Сега, като се чу как директно маркираха програмата си - първо, да канализират младежта в правилните учебни направления и професии според висшите нужди на държавата, след това, надграждане на стратегията за ефикасност чрез внос на по-щастливи труженици, които се радват на малките неща, надявам се, все повече хора започват да осмислят абсурдността и изпразнеността от смисъл на така съществуващата образователна система.
Като любопитен факт ще спомена, че преди 100 години държавата е умувала над проблема как да ограничи разрастващата се тогава интелигенция, че ставали много претенциозни личности, а също и лекарите, че, забележете - били малко болните (справка Рубен Маркьм). Та инструментите за справяне с тези кахъри могат да поведат управниците в различни посоки. А ние тук състрадателно коментираме какви са потребностите на държавата и икономиката.