Въпроси за TBI Bank - 4

  • 11 770
  • 274
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 1 946
Аз пък вчера отидох до клон на банката да попитам как аджеба да си вкарам картата в часовника. От wallet, понеже се вкарва през телефона, ми изписва да я верифицирам. В офиса им ме гледаха като полезно изкопаемо. Питах през чат, казаха да отида в офис. Освен това ми казаха, че чатът, където уж се свързваш със служител, е AI, с което още повече ми паднаха в очите. Та, не разбраха защо картата не може да се вкара на часовника.

Не са си направили системата както трябва. При мен излиза накрая да се обадя на банката да верифицира картата,
Другите банки пращат sms за верификация и се добавя без проблем.

# 271
  • Мнения: 6 348
Да, това излиза. Обаче Ботът на чата казва да верифицирам в банката. От банката нищо не знаят и не могат да верифицират. А твлефонът, към който те отпращат, не съществува или не може да се избере.

# 272
  • Мнения: 333
Да, това излиза. Обаче Ботът на чата казва да верифицирам в банката. От банката нищо не знаят и не могат да верифицират. А твлефонът, към който те отпращат, не съществува или не може да се избере.

Как го направихте и аз имам този проблем

# 273
  • Мнения: 1 946
Просто са въвели грешно и двата си телефонни номера вместо само единия - трябва да се звънне на 070017571 и ако отговори жив човек и е наясно какво го питат, да потвърди картата за плащане с часовник.

# 274
  • София
  • Мнения: 8 223
0700 често не влизат в безплатните минути, които имаме в плановете си. От тази гледна точка по-добре на 02 816 3900 който води до същото място.

Общи условия

Активация на акаунт