НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 49 142
  • 658
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 76 544
Не знам този код как роботи..но в озон всички кодове до сега са само за НЕнамалени.
Да кажат пазарувалите с този код какви са условията му.

# 106
  • Мнения: 19 953
Не знам този код как роботи..но в озон всички кодове до сега са само за НЕнамалени.
Да кажат пазарувалите с този код какви са условията му.


В условията не пише такова нещо

# 107
  • Мнения: 42 483
За всички продукти в Озон важи, но кодът ще се появи в раздел Портфейл в профила ви и чак като се стигне до плащане, се избира плащането с електронен портфейл.
Може би излиза невалиден, ако се опитвате да го въведете втори път, а той вече е отчетен.

# 108
  • Мнения: 76 544
А какво пише на кода?

# 109
  • Мнения: 498
А какво пише на кода?
   Пише че е активен и е валиден до 27 ноември 2025 г.Не съм опитвала втори път и въпреки че го копирам в не намалени ми излиза като невалиден.

# 110
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 978
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?

# 111
  • Мнения: 2 017
По горния коментар, затова говорех има доста хора, които някакъв изкуствен интелект просто не ги е зачел. На мен ми е просто странно.

Вече не говорим за НАП, а в преидшна страница от екипа написаха, че се декларирало пред общината.
Според мен и екипа не знаят какво правят. Simple Smile
Ще ми бъде интересно как ще се развие програмата.

А на мен и за тези в чужбина.
Скок подскок да декларират

# 112
  • Мнения: 76 544
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?

Зависи от условията на магазина.
Различно е.

# 113
  • Сф
  • Мнения: 12 040
Декатлонските ваучери не само, че могат да се ползват във физически магазин, но могат да се ползват и на части.
Потвърждавам. Днес го изхарчих на части във физ.им магазин.

# 114
  • Мнения: 15 996
Здравейте , имам запитване по повод усвояване на точките по лоялната програма.
Закупих  промокод от "продавач" от "магазин" по лоялната програма . Искам да докупя още един промокод от същия "продавач". Опитвам няколко пъти и всеки път закупуването пропада. Означава ли това че съм ограничена в избора и предпочитанията си относно закупуване на промокодовете от определен "магазин"?

Ако не мога да намеря отговор тук , къде бих могла да отправя официално запитване до организаторите на програмата?

Предварително благодаря!

П.С прочетох че е имало изчерпани кодове, но в момента ми се вижда на този "магазин" както го наричат , че всичко е подпълнено отново с най-разнообразни възможности.

# 115
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 978
Какво се случва, ако примерно това, което съм поръчала, искам да го върна? Ако е от онлайн магазин. Ще ми възстановят ли точките?

Зависи от условията на магазина.
Различно е.
Не пише в приложението за всеки един магазин. Как да разберем?

# 116
  • Мнения: 76 544
Лоли..звънни на магазина който си избрала. И питай.
Търсих в ОУ на ардес..но не виждам какво става с ваучера при връщане. А днес им звънях вече два пъти..не ми е удобно пак да зъркам.

Потърси в ОУ..ЧЗВ..някъде ще пише вероятно. Ако не...звъниш им.

# 117
  • Мнения: 498
Кодът се зарежда в портфейла.

Успях да поръчам,много Ви благодаря за уточнението и помоща!

# 118
  • Пловдив
  • Мнения: 44 804
За Спорт Депо дали може в магазина да харчим? Money

# 119
  • Мнения: 76 544
За Спорт Депо дали може в магазина да харчим? Money

Това намирам...https://www.sportdepot.bg/pages/how-to-use-voucher-1407

Но зависи и на самия ваучер какво пише..да ти снима някой.
Аз имам само на ардес..и го снимах назад.

Общи условия

Активация на акаунт