Въпроси за TBI Bank - 3

  • 31 298
  • 758
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 2 032
Няма не искам, раздават кредити хората Simple Smile
В началото не беше така, изрично трябваше да потвърдиш, че искаш шопинг лимит/кредит. Сигурно сега са го набутали някъде в клаузите на договорите, че могат да ти отпуснат такъв кредит.
И вече са си включили картата в програмата click to pay на Visa.

# 511
  • Мнения: 6 253
Абсолютни мошеници. Не им ще ни меда (.лихвите) ни жилото! така са го направили всичко, че автоматично да си "поръчаш" карта и кредита явно с нея върви, защото ако се опиташ да отвориш тъпото приложение не те пуска преди да си потвърдил адрес за карта, демек, все едно я искаш. Няма опция да подминеш това, да върнеш за да влезеш в приложението, не! И аз не знам как им е изгодно това непрестанно да пращат по СПИДИ непоискани карти, които се връщат, както писах при мен три пъти.  С такива не желая да имам нищо общо.

# 512
  • Мнения: 441
Имала съм няколко стокови кредита от TBI, както и активна карта неон. Не съм имала никакви проблеми. Напротив - лесно и бързо одобряване, без лихва. По принцип нямам доверие на служителите в различните търговски вериги и договорите са сключвани при онлайн покупки. Дали защото разговорът се записва, не знам, но не са ми добавяли непоискани услуги. Не оправдам некоректните практики на някои служители и институции, но в крайна сметка отговорността да се запозная със съдържанието на документ, който подписвам, си е лично моя.
 
Приложението е ясно, че върви с издаване на Неон карта. Ако не я искате, просто не го инсталирате.

# 513
  • Варна
  • Мнения: 19 199

Приложението е ясно, че върви с издаване на Неон карта. Ако не я искате, просто не го инсталирате.
Ами в момента ползвам приложение, без неон кредит. Карта /пластика/ оказва се че имам, но според приложението не е активна.

# 514
  • Мнения: 441
Разбира се, че всеки сам решава дали ще използва картата и шопинг лимита към нея. Аз написах, че условие за ползване на приложението е издаване на самата карта. Никой не ви задължава да усвоявате средства на кредит.

# 515
  • Мнения: 4 853
Неон картата е дебитна карта.

# 516
  • Мнения: 6 253
А можете ли да ми обясните защо след като вече си приел веднъж карта продължават да ти предлагат и изпращат нови? И то след като се обадих са ги уведомя, че имам вече карта? И защо след ясно искане за закриване на сметка упорито не ти я закриват като ти спестяват информация.

# 517
  • Мнения: 1 814
А можете ли да ми обясните защо след като вече си приел веднъж карта продължават да ти предлагат и изпращат нови? И то след като се обадих са ги уведомя, че имам вече карта? И защо след ясно искане за закриване на сметка упорито не ти я закриват като ти спестяват информация.

Активирали ли сте първата карта, която сте поръчали в приложението? Направена ли е някаква транзакция с нея на банкомат, в търг. обект и т.н.?

# 518
  • Мнения: 2 032
Най-вероятно имат бъг в системата за изпращането на карти. Те нищо не печелят, само трупат разходи по издаване на картата и куриерски услуги.
За закриването на сметката може и конкретния служител да не е бил наясно какво трябва да направи. Ако се закрива сметка с карта към нея, първо се пуска закриване на картата и чак след 30 дни се пуска закриване и на самата сметка. Такава е процедурата при всички банки. Но явно трябва да се настоява и за копие на тези документи, за да е сигурен човек, че банковия служител е свършил каквото му е поискано и при евентуален проблем да има писмена следа..

# 519
  • Мнения: 6 253
А можете ли да ми обясните защо след като вече си приел веднъж карта продължават да ти предлагат и изпращат нови? И то след като се обадих са ги уведомя, че имам вече карта? И защо след ясно искане за закриване на сметка упорито не ти я закриват като ти спестяват информация.

Активирали ли сте първата карта, която сте поръчали в приложението? Направена ли е някаква транзакция с нея на банкомат, в търг. обект и т.н.?
Активирах картата но не съм я ползвала. Както и да е; никой не може да ме убеди, че всичко е наред с действията им. Особено впечатленията ми от посещението в офиса. Виждах как се правят на недоразбрали и им теглих думите с ченгел.

# 520
  • Мнения: 1 814
Да, наистина скоро закривах сметки на починал роднина, първо картите, после сметките след месец. Трябва да се чака, и изиска потвърждение, че не се дължи нищо.

# 521
  • Мнения: 908
Аз пък и от шопинг лимита останах доволна.Трябваха за операция на моята баба. Изтеглих ги всичките срещу малка сума за теглене на банкомат.Над 5,6 месеца ги връщах и теглех пак.Доколкото разбрах не съм платила нищо като лихва. До 3месеца беше без лихва.После върнах и теглих отново за други разходи за продължващато лечение.Накрая го закрих ,защото нямам нужда,а  и да не се изкушавам в бъдеще за др.глупости.Малко бавно отчиташе ,че съм внесла парите,ама не беше постоянно. Това ме дразнеше.Даже имаха да ми връщат.Писах ,карах се и все пак просто на определената дата ми възстановиха и стотинките.

# 522
  • Варна
  • Мнения: 19 199
Който има нужда, сигурно е добра оферта. Неприятното е, че ги раздават на калпак, без да си поискал.

# 523
  • Мнения: 6 253
Който има нужда, сигурно е добра оферта. Неприятното е, че ги раздават на калпак, без да си поискал.
Да така е вероятно, но за мен основен критерий за читавост е лесно да влизаш но и лесно да излизаш ако желаеш. Иначе се чувстваш като шаран, който са хванали в мрежата и няма пускане. И това никак те говори добре за тях

# 524
  • Мнения: 441
Одобряването за стоков кредит не задължава да се отваря сметка в банката, нито да се ползва приложението и карта неон. Това е опция, която вие доброволно избирате. Приложението улеснява управлението на кредита, но в договора има посочени алтернативни варианти за погасяване на вноските. Предполгам, че определени служители не представят информацията коректно, но пък всеки може да се поинтересува допълнително за условията по кредита и ако не го устройват, да не приема.
Ето малка част от условията за закриване на сметка. Те са част от договора за предоставяне на услугата
Скрит текст:
3.4. Закриване на платежнисметки
Общи хипотези за закриване на платежна сметка:
3.4.1. Платежната сметка се закрива: 1/ с писмено 30 (тридесет) - дневно предизвестие от Клиента до Банката, изпратено на
адреса за кореспонденция; 2/ с двумесечно писмено предизвестие от Банката до Клиента , изпратено на последния предоставен
от Клиента адрес, който може да е и електронен адрес; 3/ от изправната страна без предизвестие при неизпълнение на
задължения по настоящите Общи условия и условията на Искането – договор, когато е приложимо;
3.4.2. Ако по някоя от откритите платежни сметки салдото е било 0.00 в продължение на 180 календарни дни без прекъсване и
по същата е нямало движения, Банката има право да закрие съответната сметка без предизвестие и без да е длъжна да изпраща
на Клиента каквито и да било покани, уведомления, съобщения или други ;
3.4.3. Когато е приложимо, за периода от подаване на предизвестието до закриването на платежната сметка, Клиентът няма
право да извършва платежни операции от тази платежна сметка, освен еднократна операция, за целите на закриване на
платежната сметка;

Общи условия

Активация на акаунт