Колко точки получихте от лоялната програма?

  • 73 415
  • 2 600
  •   1
Отговори
# 1 155
  • София
  • Мнения: 20 017
И аз така си мисля, но няма и база данни с оплаквания. Много кофти, защото доста лични пари додадох.

# 1 156
  • Мнения: X
И аз получих продукт, който не отговаряше на описанието. Не ми се занимаваше за 10 лв да го правя на проблем, но няма да поръчам повече.

# 1 157
  • София
  • Мнения: 20 017
При мен сумата е доста по-голяма, а и се ядосах, че не ми отговориха на съвсем любезния имейл.

# 1 158
  • Мнения: 29 141
Онлайн покупки могат да се върнат в 14 дневен срок.Ако се повреди стоката влиза друга схема за действие с клиента.Но реално потребителят има договор с магазина, не с бг-мамма.

# 1 159
  • Мнения: 76 102
Онлайн покупки могат да се върнат в 14 дневен срок.Ако се повреди стоката влиза друга схема за действие с клиента.Но реално потребителят има договор с магазина, не с бг-мамма.

Точно така е!

Със сигурност не са ардес нито озон....те са супер точни, бързи в отговорите на запитвания от всякакъв тип и то по няколко канала.

Остава да се гадае кои партньори се визират. На когото му е важно - да хвърля боба.

# 1 160
  • София
  • Мнения: 20 017
О, аз нямам претенции към Форума, просто да има канал за обратна връзка. Нещата взех за подарък и няма как да ги върна.
Поръчах чанти от ССС като специално търсих от естествена кожа. Платих доста над ваучера и получиха чанти от пластмаса за над 500 лв.

# 1 161
  • Мнения: 29 141
Вероятно е Е-маг.Там проблемът идва от същото естество: емаг е платформа, която предоставя на различни продавачи да я ползват, като самите Емаг също имат свои продажби.Там, ако стане проблем, Емаг си измиват ръцете с продавача, който може да е некоректен.Би трябвало да отсяват продавачи с нисък рейтинг, но дали реално го правят, не знам.
Аз с тях нямам проблеми дотук, но съм чувала от познати за разни казуси.

# 1 162
  • София
  • Мнения: 20 017
Тета, може ли да не си на всеки пост мерудия?
ДХ3, писали сме едновременно. ССС са.

# 1 163
  • Мнения: X
При мен не беше Е-Маг, а "Истински мед". Така нареченият "кремомед". Няма как да върна продукта, защото вече е опитвано от него. Но нито е такъв вид продукт, какъвто пише, нито си заслужава цената. Ако исках захаросан мед, от който едва се загребва с лъжица, щях да си купя от пазара за по-малко пари, а не да плащам и доставки.

# 1 164
  • Мнения: 29 141
Тета, може ли да не си на всеки пост мерудия?
ДХ3, писали сме едновременно. ССС са.
Хм, интересно.Не съм видяла поста, вероятно съм
писала моя.Нямат право да не ги приемат, връщала съм при тях неведнъж.Натискай ги ако жалбата по връщането е била в срок.Ако си го изпуснала не знам можеш ли нещо да направиш.

# 1 165
  • Мнения: 76 102
Тета, може ли да не си на всеки пост мерудия?
ДХ3, писали сме едновременно. ССС са.

Не може.
Като кажеш А..е редно да кажеш и Б...като се оплакваш от партньор, назови го и се обоснови...

# 1 166
  • София
  • Мнения: 20 017
Тета, може ли да не си на всеки пост мерудия?
ДХ3, писали сме едновременно. ССС са.

Не може.
Като кажеш А..е редно да кажеш и Б...като се оплакваш от партньор, назови го и се обоснови...

Ти четеш ли изобщо? Явно трупаш безсмислени коментари по всички теми.

ДХ3, писах им преди месец и никакъв отговор не получих. Чантите са в чужбина изпратени, което също ми коства пари и няма да плащам и за връщането им. Подразни ме, че дори отговор нямаше.

# 1 167
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 726
Добре, де, ти като видя, че не са естествена кожа и са за подарък, защо ги изпрати в чужбина. Не си доволна, правиш рекламация, а не подаряваш нещо, което хем ти е струвало много, хем не е по критериите ти.

# 1 168
  • София
  • Мнения: 20 017
Тарти, директно ги пратих, не съм ги гледала предварително.

# 1 169
  • Мнения: 29 141
Съжалявам, че така се е случило.
Да ти кажа понякога се губи комуникацията по технически причини.Случвало ми се няколко пъти с различни търговци, но съм търсила начин и канали да получа обратна връзка.Вероятно е нещо подобно.Скоро моя близка беше в подобна ситуация с друг магазин.Не ѝ отговориха на мейл, но намерих телефон и нещата се решиха.Аз самата скоро пращах мейл за рекламация.След като нямаше отговор изпратих втори.Оказа ср, че
са ми отговорили,но мейл акаунтът ми е бил пълен и не съм получила обратна връзка.Веднага реагираха иначе.
Тези дни чат-ботът на Зара ми обясняваше, че няма как да рекламирам една скъсана чанта, купена ноември.Намерих профил на Зара във фейса и писах на месинджър.Отговориха веднага и след няколко дни куриер дойде да вземе чантата, чакам да ми върнат парите.
Описвам подробно, за да знаете, че трябва да си гоните търговците до дупка, и че
понякога има технически грешки, а и човешки, за да не се случи комуникацията.

Общи условия

Активация на акаунт