RYANAIR - 29

  • 39 663
  • 799
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 946
Хайде и аз цоп с 2 тъпи въпроса:
1. С кой документ се предава куфарът за багажното?
2. Може ли да взема стъклен буркан с инстантно кафе в ръчния багаж? В смисъл да не решат че стъклото като се счупи става вид оръжие...
Знам, че излишно се психирам, но не съм летяла в последните 2 години и ми е напрегнато.

# 16
  • Мнения: 2 626
Хайде и аз цоп с 2 тъпи въпроса:
1. С кой документ се предава куфарът за багажното?
2. Може ли да взема стъклен буркан с инстантно кафе в ръчния багаж? В смисъл да не решат че стъклото като се счупи става вид оръжие...
Знам, че излишно се психирам, но не съм летяла в последните 2 години и ми е напрегнато.

1. Куфарът се предава с документ за самоличност и бордна карта.
2. Може инстантно кафе в ръчния багаж /дори и в стъклен буркан/.

# 17
  • Мнения: 1 946
Благодаря за бързия отговор!

# 18
  • Мнения: 31
Здравейте, искам да си направя регистрация в сайта на Райън еър и да закупя билети за първи път, но не успявам. Изобщо не получавам на пощата си код за потвърждение.. Дали някъде бъркам?

# 19
  • Мнения: 19 935
Днес има намаление на някои билети на Раян до края на юли , от София цени от 15,17 евро.

# 20
# 21
  • Мнения: 6 360
Здравейте, искам да си направя регистрация в сайта на Райън еър и да закупя билети за първи път, но не успявам. Изобщо не получавам на пощата си код за потвърждение.. Дали някъде бъркам?

с друг имейл пробвахте ли?

# 22
  • Мнения: 2 626
Здравейте, искам да си направя регистрация в сайта на Райън еър и да закупя билети за първи път, но не успявам. Изобщо не получавам на пощата си код за потвърждение.. Дали някъде бъркам?
А в Спам проверихте ли?

# 23
  • Мнения: 31
От друг компютър направих резервация и закупих билети. Благодаря.

# 24
  • Мнения: 2
Ryanair превърнаха в продукт един нездравословен начин на мислене - услуги, които не са ориентирани към клиента и обслужват изцяло собствените им интереси. Подборът на персонал е твърде, твърде съмнителен, компетентността нулева. Обслужването на терминала и в самолета е извън всякаква научна фантастика, достигнало е до пределната точка на поносимост и никой не се опитва да го помръдне оттам. Никога не получих обратна връзка от тях след имейли, които описват реални проблеми, от които всяка нормална компания би потънала в земята от срам и променила на мига.
Моля се пилотите да не са направени от същия материал.

# 25
  • София
  • Мнения: 8 439
Е, хайде сега 😅
Не е нужно да си обиден на всички за дето не са се вслушали в нечия мъдрост.

# 26
  • Мнения: 2
Не съм. Споделям, за да имат възможност да се вслушват.

# 27
  • Мнения: 130
Какво се прави, когато имат да ти плащат обезщетение и не си спазват срока за изплащане? Чета в чужди форуми, че хората чакат с месеци. Да им пиша ли, или просто да чакам, или да се свържа с посредник? Как се процедира? Дали са срок 5-7 работни дни, те минаха 10.

# 28
  • Мнения: 19 935
Изчакай още седмица-две. После мисли допълнителни хватки.

# 29
  • Мнения: 706
Имате ли проблем с приложението и по-точно с функцията за търсене на полети? На мен ми се отваря бял екран. Приложението е актуализирано.

Общи условия

Активация на акаунт