Колко точки получихте от лоялната програма?

  • 73 469
  • 2 600
  •   1
Отговори
# 1 140
  • Мнения: 1 259
Тъпо и изнервящо най - вече... Аз един път ще реша да го направя и греда. Някакъв бъг ще е да, не намирам иначе друго обяснение, но реших все пак да питам тук. Няма го лаптопа в момента при мен, иначе да бях пробвала досега от там. Писах аз на имейла, който са дали за контакт. Благодаря все пак 🤗

# 1 141
  • Мнения: 24 399
Блатодаря, natka, и аз искам така като теб да направя, но как виждаш цифрите без да си влезеш в пощата? Пробвах и да не копирам кода, просто запаметявам цифрите, но тези няколко секунди буквално, които са ми нужни за да прескоча до пощата и обратно и ми изяждат главата. Обяснявам го като руса, каквато съм 😁 но се изнервих, ужас. Плъзгам екрана, надниквам в пощата, запаметявам тези 6 цифри, плъзгам обратно и тръгвам да пиша цифрите, ама полето изчезва 😬

Аз не влизам в пощата. Имам известия от пощата на самия телефон и се появяват имейлите, като ги получа, в горния край на дисплея на телефона. Вижда се началото на имейла, първият ред, на дисплея. Гледам да запомня цифрите, като се покаже имейлът.

Другият вариант е предварително да си отвориш пощата като страница на браузъра, в мобилна версия и само прецъкваш страницата, а не да влизаш през приложение.

# 1 142
  • Мнения: 10 062
Аз не съм имала такъв казус - копирам ги и пействам. Имам си “приложение “ за поща. Влиза нещо, виждам, влизам и така. Другия вариант е на друго устройство да се отвори пощата разбира се

# 1 143
  • Мнения: 29 151
А ти свързана ли си с Инсентив и дала ли си данни или сега за първи път го правиш?Stefani

# 1 144
  • Мнения: 1 259
Влизам през профила си в Бг мама, изписва ми, че профила ми е свързан с Инсентив и пробвах отново ( без помощта на лаптоп, защото нямам такъв в момента до мен ) и пак не става и не става 😬 Четох, че някъде вкарвате и ЕГН, на мен никъде не ми изисква такова нещо.

# 1 145
  • Мнения: 29 151
Да, за да прехвърлиш точки вече
иска данни.Не ти ли отговориха от бг-мамма?

# 1 146
  • Мнения: 1 259
Отговориха ми следното: " Пробвахте ли да ги прехвърлите през профила си в БГ-Мамма, а не директно през Инсентив?
Най-вероятната причина да не успявате е, ако не сте въвели лични данни във формата в БГ-Мамма, която е задължителна стъпка, за да можем ние да заплатим дължимия данък за стойността на точките, които сте получили. "
Точно през профила си го правя. А лични данни какво ще рече, вкарала съм всичко, което е било нужно при регистрацията - потребителско име, имейл, пол, аз друго не виждам.

# 1 147
  • Мнения: 62 373
Не е само това. Личните данни се попълват в специална бланка, три имена, ЕГН, не помня вече.

# 1 148
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 731
Личните данни определено не са мейл и потребителско име.

# 1 149
  • Мнения: 24 761
Отговориха ми следното: " Пробвахте ли да ги прехвърлите през профила си в БГ-Мамма, а не директно през Инсентив?
Най-вероятната причина да не успявате е, ако не сте въвели лични данни във формата в БГ-Мамма, която е задължителна стъпка, за да можем ние да заплатим дължимия данък за стойността на точките, които сте получили. "
Точно през профила си го правя. А лични данни какво ще рече, вкарала съм всичко, което е било нужно при регистрацията - потребителско име, имейл, пол, аз друго не виждам.
Като отидеш в профила си в БГ Мама, в портфейла и кликнеш на ей това - където пише Осребрете, не ти ли излиза прозорец в който да попълваш имена и ЕГН?

# 1 150
  • Мнения: 1 259
Е, къде да ги попълня тези лични данни? 🤔
Като кликна на " осребрете " не ми излиза никакъв прозорец, а директно ме препраща към Инсентив. Там иска да вкарам мейл, на който ми изпращат кода и се почва проблема. Много странно само аз да не успявам.

# 1 151
  • Мнения: 10 062
Изобщо не разбирам какъв е проблема, но пиши тук
loyalty@bg-mamma.com

# 1 152
  • Мнения: 4 981
Е, къде да ги попълня тези лични данни? 🤔
Като кликна на " осребрете " не ми излиза никакъв прозорец, а директно ме препраща към Инсентив. Там иска да вкарам мейл, на който ми изпращат кода и се почва проблема. Много странно само аз да не успявам.
Точно така е и при мен. Аз съм прехвърлила първите точки към инсентив, от декември, когато не искаха лични данни, сега исках да ги ползвам, не става. Праща ми също като на теб кодове, които после не мога да използвам.

# 1 153
  • София
  • Мнения: 20 030
А към кой да се обърнем, ако продукт, поръчан през програмата, не отговаря на описанието и партньорът не реагира на запитвания. КПЗ ми идва на ум, но мисля, че и някакъв контрол при съдружието може би трябва.

# 1 154
  • Мнения: 29 151
КЗП, партньорът не може да вземе отношение, освен да е уведомен за случая и ако има много оплаквания, да не работи със съответния контрагент.
Реално програмата само дава средствата

Общи условия

Активация на акаунт