НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 48 974
  • 658
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 20 527
Ама то има вече натрупани точки въз основа на това какво си правил  тук през годините, изкуствен интелект го преценява. Аз имам например 36 хиляди точки, ниво сребро. Един френд, който ми каза за тази програма има например 41 хиляди точки, ниво злато. Явно и платина има нагоре, знам ли. Така или иначе ми отидоха зян 12 хиляди точки заради бъг в сайта на Сиела и успях да използвам 6 хиляди. В профила ми вече съм с минус 18 хиляди, нищо, че съм ползвал само 6 хиляди, хаха. Останалите 12к са прехвърлени към Сиела, но там дава невалиден код, защото релоудвах  (заради бъг), това е положението. Така или иначе по-добре да не се ядосвам, харизано е. Благодаря на Бг мама.

# 451
  • Мнения: 17 480
Пиши на Сиела и на спорта на бг-мама, лоялната програма. Трябва от някъде да могат да ги върнат, след като реално не са използвани

# 452
  • Мнения: 6 667
diziler
аз също съм на мнение, че трябва да се обърнете към съпорта на приложението и към самия сайт Сиела. Не вярвам да не се оправи проблема.

# 453
  • Мнения: 20 527
Да, писах. От чата на incentive ми писаха, че прехвърлените точки вече нямат връщане. А в Сиела са невалидни, кодовете не генерират намаление. Писах и на Сиела, дадоха ми нов код, за 60 лв. Така че… вместо 120 лв вече съм на загуба само с 60 лв, не съм капо̀. Повече няма да се занимавам. Така или иначе това са харизани точки и подаръци, които не съм заслужил. Казвам го просто за тези, които ще пазаруват през Сиела и Озон, да внимават, че има бъгове. И после няма връщане назад Wink

# 454
  • Мнения: 13 488
Пазарувах от Duka и Sport Depot, като за вторите използвах два ваучъра в една покупка. Всичко мина тип-тип, не е имало бъгове и прихлъцвания.

На Сиела сайтът и обслужването на онлайн магазина е ноторно зле, така че не съм си и помисляла за тях, но от Озон мислех да купя някакви книги - и с тях ли е имало проблеми?

Последна редакция: сб, 14 дек 2024, 18:44 от Параход

# 455
  • Мнения: 12 945
Аз два пъти вече пазарувах от Озон с ваучер и не съм имала никакъв проблем.

# 456
  • Мнения: 76 478
Аз в   Аrdes.bg  ползвах ваучер...нямаше проблеми. Веднага отрази кода. А и те са много добри в обратната връзка..и по телефон и във формата за контакт..веднага отговарят.

# 457
  • Мнения: 19 950
Е озон зареждаш ваучерите в портфейл, като завършваш поръчката трябва да отбележиш,че искаш да платиш с портфейла , не става автоматично.

# 458
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 673
Аз писах, че имаше бъг с Озон, но от съпорта ми върнаха парите. Да се чете с разбиране, ако може. Грешката не беше във ваучерите и Озон. Ето и Сиела са Ви върнали ваучера. Къде е проблема, точно никъде.

# 459
  • Мнения: 76 478
Върнали са май само половината от закупените ваучери....така разцрах оз..вместо за 120 лв..за 60 само са върнали.

# 460
  • Мнения: 3 864
Озон имат много бърз и отзивчив съпорт.
Сиела са си с бъгав сайт по начало.

# 461
  • София
  • Мнения: 3 114
А ще има ли анкета за всички останали
дали лесно прехвърлихме точките
аз за 2 часа успях -голяма трудност срещнах
Какви ваучери бихме искали?
Поръчах две книги от Озон с ваучера-нямаше проблем
даже бързо ги донесоха до адрес.

Последна редакция: сб, 14 дек 2024, 19:05 от lite16

# 462
  • в сърцето на един мъж...
  • Мнения: 12 863
Е в случая от приложението не са виновни, че сиела им е бъгав сайта. Трябва със съпорта на сиела да се говори, те да си оправят проблема и да възстановят ваучърите. Озон като имаш нещо, зареждаш портфейла и с него става.

# 463
  • Мнения: 17 480
Аз имах проблем със закупуване на ваучер за Озон за 30 лева. Първият път не генерира ваучер, вторият път успях. Обаче системата отчете - 6000 точки, а не -3000. Писах тук и на чата на лоялна програма и оправиха проблем а - възстановиха ми точките в картата. Но при мен бъга беше, че не генерира ваучер.
Не знам в случая на съфорумеца, как отбита използване ваучери / кодове, които реално не са ползвани и не могат да го оправят.
Предложение към "Лоялна програма", ако е възможно, в бъдеще да може да се върне неизползван ваучер или да се измисли размяна на такива ваучери, което е по-несигурното все пак. Ето преди няколко дни имаше оплакване от съфорумка, че си купила ваучер за Декатлон, но не си харесала нищо. Сега на съфорумеца Сиела му възстановяват ваучер, но той пък вече няма нужда от него.

# 464
  • Мнения: 50 927
Ееее, даже на мен ми се труса прекалено да се връщат напред назад точки и ваучери. За технически проблем е едно, за " смених си мнението" съвсем друго. Все пак избора на търговци и магазини е доста голям, ако беше един, нямаше да има избор и чудене напред назад. И готово.

Общи условия

Активация на акаунт