Отговори
# 30
  • Мнения: 982
Аз също получавам 16 = 6 + 2 + 2 + 6.

Винаги съществува вероятността дадения от организаторите отговор да не е верен.

# 31
  • Мнения: 17 472
14 минути ги получавам и аз.
Първите 6 минути се движат в една посока към точка В. Първият се връща обратно и върви 4 минути докато вторият завие. Така следващите две минути се движат в една посока към точка А. След това се разминават. Докато вторият стигне точка А, първият е изминал цялата алея до точка В и вече върви от две минути назад към точка А. Последните шест минути отново и двамата се движат към точка В. 6+2+6= 14

Последна редакция: сб, 19 окт 2024, 11:48 от Mama Ru

# 32
  • Мнения: 58
Здравейте. Може ли помощ как да обясня на детето чрез уравнение задачата? Отговорът го смятам на ум (16), но не мога да й го обясня. Става дума за 4ти клас. Благодаря!

Задачата:

Върху няколко клонки на едно дърво кацнало ято врабчета. На всяка клонка имало по 3 врабчета, а едно врабче продължило да кръжи около дървото. След
това всички врабчета се преместили по 4 на същите клонки, при което една клонка останала без пито едно врабче. Колко били врабчетата и колко клонки-те, върху които са кацнали?

# 33
  • Мнения: 9 135
Х клонки първоначално.
На всяка по 3 врабчета 3х и едно кръжи. После клонките са х-1 и на всяка по 4 врабчета.
3х + 1 = 4(х - 1).

# 34
  • София
  • Мнения: 20 081
14 минути ги получавам и аз.
Първите 6 минути се движат в една посока към точка В. Първият се връща обратно и върви 4 минути докато вторият завие. Така следващите две минути се движат в една посока към точка А. След това се разминават. Докато вторият стигне точка А, първият е изминал цялата алея до точка В и вече върви от две минути назад към точка А. Последните шест минути отново и двамата се движат към точка В. 6+2+6= 14
Проблемът е , че има още едни две минути, в които се движат в една посока. Тоест сборно стават 16, не 14. И черетжът на Марио, и моят, и този на Ант показват едно и също: 16 минути. Тоест  най-вероятно има грешка в   ключа с верните отговори.

# 35
  • Мнения: 131
Може ли помощ с този буквен ребус

Последна редакция: нд, 20 окт 2024, 08:12 от ani_mih

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 1 676
725
-  182
_______
   543

примерно.

# 37
  • Мнения: 4 022
Здравейте!
От половин час се взирам в две задачи и не успявам да стигна до края. Темата на урока е: “ Да започнем от края”- 3ти клас. Тип рачешки задачи. Може ли някой да ми помогне с 31-ва и 32-ра задача?

# 38
  • Мнения: 9 521
Може ли помощ с този буквен ребус
Детето предложи това Simple Smile
   861
 -736
=125


Eleaa,
31
Накрая Лекси има х+6 круши, като непосредствено преди това е дала х круши на Еви, т.е. Лекси първоначално е имала 2х круши.
Еви в начакото е имала 90-2х круши. Вади от тях 16 и получава х и тогава стават равни на крайните на Лекси... 90-2х-16+х=74-х
х+6=74-х
х=34
В началото Лекси има 68, Еви 22

Друг подход.
Накрая крушите на двете момичета са
90-16+6=80
Т.е. Лекси има 40, от тях 6 са откъснати в последствие, т.е. преди тези 6 е имала 34, които са половината на началните... Т.е. 68.
Еви има 90-68

Рисувам си правоъгълничета едно под друго и стрелкички кое накъде отива.

Последна редакция: нд, 20 окт 2024, 11:40 от peneva_a

# 39
  • Мнения: 4 022
Благодаря много! Разбрах решението от обясненията!🤗При нас ще да е подход две- с квадратчетата.
А за 32-ра някой може ли да предложи решение?

# 40
  • Мнения: 13 053
31-ва моето би я решилп с три верижки. По една за всяко дете и общо, пъ и темата е рачешки
32 е аналогична. Номерът е, когато давате половината, квадратчето след разделянето го отбелязвате с буква, напр. А. На другото дете давате +А. И А ще си излезе после колко е.

# 41
  • Мнения: 9 135
За 32 не знам дали това решение би се приело
Първо е имало 66 ореховки. После стават 66 - 7 - 6 - 3 + 10 = 63 ореховки. Едното момиче има 8 части, а другото 1  - общо 9 части. 63:9=7.
Едното има 7, другото 56.
Първоначално са били 2*7 + 13 = 27.

# 42
  • Мнения: 6


Някой може ли да ми даде подробно решение на тази задача?

# 43
  • София
  • Мнения: 5 557


Някой може ли да ми даде подробно решение на тази задача?
Трябва да видим за колко стойности на х първата производна е равна на 2,5.
Гледайки графиката, установяваме три стойности за х.

# 44
  • Мнения: 4 022
Благодаря!
Тези верижки на мен са ми трудни да ги изобразявам… Все налитам на “х”.
Лошото е, че искат с верижка да се реши.
За 31ва детето направи верижките, закучихме се на 32-ра!🤔

Общи условия

Активация на акаунт