Въпроси за TBI Bank - 4

  • 11 029
  • 261
  •   3
Отговори
# 255
  • Мнения: 6 369
На 18.09 съм пазарувал в Лидл за 21.12 лева и е осчетоводено веднага на същата дата.
Сега виждам същото плащане от същата дата осчетоводено още веднъж със знак минус на 23.09. Дата, което още дори не е настъпила.

От детайлите на самото плащане има опция директно да се докладва проблем, както и направих. Не вярвам да ми отговорят.

Та, очите на 16 и гледайте сумите с минус ежедневно, давам като съвет.
Същия случай имам с iCard и LIDL. Не е от картата, а от POS терминала.

# 256
  • Мнения: 61 477
Имах обратния случай. С карта на Идън ред, но то е пак транзакция, въобще не ми я отчете. Чак след месец я видях. Мислех, че съм минала метър, ама не. Blush

# 257
  • София
  • Мнения: 2 258
При мен пък след като си направих втора касичка, на която сложих друго име, забелазах след извесно време, че имам 3 касички, като третата беше със същата сума като втората, дори горе в левия ъгъл в общ брой спестявания беше включена и тя - викам си еха супер Grinning, но за проба прехвърлих едните пари в Неон, но и от другата изчезнаха, писах им и изтриха третата касичка.
Другия проблем, който имах е, че закрих спестовната и евровата сметка, но си стояха в приложението въпреки, че им писах 2 пъти, дори втория път служитела ми заяви, че било дадена заявка, но нямало упоменат срок, кога ще се изпълни, чак сега с касичката ми махнаха спестовната, но евровата стои.
Та исках да Ви питам, понеже междувременно направих едно измамно плащане и блокирах картата, издадоха ми нова, дали според вас това значи, че един вид заявявам и еврова сметка отново и затова не са я махнали.

# 258
  • Мнения: 1 765
При мен пък след като си направих втора касичка, на която сложих друго име, забелазах след извесно време, че имам 3 касички, като третата беше със същата сума като втората, дори горе в левия ъгъл в общ брой спестявания беше включена и тя - викам си еха супер Grinning,

Абе на някои хора им се отдава да правят лесно пари...

# 259
  • Мнения: 479
На мен онзи ден ми се случи следното: около 20,00 часа преди пазаруване прехвърлих 150 лв. от Касичка по разплащателна сметка, където имаше 1,25 лв. Показаха се прехвърлени и платих в Лидл с карта близо 90 лв. Малко след това в сметката излезе наличност -89 лв. Изтръпнах. Реших, че е дръпната двойна сума /за пръв път минахме на каса за самообслужване/. Писах в чат-а и ми отговориха, че след определен час и в неработно време на банката прехвърлената сума може да бъде осчетоводена в първия работен ден и затова сумата с минус излиза като неразрешен овърдрафт. Още същата вечер към 22,00 ч. балансът се оправи.

# 260
  • Мнения: 24 523
Наистина се случва, аз така веднъж се сетих да си прехвърля пари в основната сметка вече пред магазина, показа си ги като наличност но на касата не можах да платя с картата че нямало достатъчно в нея...
А съм го правила много пъти това като ми потрябват пари в брой - прехвърлям ги точно преди да изтегля че тогава съм се сетила.

# 261
  • Там...
  • Мнения: 471
И на мен ми се е случвало, два пъти. Единия път балансът се възстанови на другия ден, втория път след няколко часа наистина, но това не ми спести неудобството на касата при второто плащане, когато ми изписа недостатъчна наличност и трябваше да платя в брой, добре че имах в себе си.

Общи условия

Активация на акаунт