Next level некоректни бяха те или аз?

  • 1 278
  • 6
  •   1
Отговори
  • Varna
  • Мнения: 293
Здравейте,миналата година закупих карта за Next level с абонамент за 2 месеца.Използвах първия месец,втория ме нямаше и отидох накрая за 2 тренировки,но ест си заплатих за месеца тк това бе в условията да бъде ползвана два месеца.
Момчето на регистратурата(България мол)ме попита при последната ми тренировка може би няколко дни преди да изтече абонамента искам ли да продължа и аз казах,че сигурно не,но ще реша.
След месец ми се обадиха от централата на next level изключително неприятно е момичето,което им е CS да ме уведоми,че трябва да заплатя 89лв за още един месец и ако съм искала да не продължа то е трябвало да попълня документи,за които никой не ми каза,а аз ходих само 2 пъти в месеца и то точно последните дни.
Казах й,че съм заплатила двумесечната си карта така както е било по план и ако е трябвало да попълвам нещо,то никой не ми е казал при условие,че съм отишла последните 2 дни от месеца.
След спорове и мейли и обаждания ми звъннаха ,че абонамента ми е приключен и днес 8 месеца по-късно ми звънна дама от адвокатска кантора да ми каже ,че им дължа 89лв .
Ясно е,че не съм за 89лв,но искам да знам това стандартна политика ли е да не кажат,за да вземат още една такса и аз ли съм некоректна ,защото понякога човек си мисли,че е прав,а не е .
Много повече от бясна съм,но не знам има ли какво да направя

# 1
  • Мнения: 820
Стандартна практика в бранша мисля . Имах такъв случай с Пулс, добре че имам приятел управител при тях.

# 2
  • Мнения: 51 684
Все пак ти си подписала някакви книжа, там трябва да пише дали договорът се подновява автоматично или не. А и не си казала, че ще прекратиш, а че ще си помислиш. При това положение те може и да са некоректни (то и всички мобилни оператори са такива), но не са в нарушение, ако договорът се подновява автоматично.

# 3
  • София
  • Мнения: 35 203
На EASY ли си била? Да не би да става въпрос за депозита?

https://www.nextlevelclub.bg/wp-content/uploads/2024/12/%D0%9E%D … xt-Level.docx.pdf

Трябвало е да изпратиш уведомление за прекратяване.

Последна редакция: вт, 11 мар 2025, 18:28 от milenaka

# 4
  • Melmak
  • Мнения: 9 246
Вероятно е трябвало да прекратиш с документи, защото абонаментът се подновява. Предполагам нещо такова се е случило. Дали е морално, не знам. Дали е законно - да, явно някъде си се подписала, че си запозната с модела на подновяване на договора.

# 5
  • Мнения: 3 215
Не се занимавай да се ядосваш - щом са имали уста да те питат за абонамента, е било коректно като казват А, да кажат и Б - да напомнят, че щом не си сигурна, абонаментът ще ти се поднови автоматично. Но надали иначе питат всеки месец всички. От друга страна, ти е трябвало да си категорична или да се поинтересуваш повече. Но не се впрягай. Ако ще ти е по-добре, кажи им, че служителите им трябва да имат по-добър сценарий за разговор с клиента и че този им подход е отблъскващ. После плащай или не плащай, ти ще си решиш.

Последна редакция: ср, 12 мар 2025, 23:23 от Linda*kiss

# 6
  • Мнения: 1 038
Редно е да ви напомнят. И да сте подписала договор при думите ви”ще си помисля” е трябвало да ви уведомят. Какъвто и договор да сте подписали и както и да е оформен, напомня се. Двумесечна карта означава предплатени посещения в рамките на срока. Каква е тази сума, не ми се струва нормално, дори и с договор. Двумесечният срок е изтекъл, вие нямате ангажимент. Платили сте си картата. Да са ви обяснили при подписването на договора и после при последните тренировки да са ви напомнили. Не плащайте нищо.

Общи условия

Активация на акаунт