НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 48 976
  • 658
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 20 527

Не знам в случая на съфорумеца, как отчита използване ваучери / кодове, които реално не са ползвани и не могат да го оправят.
Ами просто показва, че кодът е невалиден, защото явно го смята за ползван, макар че не е довършена поръчката докрай, а до предпоследна стъпка, когато стана този бъг. И при втори опит да направиш същата поръчка с този код, вече не ти прави 60 лв отстъпка.

Последна редакция: нд, 15 дек 2024, 10:54 от diziler

# 466
  • София
  • Мнения: 3 114
Първо разгледах сайтовете кои са и какво предлагат.
Избрах си 2 книги от Озон. Сложих ги в количката.
Върнах се в лоялната програма и си купих ваучер за 30 лв от Озон.
Приложих го при завършек на покупката.
После с останалите 10 лв
си купих 1 буркан шокомед от сайта "Истински мед".
По същия начин.
Като имам ваучери веднага си избирам и поръчвам.
На другия ден мога  да се разколебая трябва ли ми или не.

# 467
  • Мнения: 24 863
В Сиела няма ли опция да се отмени поръчката като не е завършена, да не стои като чакаща приключване? Не съм пазарувала от тях, говоря на общо основание. Ако стои неприключена и клиентът си пуска нова, е съвсем нормално че няма да позволи отново същия код. Те откъде да знаят дали няма и нея да я завърши после? Според мен там е станало объркването, заради избързване да се пусне наново поръчка. При доста търговци иска да се отмени ръчно или пък да се изчака определено време след което се анулира автоматично заради непостъпило плащане. Наскоро имах подобен случай с друг търговец онлайн, няма връзка с ваучери и с точки от БГ Мама а с техен си кредит в акаунта. А вече Сиела защо и как реагират е отделно, тези неща не трябва да са нови и за тях.

# 468
  • Мнения: 787
Поствай си кодовете публично, пък после се чуди защо ти ги отчита като невалидни/използвани. Предишният път ти докладвах мнението, за да премахнат модераторите снимката, но този път няма, но все пак го изтрих от цитираното.
Този код е невалиден от 2 дни, затова съм го постнал тук. Не съм го постнал преди да стане невалиден, не съм чак толкова глупав, за какъвто очевидно ме мислиш.  И чак да докладваш… това говори предостатъчно за тебе. А и няма файда, защото си стои и не са го изтрили. Този код е невалиден. Позволи ми да знам точно в какъв момент стана невалиден и защо. След като ми изписа, че е невалиден, тогава съм го постнал тук (в четвъртък). Очевидно ме мислиш за малоумен. Сега ме докладвай пак… ОМГ…

Пробай с невалидния код да поръчаш пак, като отвориш Сиела от друг браузер.

# 469
  • Мнения: 1 363
Сайта на Сиела е под всякаква критика и са наясно с проблемите, но не са много клиентски ориентирани и  вменяват вина на клиентите, че проблема е при тях при опит да се пусне поръчка. Поръчвайте като гост( без да се логвате и да се регистрирате).

# 470
  • у нас
  • Мнения: 7 650
Сайта на Сиела е под всякаква критика и са наясно с проблемите, но не са много клиентски ориентирани и  вменяват вина на клиентите, че проблема е при тях при опит да се пусне поръчка. Поръчвайте като гост( без да се логвате и да се регистрирате).
Ако си гост и има проблем с поръчката /ваучера/ няма ли да е по-трудно възстановяването му?

# 471
  • Мнения: 76 478
Нали даваш имейл и телефон...ще се свържат с теб ако имат желание.

# 472
  • Мнения: 91
Призоваваме наистина никъде да не публикувате и споделяте кодовете си!
diziler, настоявайте пред Сиела и им изпратете на мейла за контакт скриншоти. Не се примирявайте и си изисквайте пълно възстановяване на ваучерите. Дори да не искате да ги ползвате, може да ги подарите на приятел или размените.
Съжаляваме, че ние и колегите от IncentivAi няма как да съдействаме, но в случая казусът е изцяло в сайта на Сиела.

# 473
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 673
Някой успял ли да е ползва ваучер на сайта е големият въпрос?

Аз също не разбрах защо са набити 3 ваучера в книжарницата. На място не могат ли да се ползват?

# 474
  • София
  • Мнения: 20 082
Някой успял ли да е ползва ваучер на сайта е големият въпрос?


Aз. Ползвах ваучер за 60 лева,  прие ми съвсем безпроблемно кода, сумата за поръчаните книги беше 100-ина лева. Доплатих 40 с карта, получих потвърждение за поръчката в  същия ден, после мейл, че е приета,  и протокол на следващия ден.  Следва да ги доставят книгите в избран от мен офис на Еконт.  Засега няма  информация  за направена доставка.

Последна редакция: нд, 15 дек 2024, 12:22 от Просто русалка

# 475
  • Мнения: 1 363
Не могат да се ползват на място в книжарниците. Само он лайн. Аз лично взех ваучерите заради  конкретни музикални заглавия, но поради проблемите  с  плащането на поръчките( и въпреки " съдействието" на съпорта), първата от тях пристигна с наложен платеж за цялата сума( с неприспаднат ваучер).  Беше последен продукт и не ни се рискуваше, да  го връщаме и затова го взехме и пуснахме нови поръчки с кодовете( но вече като гост). Едната пристигна( пак беше последна бройка), другата още я чакаме- вече седмица мина( а е книга, която имат по обектите, тоест не я търсят къде е, защото са се застраховали със съобщение в сайта, че в момента работят с удължени срокове и
е възможно да ти откажат поръчка, ако е свършило нещо, междувременно)...Надявам се да не ми откажат поръчката, но ако стане ще си искам ваучера обратно. И все пак- не препоръчвам да си взимате ваучери от тях( на мейл-а отговарят бавно и със стандартни отговори, по телефона е цяло чудо да се свържеш и ако все пак  успееш- проблема никога не е при тях, ти си виновен- нищо че си пробвал какво ли не и не като да не си пазарувал он лайн, че и да си се занимавал с продажби).

# 476
  • Мнения: 25
Извинявайте, че се намесвам. Аз мисля, че имейл от БГ маммма или Incentiv би решил проблема на потребителя. Разбира се, след като сте се свързали с него на лично и получите подробна информация за случая. Вие сте партньори и ако това, което казват другите потребители за Сиела е вярно, че не са клиентски ориентирани, вашите имейли ще имат много по-голяма тежест. Разбира се, решението как ще действате е ваше. Впечатленията ми до тук от БГ мамма са, че и тук част от екипа не са никак клиентски ориентирани.

Minnie.Mouse, всеки може да потърси подкрепа и от двата екипа, работещи по лоялната програма на BG-Mamma.
Обявили сме имейлите за контакт не вендъж:
Съпорт от страна на BG-Mamma: loyalty@bg-mamma.com
Съпорт от страна на IncentivAI: support@incentivai.io

Моля, всеки който има казус с ваучери или някаква друга пречка за използването им, да ни пише.
Не е имало случай до момента, при който да не сме оказали своевременна помощ.

Прекрасна неделя! Flowers Cherry Blossom

# 477
  • Мнения: 5 055
Emag разрешава ли да се комбинира този ваучер с други налични в профила?

# 478
  • Пловдив
  • Мнения: 3 271
Emag разрешава ли да се комбинира този ваучер с други налични в профила?
Комбинирах промоция за фитнес уреди в Емаг  (25% с код) +4 ваучера ,закупени от БГ мама точките в една поръчка  .Ако въпросът е такъв .

# 479
  • София
  • Мнения: 3 078
Използвах код за озон без проблем и от Истински мед също. При поръчката на мида нещата изглеждаха нормално, генерира се поръчка, отстъпка всичко и вече 10 дни няма нито поръчка, нито нищо??? А кодът вече е използван... Има ли някой, който си е получил меда от тази търговец?

Общи условия

Активация на акаунт