Изтеглени пари от карта

  • 4 071
  • 155
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 740
То това е проблема за нея,че няма доказателства. И като за първия транш не се е усетила, е последвал втори. И защо аджеба този човек е знаел за тези пари?

# 106
  • Мнения: 6 902
И защо аджеба този човек е знаел за тези пари?
Голямо ровичкане, спри се вече. Това са лични неща.
Авторката получи съвети как да подходи. Темата не е в Семейни отношения.

# 107
  • Мнения: 42
То това е проблема за нея,че няма доказателства. И като за първия транш не се е усетила, е последвал втори. И защо аджеба този човек е знаел за тези пари?

Защото никога ни съм предполагала, че трябва да крия точно от него. Не съм се съмнявала в него. Човекът който е под съмнение е един единствен, ако не е той остава единствено и само да чакам решението на банката, но не знам как нито от Револют нито от ДСК могат да видят чия сметка е захранвана чрез моята, т.е. ако не е въпросният човек и аз да го видя черно на бяло с очите си аз никога най-вероятно няма да разбера какво се е случило, защото излиза че доброволно през моят телефон съм зареждала акаунт на някой в Револют.

# 108
  • Мнения: 42
Възможно е човекът да е инсталирал приложението на своя телефон с нейното ЕГН, но със своя номер и имейл.

Приложението се активира само на телефона и с имейла, посочени в декларацията, която се подава в банката от титуляра.
При инсталиране на второ устройство, приложението на първото спира да работи.
При посочване на друг имейл, онлайн банкирането също отказва, защото няма как с 2 имейла да се ползва един профил.

На два пъти след като разбрах че парите ми липсват ми излезе Грешка - невалидно потребителско име или парола, когато се опитвах да вляза в приложението, но помислих че проблемът е в ДСК, но може би някой по това време е бил в акаунта ми.

# 109
  • Мнения: 740
И защо аджеба този човек е знаел за тези пари?
Голямо ровичкане, спри се вече. Това са лични неща.
Авторката получи съвети как да подходи. Темата не е в Семейни отношения.


Видях те, че си пожелал " а дано се разрешат нещата Виолета", ми много си полезен няма що. Ровичкането е само в твойта глава, освен , ако не защитаваш отсрещната страна. Авторката е в омагьосан кръг и такива смешки, като това "абе да сме живи и здрави " Не вършат работа. Тука има Подмолно действие. И трябва подкрепа, а не кухи пожелания.

# 110
  • Сф
  • Мнения: 5 474
Като държиш сметка защо този човек знае за картата и парите, не виждам как точно вършиш работа и оказваш подкрепа.

# 111
  • Мнения: 6 902
И трябва подкрепа, а не кухи пожелания.
Не бяха само кухи пожелания, в първия си пост попитах за разяснение какво означава терминът "топ-ъп", тогава цялата тема все още беше част от темата "Револют". Grinning

# 112
  • Мнения: 15 737
Транзакциите са правени главно сутрин, има една единствена в 22:54 ч., сутрин по това време, аз съм сама вкъщи никой няма достъп дори до телефона ми

А имате ли 3Д парола?

# 113
  • Мнения: 61 439
Има ли развитие?

# 114
  • Мнения: 42
В условията на Револют изрично са посочили, че зареждане може да се прави само със собствена карта. Т.е. не следва да разрешават на друг човек да ползва чужда карта за зареждане. Но явно не правят такава проверка. Не е редно според мен да прехвърлят изцяло вината към ДСК.
След като споделих на позната вчера, разбрах че е прехвърляла пари от нейната сметка директно в революта на някой друг. Явно това е само написано в условията и не се спазва за жалост.Към момента не, изчаквам банката все още да входира молбата ми

# 115
  • Сф
  • Мнения: 5 474
Действай оо линия на заподозрения, защото, ако изхарчи парите, после чакай от умрял писмо

# 116
  • Мнения: 42
Действай оо линия на заподозрения, защото, ако изхарчи парите, после чакай от умрял писмо
Цялата ситуация изключително много ме напрегна, не мога да се правя на разследващ полицай, свързала съм се с икономическа полиция и чакам, вече няма какво друго да направя. Грешката е в мен, че явно съм била сляпа за неща, които е трябвало да видя ясно. Вече съм далеч от мисълта, че е било хакерска атака или измама, просто чакам да разбера кой е буквално ненормалника, който си е мислил че ще оставя ей така 8000 лв. да захранят сметката му. Убедена съм, че въпросния човек не е и предполагал докъде може да се стигне. С който и да говоря през изминалите дни, нито един не ми каза че според него е хакерска измама. Всички ми казват да помисля кой има достъп до телефона ми, мисля че вече нещата са ясни

# 117
  • София
  • Мнения: 18 178
Кога си входирал претенцията към банката?
Принципно банките са длъжни да входират молбата в деня на подаването ѝ или на следващия работен ден, когато в подадена в извънработно време. И са длъжни да я обработят в 14-дневен срок (в календарни дни).

# 118
  • Мнения: 42
Кога си входирал претенцията към банката?
Принципно банките са длъжни да входират молбата в деня на подаването ѝ или на следващия работен ден, когато в подадена в извънработно време. И са длъжни да я обработят в 14-дневен срок (в календарни дни).
Срокът който ми дадоха за решение е минимум 30 дни до максимум 3 месеца

# 119
  • София
  • Мнения: 18 178
Интересно.
Също така и икономическа полиция в случая не ти трябва. Това е криминално престъпление.

Когато разрешиш случая, смени банката. Явно ДСК са още в зрелия социализъм.
Преди 2 седмици на моя близка бяха прихванали картата и бяха направили абонамент към някакъв сайт, който да дърпа по 500 лв на седмица. Та се усети на третото теглене. Подаде претенция в банката си в четвъртък (преди това блокира картата по телефона), в петък започнаха работа по нея и във вторник си получи обратно парите и отговор, че са предприети мерки срещу измамниците от страна на правораздавателните органи със съдействието на банката.

Общи условия

Активация на акаунт