Въпроси за TBI Bank - 4

  • 16 422
  • 401
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 979
Имате ли активиран шопинг лимит или някой стоков кредит? Че май тогава имат проблеми и може нещо да не е погасено в срок и системата им да си дърпа каквото реши..
Техните извлечения от край време са грешни, поне при мен. И в момента виждам едно салдо по картата, а в извлечението показва с 50 лв по-голямо салдо. А не ползвам картата за плащания и не би трябвало да има чакащи транзакции за осчетоводяване.
Освен да искате в техен офис пълно извлечение откакто сте клиент и да вадите там какво ще покаже..

# 61
  • Мнения: 899
Влизам днес и гледам сметката ми на -14лв.  Всичко,което плащам е от касичката.После ги връщам там и обикновено сметката ми е на нула.Не виждам никъде по транзакции да съм платила нещо повече. В транзакции пише "неразрешен овърдрафт"  веднъж ва 1.50,втори за 7.50  Общо 9,не 14.
Дотук добре. Пиша на tbi,те нямали такава информация. Сега как да разбера отгъде и какво?Овърдрах 9,липсват 14,накрая и не знаят.
Някъде съм платила повече отколкото има,но не виждам никъде такова нещо.
Транзакциите са ми :
Превод от касичка (примелно 100лв) ,плащане 90,захранване на касичка 10. Общо взето лесно се хваща,че за всяко плащане съм теглила и връщала "рестото".Нещо ми се губи.. Случвало ли ви се е ?
Отделно получих 3 превода,които после се наложи да върна на хората(съседите),но за тях не вярвам да е имало такса за мен,че съм ги получила. За изпращане не са взели мисля,защото ги върнах след като видях за тези -14.
На мен ми се случи същото, като говорим, че двете ми сметки са на -90лв. А преди 3 дни бях на +400лв. Говорих с безполезните им агенти, казват, че не могат да отговорят и съответно трябвало да се види от вътрешен отдел(отговор в рамките на 5 работни дни).
На мен също в транзакции не ми излиза за какво са отишли тези пари.
Първо направих извлечение на транзакциите за последните 6 месеца от приложениета им, за да проследя сумите(пак не става ясно какво се е случило). Реших да си го изкарам на пдф(има такава опция) уж същото извлечение. Еми на пдф излязоха редица суми плащани през последните 3 месеца, които не са били осчетоводени. На 19.06 са ми осчетоводили 85 суми за над 3000лв., днес също още суми са осчетоводили, а не съм имала никакви плащания с дни. Следва на отбележа, че за всички плащания веднага ми е излизало съобщение от приложението за плащане, на впоследствие са изчезвали от транзакции, виждала съм как ми се актуализира баланса, но явно не се е актуализирал напълно. Защото не съм била на + тези 3000лв.
Вчера си отворих приложение и виждам как не само ми липсват парите и съм на минус даже са ми изтеглили парите от спестовната сметка. Кажете ми как да си търся правата, защото не е нормално банката да сочи, че имаш определена сума и уж да ти актуализира баланса, ама не съвсем и на другия ден се оказва, че не само ги нямаш тия пари, а даже си на минус и им дължиш пари.
Не става въпрос за забавяне от търговец, а за над 100 транзакции, които не са били осчетоводени навреме и е показван грешен баланс..

Е, как не са осчетовонени.При мен същото,но аз нямам и пари
Имам 0лв. винаги в неон.
като трябва да платя нещо изкарвам от касичката.Често е точната сума .Примерно 50лв. 
Ако съм платила само 25лв веднага останалите 25 ги връщам в касичката.
Все пак при мин беше на -14лв и те ми се занимаваше.Явно просто е недоглеждяне от моя страна.Вече стриктно си следя и винаги държа да ми е на 0лв(макс някакви стотинки) .Ако пак стане вече ще се разправям.

# 62
  • Мнения: 6 441
Преди нвколко месеца ми се случи подобно нещо, бяха ми осчетоводили плащане, което ке бях извършила. От 101 кладенеца ми донесоха вода в офиса, че после било сторнирано и прочие. Отворих си сметка в ПИБ.  Плащам си чинно таксите. Не мога да се заниюавам да следя транзакция по транзакция какво се случва. И без това по цял ден се занимавам със салда.

# 63
  • Мнения: 62 262
Това не е никаква гаранция. В другата тема се коментира дублирано плащане с карта на небезизвестната ДСК.

# 64
  • София
  • Мнения: 2 063
За първи път платих онлайн с потвърждаване в приложението. Много е удобно, няма смс с код, няма парола, само цъкаш "Потвърди". Не знам дали другите банки имат такова, от няколко години само с тази карта плащам.

# 65
  • Мнения: 638
Ако сметката ми е еврова, но трябва да прехвърля към друг с левова (не е на TBI), то  автоматично ли се превалутират парите към тях?

# 66
  • Мнения: 6 448
Ако сметката ми е еврова, но трябва да прехвърля към друг с левова (не е на TBI), то  автоматично ли се превалутират парите към тях?
Да

# 67
  • Мнения: 638
Сега питах в TBi  и те твърдят, че може транзакцията ми да не мине, ако изпратя от евровата ми сметка към левова и че трябва да превалутирам  първо в лев и тогава да пратя.

Имате ли опит с това далине така, защото става въпрос за голяма сума и не искам да губя в превалитиране?

# 68
  • Мнения: 1 979
Щом така са казали - по-добре да ги обърнете в лева в ТБИ и от левовата да пратите. Ако пратите евро към сметка в лева в друга банка, не е ясно другата банка как ще процедира - трябва тя да ги превалутира и вероятно няма да е по фиксинга на БНБ, а може и някоя друга такса да начисли.

# 69
  • Мнения: 539
Сега питах в TBi  и те твърдят, че може транзакцията ми да не мине, ако изпратя от евровата ми сметка към левова и че трябва да превалутирам  първо в лев и тогава да пратя.

Имате ли опит с това далине така, защото става въпрос за голяма сума и не искам да губя в превалитиране?
При TBI няма загуба от превалутиране, те обменят по официалния курс на БНБ.

# 70
  • Мнения: 6 448
Сега питах в TBi  и те твърдят, че може транзакцията ми да не мине, ако изпратя от евровата ми сметка към левова и че трябва да превалутирам  първо в лев и тогава да пратя.

Имате ли опит с това далине така, защото става въпрос за голяма сума и не искам да губя в превалитиране?
Ти пък... на служителите да се доверяваш. Знаят базови неща и такива "сложни" неща не са за техния джоб. Както от левовата могат да се пратят евро, така от евровата могат да се пратят левове без проблеми. Не е необходимо предварително да се превалутира.

Преводите ти са безплатни и спокойно можеш да тестваш с 1евро/2лв, за да се увериш сама.

# 71
  • Мнения: 60

Ти пък... на служителите да се доверяваш.

Последно като бях в офиса им с въпрос се допитваха до ChatGPT за да ми отговорят.

# 72
  • Мнения: 1 797

Последно като бях в офиса им с въпрос се допитваха до ChatGPT за да ми отговорят.

Хахах, последно го правих тоя номер, като качих старата и новата тарифа, но в друга банка и да ми каже разликите, а не аз да ги търся. Ама пък банков служ да го прави ... странно ми е .

# 73
  • Мнения: 24 717
Явно аз съм извадила късмет - не че толкова много пъти съм ходила но в двата офиса където съм била винаги са били съвсем адекватни и компетентни.
Не мога да кажа същото за съпорта им, за там всъщност ще си замълча, да не създавам работа на модераторите Grinning

# 74
  • София
  • Мнения: 8 430
Все по-рядко се случва при плащане на ПОС в чужбина да пита в коя валута, автоматично пуска в местната. Но в Чехия конкретно последните 3 дни ми се се случи 3 пъти. Интересното е, че сметката ми е левова, но и трите случая машинката пита крони или евро.
Опция за лев няма. Като да са го отписали вече...
Избирам крони, разбира се, всички знаем това правило. Но пък ми стана интересно ако бях избрал евро кой ще ме превалутира.

Общи условия

Активация на акаунт