НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 49 132
  • 658
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 129
Здравейте , имам запитване по повод усвояване на точките по лоялната програма.
Закупих  промокод от "продавач" от "магазин" по лоялната програма . Искам да докупя още един промокод от същия "продавач". Опитвам няколко пъти и всеки път закупуването пропада. Означава ли това че съм ограничена в избора и предпочитанията си относно закупуване на промокодовете от определен "магазин"?

Ако не мога да намеря отговор тук , къде бих могла да отправя официално запитване до организаторите на програмата?

Предварително благодаря!

П.С прочетох че е имало изчерпани кодове, но в момента ми се вижда на този "магазин" както го наричат , че всичко е подпълнено отново с най-разнообразни възможности.

Няма такова ограничение.
По-рано през деня имаше изчерпана наличност. Сега е друга причината за пропадналата трансакция. Моля, опитайте отново

За Спорт Депо дали може в магазина да харчим? Money



Ваучерът може да се използва само на http://www.sportdepot.bg/

# 121
  • Мнения: 794
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?
Не! Дори и нищо да не купите, не връщат точките. Питах. 😊

# 122
  • Мнения: 5 096
Не знам този код как роботи..но в озон всички кодове до сега са само за НЕнамалени.
Да кажат пазарувалите с този код какви са условията му.
Аз го ползвах само за намалени неща. То се зарежда като сума в портфейла и си ги харчиш както искаш.

# 123
  • Мнения: 6 667
Къде ще бъдат обявявани предизвикателствата и на какъв период ще бъдат?

# 124
  • Мнения: 10 149
@лоялна програма,  при обмяна на точките ми към платформата, рейтинга ми се занули на стартов. Виждам, че и при други потребители е станало същото. Трябва ли да пиша на мейла, за да бъде възстановено нивото ИЛИ използването на точките води до това нулиране?
Благодаря!

# 125
  • Мнения: 12 882
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?
Не! Дори и нищо да не купите, не връщат точките. Питах. 😊
Не знам дали правилно те разбирам, но поръчах в Озон и ваучера ми беше зареден в портфейл в сайта. Получената пратка не отговаряше на описанието и ми възстановиха парите в портфейла.

# 126
  • Мнения: 42 482
А какво пише на кода?
   Пише че е активен и е валиден до 27 ноември 2025 г.Не съм опитвала втори път и въпреки че го копирам в не намалени ми излиза като невалиден.
Няма значение дали продуктите са намалени или ненамалени. Сумата от кода първо ще се появи тук:

Това са бутони в профила в Озон.

# 127
  • Мнения: 29 308
Мислете как ще си разпределяте ваучерите.По инерция снощи купих един за повече точки и сега ми останаха толкова точки, че за нищо смислено не мога да ги ползвам.А можех да ги инвестирам много по/смислено.
Сега ми трябват около 750 точки, които идея си нямам как се събират 🤷🏻♀😀, иначе трябва да си взема няколко ваучера за дребни суми.

# 128
  • у нас
  • Мнения: 7 655
Не знам дали правилно те разбирам, но поръчах в Озон и ваучера ми беше зареден в портфейл в сайта. Получената пратка не отговаряше на описанието и ми възстановиха парите в портфейла.
Кога пуснахте поръчката? За колко време пристигна?
Инициативата/програмата е много хубава. Всяко начало е трудно, но нещата ще се оправят. Просто трябва време.

# 129
  • Мнения: 498
А какво пише на кода?
   Пише че е активен и е валиден до 27 ноември 2025 г.Не съм опитвала втори път и въпреки че го копирам в не намалени ми излиза като невалиден.
Няма значение дали продуктите са намалени или ненамалени. Сумата от кода първо ще се появи тук:

Това са бутони в профила в Озон.

Справих се вече,всичко е наред!Много благодаря за помоща Ви!

# 130
  • Мнения: 91
В момента няма активно предизвикателство и не се трупат точки и звезди.
Предизвикателствата ще бъдат обявявани в страницата на лоялната програма и ще споделяме за тях и в тази тема.
Те ще могат да имат различна продължителност (например една, две седмици, месец или повече) и за всяко от тях различни действия ще носят точки. Всички условия за участие в предизвикателствата, кои действия се награждават и брой точки за различните действия ще бъдат детайлно описани в самата страница на предизвикателството на Лоялна програма.
Първото такова предизвикателство предстои съвсем скоро.

Условията за ползване на всеки един ваучер можете да прочетете в приложението LoyaltyHub като кликнете върху желания ваучер в меню Магазин и скролнете надолу.

След като вече сте закупили стока от даден магазин с ваучера, условията за връщане на стоката зависят от конкретния търговец и следва да са съобразени с българското законодателство за връщане на стоки, закупени онлайн, но не са под наш контрол.

За промяната в рейтинга на профилите вече споменахме, че е подаден сигнал към техническия екип и ще ви държим в течение.

Последна редакция: пт, 06 дек 2024, 12:09 от Лоялна програма

# 131
  • Някъде там
  • Мнения: 19 393
Сега ми стана ясно. Е така е по-разумно, определено.Само който се включи той да печели точки.
Да му мислят мързеливите. 😉😄

# 132
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 846
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?

Няма да ти възстановят точките, ще ти възстановят ваучера.
Аз поръчах от Спортдепо с ваучер, като завърших поръчката и платих, се сетих, че искам друго да поръчам и по друг начин да го доставят. Писах им, анулираха поръчката, върнаха ми парите, ваучерът ми стана отново активен и го използвах втори път.
Предполагам е същото, ако върнеш купен продукт. Но няма да ти възстановят точките в програмата.

# 133
  • Мнения: 6 667
Въпрос!
Понеже споделих, че ще спестявам и се ококорих, като прочетох, че
Точките от всяка кампания трябва да бъдат прехвърлени в приложението на IncentivАI преди края на следващата кампания.
Ако не ги прехвърлям значи ще ги губя, така ли? Че какво значение ще има къде ги държа - дали тук, или в приложението, ако не искам да ги използвам преди да са станали 100К примерно?

# 134
  • Някъде там
  • Мнения: 19 393
Някой знае ли къде се въвежда кода за декатлон. Не намерих къде да го въведа?

Общи условия

Активация на акаунт