НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 48 181
  • 658
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 24 633
Малко късно научавам за лоялната програма,защото когато ми излязат прозорци "Спечели подаръци, игра с късмети и тн" автоматично ги затварям.
Има ли начин да разбера дали съм се включила в бета версията без да осъзная?
Скрит текст:
Много благодаря за труда и вниманието,което сте инвестирали в това начинание,както и за възможноста потребителите да получим добро отношение във формата на ваучери. 💕

Моите точки трансферирах в Озон.бг, които за първи път чувам и следователно поръчвам.
Поръчката ми - подаръци за близки,както и разплащането с ваучерите мина без проблеми.Всичко беше професионално и ясно.
В бета теста се участваше само след евентуална покана плюс изрично съгласие. Т.е. едно че бяха поканили да участват само част от потребителите, друго че няма как някой да се е включил без да е разбрал.

# 616
  • София
  • Мнения: 31 402
Поръчах доволно от Спорт Депо. Останаха ми 125т, няма какво да купя за тях според списъка с фирма. Сигурно ще изгорят. Ако някой иска, да му ги прехвърля? Четох, че май можело.

# 617
  • Мнения: 61 896
Втора поръчка направих в Озон, с подарени от съфорумка ваучери, никакви проблеми нямах. Направо недоумявам какви драми имат някои хора?

# 618
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 831
Поръчах доволно от Спорт Депо. Останаха ми 125т, няма какво да купя за тях според списъка с фирма. Сигурно ще изгорят. Ако някой иска, да му ги прехвърля? Четох, че май можело.

Защо да изгорят? Ако са прехвърлени в приложението си стоят там, докато не се натрупат нови за нови ваучери.

# 619
  • Мнения: 25
Здравейте,

Има случай с потребител, който се е регистрирал директно в платформата за ваучери на партньорите ни IncentivAI и съответно е видял, че разполага с 0 (нула) точки.

Лоялните точки се придобиват в BG-Mamma и първо трябва да погледнете в профила си, в таб "Лоялна програма", дали имате такива. След което да следвате стъпките през бутона "Осребрете" и да ги прехвърлите в IncentivAI.

Прекрасен ден! Flowers Sunflower

# 620
  • Мнения: 9 205
Поръчах от ССС, обувките ми бяха малки, върнах ги, възстановиха ми кода. Поръчах нови, пак са ми малки, поръчах и на сина ми номер по-големи за него, които също са малки, то чак звучи абсурдно. Писах им, че ги връщам, разбира се за моя сметка и те ми писаха следното:  Здравейте. Кодът може да бъде използван само за замяна с друг номер.
Е аз нося 42ри номер, те не предлагат по-големи.

Чувствам се супер абсурдно, наистина, яд ме е, че не взех ваучер за озон.

# 621
  • Мнения: 41 817
И аз нося 42 размер, но женски (от обикновените магазини) не ми стават. Става ми мъжкия 42. От женските явно трябва да са 43. Затова и обикновено избирам някакви унисекс.

# 622
  • Мнения: 75 674
Когато аз реших да купувам ваучер, първо се обадих в ардес и попитах конкретният продукт лови ли го ваучер, потвърдиха ми. После си прочетох отново правилата на ардес за ваучерите. И чак след това купих ваучер който осребрих веднага.

Доста хора чета че бързат и купуват ваучер, без да са запознати с правилата на сайта/търговеца за тях, и без да са дообмислили добре покупката.

Аз обувки с ваучер не бих си купила именно защото уцелвам от петия път чак...
Бих купила нещо което съм сигурна че няма да връщам.

# 623
  • Мнения: 9 205


Доста хора чета че бързат и купуват ваучер, без да са запознати с правилата на сайта/търговеца за тях, и без да са дообмислили добре покупката.


Къде ги пише тези правила за ваучерите именно в сайта на ССС?

# 624
  • Мнения: 6 468
Нека всички питанки, впечатления, покупки свързани със сайтовете от магазина на приложението да ги правим в тази тема
https://www.bg-mamma.com/?topic=1714490

# 625
  • Бургас
  • Мнения: 3 930
Тези ваучери имат ли срок, гледам всеки търговец има различна наличност - т.е те са общи за всички и ако не ползваш даден, ще се изчерпи или дезактивира след време, така ли?

# 626
  • у нас
  • Мнения: 7 543
Тези ваучери имат ли срок, гледам всеки търговец има различна наличност - т.е те са общи за всички и ако не ползваш даден, ще се изчерпи или дезактивира след време, така ли?
На всеки ваучер е изписана валидността под сумата. Някои са до 2026, други до 2027 г.

Последна редакция: чт, 19 дек 2024, 13:45 от Sinara

# 627
  • Мнения: 75 674


Доста хора чета че бързат и купуват ваучер, без да са запознати с правилата на сайта/търговеца за тях, и без да са дообмислили добре покупката.


Къде ги пише тези правила за ваучерите именно в сайта на ССС?

Много пъти се писа къде ги има условията на всеки ваучер - под самият ваучер в приложението.
При неяснота или невъзможност да откриеш къде на сайта е обяснено още за тях- звъниш или пишеш на търговеца, и питаш каквото те интересува.

10. Могат да се връщат само продукти, които са били платени с карта (заедно с подобни методи, приемани от платежни терминали, т.е. мобилен телефон, Blik и т.н.), в брой или CCC подаръчна карта. В частност, продукти платени с ваучери Sodexo и ваучери или други документи от сходно естество, включително документи, които не са издадени от CCC, не могат да се връщат.

https://ccc.eu/bg/pravila-za-vrsane-na-stoki

# 628
  • Бургас
  • Мнения: 3 930
Тези ваучери имат ли срок, гледам всеки търговец има различна наличност - т.е те са общи за всички и ако не ползваш даден, ще се изчерпи или дезактивира след време, така ли?
На всеки ваучер е изписана валидността под сумата. Някои са до 2926, други до 2027 г.
При мен не са- не знам дали , защото съм от лаптоп...

Ето, пише налични 19, значи ли че е възможно да се изчерпят , докато се наканя или избера нещо?

# 629
  • у нас
  • Мнения: 7 543
Роси,  да погледнах, след като се купи ваучера се вижда там както съм писала срокът. В магазина като си при натискане върху сумата излизат условията, но не виждам валидността.

Общи условия

Активация на акаунт