Някой съдил ли е магазин Aboutyou в България?

  • 2 732
  • 56
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 15
Предполагам, че Ви дават някакво обяснение и аргументи, защо сумата не е възстановена все още. От толкова години поръчвам от сайта и нямам никакви забележки. Струва ми се редно, като публикувате такива обвинения, да опишете все пак какъв е казусът.

Казусът е описан. Не възстановяват сумата - и тя не е малка след множество имейли и телефонни обаждания. Затваря ми се когато дам номерата на поръчките или лъжат, че ще се свържат след проверка. Питам дали има други потърпевши и как са се справили с тях и дали въпросните имат някакво официално представителство освен логистичния център. Очевидно се разчита, че съд в Германия е много труден и хората трябва да преглътнат кражбата. Видях, че някакъв турчин е собственик. Нали някакви българи бяха екстрадирани в Германия, че мамели немци по интернет, тези кога ще ги екстрадират в България?

# 16
  • Мнения: 2 859
Тука мисля, че изобщо не става дума за About you, какъв турчин, какви екстрадации … припадВам.
За третото четиримесечие на 2024 оборота им на Европейския пазар (без Германия, Австрия и Швейцария) е 282 млн. евро. Само от Германия, Австрия и Швейцария е 295 млн. Евро за същия период.
Явно нещо с клиентския им център не е наред. Само писмена комункация е ако трябва мейли на немския адрес.
Въпреки това не мисля, че става дума за About you.

# 17
  • Мнения: 23 903
Аз доколкото съм чела Общите условия - съдебни спорове се водят само и единствено в Германия.

Вие защо сте чакали 1 година? Има 14 дневен срок за възстановяване на сумата, след направено връщане.

Няма чакане от моя страна. Многократно е говорено с тях и има много имейли. Нагли са и затварят телефона -  тези служители на телефон сигурно са в Германия? Имат ли нещо друго на територията на България освен логистичен център в София? На страниците им в социалните мрежи има много оплаквания от ужилени от повечето европейски пазари. Говорих и с други потърпевши, които ходили до НАП да питат за тях. Очевидно разчитат на това, че не са представени на територията на юрисдикциите, където извършват търговката дейност. Отвратителни. Сумата, която на мен не ми е възстановена, не е никак дребна.

Колко страници имат в социалните мрежи? Можеш ли да покажеш някоя с оплаквания на потребители, че не им връщат пари?

# 18
  • Мнения: 2 859
И аз това си зачезих. Последните месеци много негативни оценки в google има за немския. Хората действително се оплакват от забавания … 6 седмици примерно, но чак да му затварят като чуят номера на поръчката и година …
Аз и не знам какво ги пита за имената им и къде се намират. Той явно си мисли, че ще отиде на място да си разправят. Това са хора нает да обслужват телефонно и по мейл, вероятно е аутсорснато и те си имат достъп до системата.

# 19
  • Мнения: 2 945
Аз доколкото съм чела Общите условия - съдебни спорове се водят само и единствено в Германия.

Вие защо сте чакали 1 година? Има 14 дневен срок за възстановяване на сумата, след направено връщане.

Няма чакане от моя страна. Многократно е говорено с тях и има много имейли. Нагли са и затварят телефона -  тези служители на телефон сигурно са в Германия? Имат ли нещо друго на територията на България освен логистичен център в София? На страниците им в социалните мрежи има много оплаквания от ужилени от повечето европейски пазари. Говорих и с други потърпевши, които ходили до НАП да питат за тях. Очевидно разчитат на това, че не са представени на територията на юрисдикциите, където извършват търговката дейност. Отвратителни. Сумата, която на мен не ми е възстановена, не е никак дребна.

Колко страници имат в социалните мрежи? Можеш ли да покажеш някоя с оплаквания на потребители, че не им връщат пари?

# 20
  • Мнения: 19 899
Ако е плащано с карта, може да се оспорва трансакцията , но за това има определени срокове.
Щом ще се съдите, направо търси адвокат, вероятно ще има идея как да ги открие.

# 21
  • София
  • Мнения: 6 595
И все пак нещо в темата накуцва…

# 22
  • Мнения: 6 384
Темата просто е неадекватна.

# 23
  • София
  • Мнения: 12 224
И все пак нещо в темата накуцва…

Определено... Какви турци какви истории... Ето мениджмънта

 https://corporate.aboutyou.de/en/about-us/management-board

Ако толкова смятате че сте неоправдана в LinkedIn има хората които са на ръководни позиции в About you, лесно може да ги намерите и да им пишете на лично съобщение. Ама докато не опишете какво точно се случва на писмено трудно ще намерите разрешение явно...

# 24
  • София
  • Мнения: 6 595
Работила съм в онлайн платформа за дрехи и аксесоари и една от най-честите причини парите да не се връщат в срок е... сгрешен IBAN. Лесно е да се сбърка някоя цифра или буква, ако IBAN-ът се изписва ръчно и после почват скандалите. Затова и първият въпрос е - проверихте ли банковите данни, които сте пратили?

# 25
  • Мнения: 15
И все пак нещо в темата накуцва…

Куца само, че няма нито стоки, нито пари. Не знам дали този шоп плаща на инфлуенсъри да ги защитават, ама да си знаят, че им плаща с крадени пари. Такива измамници не трябва да имат лиценз за търговия въобще.

# 26
  • Мнения: 832
Обяснете подробно ситуацията! Може и да сте пазарували от фишинг сайт.

# 27
  • Мнения: 2 394
Работила съм в онлайн платформа за дрехи и аксесоари и една от най-честите причини парите да не се връщат в срок е... сгрешен IBAN. Лесно е да се сбърка някоя цифра или буква, ако IBAN-ът се изписва ръчно и после почват скандалите. Затова и първият въпрос е - проверихте ли банковите данни, които сте пратили?
Или да е останала някоя стара сметка, която е закрита.
Да си провери сметката, ако са наколко продукта, да не е върната сумата на части.
Понякога /не винаги/ се връща сумата с вальор. Проверете си движението на сметката от покупката на стоката.

# 28
  • София
  • Мнения: 6 595
Скрит текст:
И все пак нещо в темата накуцва…

Куца само, че няма нито стоки, нито пари. Не знам дали този шоп плаща на инфлуенсъри да ги защитават, ама да си знаят, че им плаща с крадени пари. Такива измамници не трябва да имат лиценз за търговия въобще.

И все пак - можете ли да обясните по-подробно казуса?

# 29
  • Мнения: 2 859
Няма да го обясни. Той и на клиентския център не може да го обясни и те за това сигурно вече го игнорират.
Дрехите са върнати - има ли доказателство, че са получени от тях?
Дадена е банкова сметка - проверена ли е? Актуална ли е?
Като са върнати дрехите спазена ли е процедурата?
Щото може и така да е станало: слага ги в пакет праща ги обратно. Звъни им да им каже, че ги е върнал и да му запишат сметката. Те му я записват. И чака те като ги получат някак си по имената му да го издирят кой е, да търсят кой му и записал сметката та да му ги върнат. Без да е попълнил “разписката” за връщане на стока и без в системата поръчката му да е маркирана като върната. И сагата започва.
И колкото да питаме няма да обясни. Той търси обяснения къде се намирали, как се казвали … ала бала, чете във Фейсбук коментари под клипове и вика да ги екстрадират …

Последна редакция: сб, 25 яну 2025, 13:40 от Di Soleil

Общи условия

Активация на акаунт