RYANAIR - 27

  • 39 135
  • 743
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 4 600
Погледни хубаво дали не си изпуснала някаква необходима информация.

# 61
  • Мнения: 243
Нищо не изпускам, мисля. Тръгвам да чекирам, натискам бутон "start check in" и ми дава маркирана отметката срещу името със статус  "check in completed"



Това ми дава пък през мобилното приложение.  Има закупено място. Полудявам вече ...

Последна редакция: пт, 01 ное 2024, 21:12 от alert

# 62
  • Мнения: 2 628
За къде летите? Въпреки че сте избрали онлайн чекиране, за някои държави като ОАЕ например е задължително да се мине през гишето на летището, което не струва нищо допълнително на пътника.

# 63
  • Мнения: 243
За Германия.  Утре на летището къде евентуално да се ходи? На кое гише? Не ми се е случвало досега, затова питам. И какво се носи - разписката за полета ли?

# 64
  • Melmak
  • Мнения: 9 687
Пробвахте ли през компютър?

# 65
  • Мнения: 1 211
Рестартирайте телефона и проверете дали няма ъпдейт на приложението.
Иначе утре сутринта може да се свържете с агент през чат бота.

# 66
  • София
  • Мнения: 4 600
Случвало ми се е, когато не съм си избрала място, да не мога да се чекирам, но не помня дали 24 или 12ч. преди това ми позволи.

# 67
  • Мнения: 243
Пробвах и през компютър, и през приложението. Места имат хората. Сега говорих с летище София,  казаха, че не съм първия подобен случай и че Райънеър имат някакъв проблем със системата. Ще се действа на място, пък да видим. Дано не искат такса за чекиране на място Sad

# 68
  • Мнения: 1 351
някаква системна грешка е. Нека тази снимка да я имат пътуващите на телефона си. Успех и пишете ако имате възможност какво точно се е случило.

# 69
  • София
  • Мнения: 4 600
Пробвах и през компютър, и през приложението. Места имат хората. Сега говорих с летище София,  казаха, че не съм първия подобен случай и че Райънеър имат някакъв проблем със системата. Ще се действа на място, пък да видим. Дано не искат такса за чекиране на място Sad


Е то ще е голяма глупост хем да имат проблем със системата, хем после да ви таксуват.

# 70
  • Мнения: 383
Нищо не изпускам, мисля. Тръгвам да чекирам, натискам бутон "start check in" и ми дава маркирана отметката срещу името със статус  "check in completed"



Това ми дава пък през мобилното приложение.  Има закупено място. Полудявам вече ...

Новата дестинация Франкфурт Хан? Има проблем с онлайн чекирането за тази дестинация. На летището чекират безплатно.

# 71
  • Мнения: 243
Нищо не изпускам, мисля. Тръгвам да чекирам, натискам бутон "start check in" и ми дава маркирана отметката срещу името със статус  "check in completed"



Това ми дава пък през мобилното приложение.  Има закупено място. Полудявам вече ...

Новата дестинация Франкфурт Хан? Има проблем с онлайн чекирането за тази дестинация. На летището чекират безплатно.

Да, до там е полетът. Явно ще се окаже такава ситуацията. Ще пиша как е минало. Много ви благодаря!

Докладвам: проблем със системата (това е било обяснението) и са направили чекирането на място,  без допълнителни такси.

Последна редакция: нд, 03 ное 2024, 08:58 от alert

# 72
  • Мнения: 476
Здравейте! Забравена чанта в самолета, със закупени неща от летището в София, кацнал в Аликанте, има ли шанс да се намери? Благодаря

# 73
  • Мнения: 383
Здравейте! Забравена чанта в самолета, със закупени неща от летището в София, кацнал в Аликанте, има ли шанс да се намери? Благодаря

Lost & Found
Наземният оператор, който обслужва Ryanair в Аликанте, се казва Azul Handling.
В търсачката излиза този номер:
(+34) 966 919 071
Обаждате се или отивате на място на гише рекламация на багажи на Azul Handling и съобщавате проблема.

# 74
  • Melmak
  • Мнения: 9 687
Здравейте, имате ли опит със счупени куфари от раян?

Изплащат ли си обезщетението? Подадохме заявление, всичко сме спазили. Още ни вест, ни кост.

Общи условия

Активация на акаунт