RYANAIR - 27

  • 39 101
  • 743
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 6 455
Е, значи сте си платили с пакета

# 586
  • Мнения: 7 054
Така се оказа. Не съм прочела, че запазените места са към приоритета. Но лятото купихме билети за Рим, пак бяхме приоритет, но платихме и запазени места. От там и объркването ми.

# 587
  • Мнения: 2 166
Знаете ли дали може да вземем с нас при полета и колко се таксуват детски тротинетки? И на борда ли могат да се качат или в багажното? Като цяло не видях специално за такъв вид 'превозни средства' да има описано нещо.

# 588
  • Melmak
  • Мнения: 9 673
Мисля, че може да се таксува като odd luggage  или нещо подобно беше. Вероятно ще я качат в багажното.


От къде да си сваля фактурата за направеното плащане?

# 589
  • Мнения: 6 455
Знаете ли дали може да вземем с нас при полета и колко се таксуват детски тротинетки? И на борда ли могат да се качат или в багажното? Като цяло не видях специално за такъв вид 'превозни средства' да има описано нещо.

Тротинетките не са специален багаж като детски колички и пр. и не се превозват безплатно. Оттам нататък, според големината и бройката се плаща. Ако не влиза в нормален багаж, вижте в графа sport equipment.

# 590
  • Melmak
  • Мнения: 9 673
Влизам с малко информация за застраховките.

Купих билети на 11.01. На 14.01 резервирах airbnb.

Днес се свързах със застраховател за две застраховки - едната е здравна (тя може да се направи по всяко време преди пътуването, дори ден преди тръгване), втората - отмяна на пътуване. Може да се направи до 5 дни след закупуване на билетите, ако пътуването е след по-малко от месец.

Пиша това, защото може да е полезно за хората, които нямат опит с “Отмяна на пътуване”. Цената на застраховката се определя от цената на билетите и настаняването.

# 591
  • Milano
  • Мнения: 4 431

От къде да си сваля фактурата за направеното плащане?

Фактура се издава при вътрешни полети в България, Италия, Испания, Португалия, Франция и т.н., защото се начислява ДДС. Пристига веднага на мейла.
При международни полети няма ДДС. Разписката е потвърдителният мейл за пътуването. От ЧЗВ.

# 592
  • Мнения: 93
Здравейте, някой проследил ли е да има някаква закономерност по отношение на кампаниите за намаление - през кои месеци пускат?

# 593
  • Мнения: 6 455
Непрекъснато, по 1-2 пъти на месец пускат. Обаче винаги е за избрани полети и не се включват празници и ваканции.
Общо взето трябва да наблюдавате цените, а не да чакате кога ще обявят промоция.

# 594
  • Мнения: 961
Как наблюдавате цените ? Аз като следя полет за определени дати  винаги се повишават цените ,защото влизам да гледам често .

# 595
  • Melmak
  • Мнения: 9 673
Аз гледам и през skyscanner. Там можеш да си сложиш нотификация при промяна в цената.

На уиз имаше опция в самото приложение да заложиш известяване при промяна на конкретен полет. И понякога пада.

# 596
  • Мнения: 6 455
Аз не мисля, че само с гледане се повишават цените. Повишават се с купуване, със сигурност. Ако имате приблизително твърди дати, в Гугъл флайтс може да се следи и праща мейли при промяна.

# 597
  • Мнения: 397
Относно застраховка отмяна на пътуване искам да попитам сега съм платила само самолетните билети , летим края на май, нощувки ще платя на 01,05,2025 -защото такова е условието, иначе са резервирани , към този момент има ли смисъл да застраховам билетите ако има промяна на полета или да речем че полета не се състои по вина на компанията и ни информират до 01.05.2025 ? Пречудвам се , защото нали има такива фирми за предявяване на претенции относно тези причини.

# 598
  • Мнения: 6 455
Ако ще правите такава застраховка, до 5 дена май беше след покупката, после няма да може.
Предявяването на претенции си е отделно, но то е само за закъснения и то по вина на авиокомпанията, без лошо време, стачки и т.н. Много рядко ще се случи да дължат обезщетение за промяна в разписанието предварително (обикновено ги правят когато няма да дължат пари).
А застраховката покрива и случаи, когато виене можете да пътувате, болест и т.н.

# 599
  • Melmak
  • Мнения: 9 673
Ако са минали повече от пет дни от покупката на билетите не съм сигурна, че ще можете. Все пак имате време до пътуването, свържете се със застраховател.

Общи условия

Активация на акаунт