Малка градска кола за неопитен шофьор

  • 3 564
  • 43
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 010
Имам Микра на 22+ години, купена нова. Наистина яка кола, икономична, не харчи много, климатика се усеща по-бързо, заради по-малкото купе 😀
За 1-2 души + дете даже си е чудесна кола. Моята я купих преди да се роди дъщеря ми, израстна с нея. Научи се с нея да шофира и взе книжка.
Сигурна кола. Вече са малко такива коли. Често ме питат даже дали я продавам  (защото има малко такъв модел кола в града). Ами не, няма никога да я продам. Остава си първата кола, има си своето почетно място за семейството, най-вече защото е надеждна, безпроблемна кола!

# 16
  • Мнения: 3 952
Аз карам Кия Пиканто автоматик. Единствено чат пат не ми стигат конски сили на околовръсното за по-бързо изнасяне. Иначе цена/качество и удобство.. дори съпругът ми предпочита да кара нея в града.

# 17
  • Мнения: 53
Съветвам Ви да погледнете и Toyota Aygo.

# 18
  • Между гори и планини
  • Мнения: 12 198
Аз си обичам моето Строенче С3. Чудесно е за града, икономично, пъргавко. До сега не ми е създавало проблеми, а и поддръжката не е много скъпа. Карала съм и Тойота Корола, на едно ниво са ми, но Тойотата държи по- висока цена. Имам приятелка със Ситроен С1, по малка и от моята и е идеала от София до нас в средата на страната.

# 19
  • Мнения: 4 589
Тойота Ярис или  като компромис Аиго в краен случай Нисанчето, но по-вано е състоянието, годините и как е поддържано. За съжаление тук форума не може да помогне, а доверен монтьор.

# 20
  • Мнения: X
Мини купърът е красив, но сервизите не го харесват.

# 21
  • Мнения: 35 901
Всички описани са добри, стига да попаднеш на читава кола. Малко е и до късмет.... Зависи с какъв бюджет разполагаш, колите доста са поскъпнали последната година.

Гледай да не е японска, че частите са скъпи.

Преди години моя позната си взе почти ново Волво, върнато от лизинг на 2-3 г. на под 20 хил.км. Започна да стои по сервизите още на втория месец.

# 22
  • Мнения: X
Ние Волво сме имали преди години. Аз много го харесвах, но с частите не беше лесно. И наистина често се налагаше някакъв ремонт.

# 23
  • Мнения: 1 110
Toyota Aygo
Peugeot 107
Citroen C1
Honda Jazz

# 24
  • София
  • Мнения: 18 490
А защо неопитния шофьор трябва да кара непременно малка кола.
Имам книжка от 100 г, но не карам кола, возят ме на задната седалка - мой избор.
Предпочитам да го правят в по-големи, широки и стабилни коли.
Много ми е неприятно като чакаме на светофар или се разминаваме с камиони и автобуси. Имам чувството, че ще смажат хората в спретнатите малки колички. Последно преди дни ММ ме вози в едно ренде - Рено, нещо си, но малко. Ами задуших се вътре, бях като на земята, камионите само не минаха отгоре ми. На връщане си измислих, че искам да отида в мол, да спре пред него. С удоволствие се прибрах с автобус.
Ако съм на мястото на авторката бих инвестирала в нещо средно по големина и в опреснителни часове.
За мене Мерцедес е единствената кола, която бих карала ако се наложи. Е, не най-новите и най-широките  най-модели, но има избор там.

# 25
  • Мнения: 35 901
Обикновено младите шофьори трудно преценяват габаритите, имат проблем и с паркирането, та затова....

Личното ми мнение е за не съвсем малка кола, по-скоро средна.

# 26
  • Плевен
  • Мнения: 1 672
Мерцедеса е твърде скъпа кола с много скъпа поддръжка.Неопитните шофьори предпочитат малката кола защото е по-евтина и лесно маневрират с нея.А трябва да е евтина за да не те е яд,когато я чукнеш или жулнеш,а то задължително ще има такива неща,ако не от теб,то от други "шофьори".Когато се ошлайфаш вече като шофьор,може да си позволиш друг клас кола.Плюс това,мъжете ви имат големи семейни коли и още една скъпа с още по-скъпа поддръжка не им трябва.Повечето жени използват своята кола да джиткат основно градско,да закарат или вземат детето от градина/училище и да се закарат до работа без да ангажират съпружието.Плюс това малката кола харчи малко,няма смисъл да даваш един кош пари да зареждаш мини вана да се закараш само до работа.

# 27
  • София
  • Мнения: 1 412
Аз препоръчавам Тойта Ярис или Айго - карам Ярис откакто шофирам, няма такава кола - събира много, удобна е да се бута навсякъде, паркира се лесно. Тествала съм С1, Клио и Микра, Джаз и Суифт - нищо не може да се сравнява с Тойотата. Единствения плюс на френските за мен е, че карат много меко. Но откъм издръжливост и здравина Тойотата печели. Микрата е много малка вътре (пак сравнено с Ярис).

За нищо на света не бих сменила малката кола с голяма - с моята съм обиколила половин Европа. Като пътувам под наем също си взимам такава - специално Ярисът кара навсякъде - черни пътища, затворени пътища...абе - пушка е. Вра се навсякъде с него, намирам си място за паркиране много по-лесно.

Последна редакция: сб, 14 сеп 2024, 21:07 от ElzaFB

# 28
  • Мнения: 13 470
Гледай да не е японска, че частите са скъпи.
С тоя мит докога? Поне от 1995 г. го слушам със същите думи, а оттогава автомобилостроенето и пазарът са претърпели редица промени. И двойно по-скъпи да бяха (а те не са), като влиза на ремонт 10 пъти по-рядко от другите, на чертата по-евтино излиза.

Японско и корейско е несравнимо като здравина, надеждност и безопасност в наши дни. Другото е избор по цвят и красота.

# 29
  • Между гори и планини
  • Мнения: 12 198
До колкото знам Тойота Ярис е доста здрава и лека за поддръжка. Такава карах на шофьорските курсове и много ми харесва. Само, че цената ѝ едва пъти повече от моето Ситроенче С3, а не откривам разлика в удобство и здравина, или поддръжка.

Общи условия

Активация на акаунт