче до звездичка (все тая, ако кръгчето е тройка, а звездата примерно шестица...). Ако няма никаква система, то как се приравняват със системата на МОН и изобщо възможно ли е дете да се прехвърли от училището в друго, след като не е било оценявано?

Здравейте,

Съгласни сме с Вашето мнение  и не намираме нищо лошо в шестобалната система. Не я заменяме с птички, звездички и усмивки. С право посочвате, че учител може да каже, че детето се справя идеално, а то да не е така. По същия начин и оценките по шестобалната система имат различно измерение за различните учители. Ние искаме да придадем съдържание на оценката, затова насочваме вниманието към критериите, които детето покрива. Например при изучаване на частите на речта във втори клас едно от уменията е свързано  с откриването на глагол, съществителни име и прилагателно име. Най-лесно децата ги откриват, когато са дадени като думи и се налага да ги разпределят според вида им, по-трудният вариант е да ги откриват в изречение, а най- трудният в текст. Ако детето /родителят/ получи оценка мн. добър 5, няма да се ориентира какво умение е необходимо да се надгражда, докато критерият, според нас, дава ясни очертания на знанията.

# 142
  • Мнения: 69
Аз разбрах, че първият випуск на училището още не е стигнал до първото си външно оценяване. Ще ми е интересно да се споделят постиженията на "пилците наесен" след него.

Здравейте,

Оценяването на напредъка чрез критерии не изключва допускането на грешки. Само училища, които правят подбор на децата, чрез тестове за първи клас, съответно за пети и осми и приемат ученици с висок бал, може да покажат високи резултати на НВО. Дори и в тези случаи не е ясно приносът на институцията ли е или на частните уроци. Нашата цел е учащите да наблюдават собствения си процес на учене и това да ги изгради като устойчиви и адаптивни личности, защото всички ние учим цял живот.

# 143
  • Мнения: 69
Здравйте! Какви критерии трябва да покриват децата в различната възраст?

Здравейте,

Критериите, които трябва да покриват децата в различните възрастови групи са базирани на учебните програми на МОН и съответните очаквани резултати. Учителите от всеки екип ги описват подробно и създават критериални матрици за всеки дял. Въз основа на тях се създават самостоятелните работи, тестове и се описват уменията, които се проверяват в групови и практически дейности.

# 144
  • Мнения: 69
Харесвам традиционното преподаване, традиционното оценяване и традиционното училище като цяло.

Здравейте,
Благодарим за споделеното мнение.

# 145
  • Мнения: 69
Много ми харесва идеята, която ще прилагате в училище. Доколкото разбирам децата ще имат свободата да усвоят знания повече практически отколкото да научат всичко наизуст както е в момента в държавните училища.
По какъв начин ще се определя колко е усвоен даден материал от конкретния ученик ?
Ще се работи ли индивидуално спрямо нуждите и/или дарбите на дете , вместо да се набляга за наваксването на пропуските и слабите предмети където се затруднява?

Здравейте,

Да, практическото усвояване на знанията и активността на децата в учебния процес са важни за нас. Стремим се да поставим фокус върху разбирането, на база на което се изгражда запаметяване.
Определянето на напредъка и степента на усвояване на учебния материал се определя чрез описани подробни критерии, които са изградени на очакваните резултати в съответните учебни програми на МОН.
Ние не очакваме всички деца да покрият очакваните резултати по едно и също време. Някои от тях ще успеят да усвоят основните знания, а други ще надвишат очакванията. Индивидуалният подход се изразява в това да се подготвят материали с различна степен на сложност и да се оказва подкрепа от учителя при нужда. Индивидуални учебни планове се изготвят само, ако детето е със специфични нужди и допълнителна подкрепа. В случай, че наблюдаваме талант или дарба в някое направление, ще подкрепим това с дейности, които може да организираме и ще споделим с родителите, за да може интересите на детето да бъдат развивани и извън училище.

# 146
  • Мнения: 69
Само в столицата ли ще бъде училището?

Здравейте,

В момента усилията ни са насочени към изграждане на цялостен цикъл на обучение, с избрания от нас подход, в Училище Дени Дидрò в Банкя и не се предвижда откриване на училище в друго населено място в страната.
Споделяме възгледите си, защото вярваме, че е необходима промяна в образователната ни система.  В тази връзка сме отворени за партньорства и обмяна на добри практики с всяка образователна институция.

Общи условия

Активация на акаунт