“Селски“ номера и пинизи - тема 5

  • 6 393
  • 79
  •   3
Отговори
  • Другата България
  • Мнения: 42 729
Заповядайте в новата тема!
Не забравяйте да спазвате добрия тон и избягвайте спама.

Старите теми:

"Селски" номера и пинизи - тема 3

"Селски" номера и пинизи - тема 4

# 1
  • Мнения: 28 945
Виваком. Такъв селски номер ми врътнаха вчера, че още съм бясна.

# 2
  • Мнения: 2 901
И твоя интернет ли спря със съобщение, че местоположението ти се е променило (на рутера вкъщи) и трябва да платиш 5 лв за новото? Joy

# 3
  • Мнения: 28 945
Не. На мен ми го спряха с обяснението, че понеже договорът ми изтича след два дни, що пък да не ми резнат по-голямата част от пакета – интернет и телефон – под претекст, че били промоционални.
На въпрос защо 2 дни по-рано и то точно от сутринта, а не вечерта например – мънкане и липса на адекватен отговор.
Иначе и аз имам начислени 5 лв., незнайно откъде. Чакам с нетърпение фактурата, за да видя какво са ми таксували за тази кръгла сума.

# 4
  • Deutschland
  • Мнения: 7 784
На мен лятото А1ми скъсаха нервите. Взех предплатена карта само с интернет, защото щях да работя 5 дена онлайн, а на вилата в Средна гора няма интернет. На третия ден спря, местих картата в друг телефон, в мини рутер, не и не. Отварям приложението, всичко е наред, имам МБ,
всичко е точно, обаче самите устройства изписват, че вече няма сим карта, а тя е вътре. Писах им, отговор на имейл нямам още, три месеца по-късно 😀. Звънях им, чипа на картата станал дефектен по някаква причина. Е по коя?
Три дена издържа тоя чип. Нямах време вече да ида да сменя картата с друга и всичко остана така.

# 5
  • Мнения: 28 945
Явно толкова са го закъсали, че се чудят откъде да спестят или как да начислят някой лев. Мизерници.

# 6
  • Мнения: 265
Не. На мен ми го спряха с обяснението, че понеже договорът ми изтича след два дни, що пък да не ми резнат по-голямата част от пакета – интернет и телефон – под претекст, че били промоционални.
На въпрос защо 2 дни по-рано и то точно от сутринта, а не вечерта например – мънкане и липса на адекватен отговор.
Иначе и аз имам начислени 5 лв., незнайно откъде. Чакам с нетърпение фактурата, за да видя какво са ми таксували за тази кръгла сума.

Е, не се ли обадиха по-отрано да кажат, че изтича скоро и да предложат нов (винаги малко по-скъп). При мен досега винаги така са процедирали (трябва да хвана да видя до кога ми е текущият договор). С тях (Виваком) имам интернет и телевизия - също промоционален две години. Мобилната ми услуга е към А1, те също прозвъняват преди да изтече договорът и да предложат нов (там и сама мога да си харесам някоя оферта в Моя А1).

# 7
  • Мнения: 75 986
Е кво има да й се обаждат..като договорът не е прекратен или изтекъл?? Длъжни са да предоставят услугата още два дена !
Тя си знае кога изтича много добре, мисля, и не чака да й кажат.

# 8
  • Мнения: 11 823
Не е точно в графата "селски номер", но не мога да разбера каква е логиката да стоиш на вратата на метро-влакчета и да възпрепятстваш слизането и качването на останалите пътници? Дори някои слизат, за да направят път и се качват отново, но не минават навътре.
Странно ми е, при положение, че имаш достатъчно време, дори и да не знаеш добре спирките, да слезеш.
Някои стоят така по 4-5 спирки.

# 9
  • Мнения: 265
Е кво има да й се обаждат..като договорът не е прекратен или изтекъл?? Длъжни са да предоставят услугата още два дена !
Тя си знае кога изтича много добре, мисля, и не чака да й кажат.

Ясно, че са длъжни да предоставят услугата до последния ден. Аз говоря за друго:  на мен досега ВИНАГИ ми се обаждат (и от А1 и от Виваком) ПРЕДВАРИТЕЛНО - около месец преди да ми изтече договорът (ако някой си помни точно кога му изтичат договорите - ОК, но аз не съм сред тях, но това отделно) и ми казват, че тъй като скоро ми изтича договорът, ми предлагат нова оферта за нов двугодишен промоционален договор с още екстри, но и малко по-скъп (с около 2-3-5 лв). Това е добра практика, защото не те оставят да изтече и после - двойна цена (без промоционалните условия). Та отговорът на въпроса "какво има да й се обаждат" е този - има какво!

# 10
  • при късмета
  • Мнения: 25 542
Не е точно в графата "селски номер", но не мога да разбера каква е логиката да стоиш на вратата на метро-влакчета и да възпрепятстваш слизането и качването на останалите пътници? Дори някои слизат, за да направят път и се качват отново, но не минават навътре.
Странно ми е, при положение, че имаш достатъчно време, дори и да не знаеш добре спирките, да слезеш.
Някои стоят така по 4-5 спирки.
Де да беше само в метрото

# 11
  • Мнения: 28 945
Обадиха се, още миналия месец, за да ми предлагат нови планове. Плюс това минах и през офис за оферти. Много добре знам, че днес ми изтича договорът. Просто исках да преподпиша в последния ден на месеца, както и направих.
Това обаче не обяснява защо ми спряха промоционалните минути и интернета 2 дни преди края на договора и то без предупреждение. Нито при запитване на 123 ми дадоха ясно обяснение защо.
Между другото, днес в офиса служителката също се учуди и каза, че не би трябвало да го правят – договорът си важи до края на последния ден.
А, оказа се, че и таксата е променена за последните 2 дни – без промоциите, а договорите са станали безсрочни.


Ясно, че са длъжни да предоставят услугата до последния ден. Аз говоря за друго:  на мен досега ВИНАГИ ми се обаждат (и от А1 и от Виваком) ПРЕДВАРИТЕЛНО - около месец преди да ми изтече договорът (ако някой си помни точно кога му изтичат договорите - ОК, но аз не съм сред тях, но това отделно) и ми казват, че тъй като скоро ми изтича договорът, ми предлагат нова оферта за нов двугодишен промоционален договор с още екстри, но и малко по-скъп (с около 2-3-5 лв). Това е добра практика, защото не те оставят да изтече и после - двойна цена (без промоционалните условия). Та отговорът на въпроса "какво има да й се обаждат" е този - има какво!

# 12
  • Мнения: 75 986
Е кво има да й се обаждат..като договорът не е прекратен или изтекъл?? Длъжни са да предоставят услугата още два дена !
Тя си знае кога изтича много добре, мисля, и не чака да й кажат.

Ясно, че са длъжни да предоставят услугата до последния ден. Аз говоря за друго:  на мен досега ВИНАГИ ми се обаждат (и от А1 и от Виваком) ПРЕДВАРИТЕЛНО - около месец преди да ми изтече договорът (ако някой си помни точно кога му изтичат договорите - ОК, но аз не съм сред тях, но това отделно) и ми казват, че тъй като скоро ми изтича договорът, ми предлагат нова оферта за нов двугодишен промоционален договор с още екстри, но и малко по-скъп (с около 2-3-5 лв). Това е добра практика, защото не те оставят да изтече и после - двойна цена (без промоционалните условия). Та отговорът на въпроса "какво има да й се обаждат" е този - има какво!

Само че няма нищо общо с оплакването и прецакнята от оператора това. За това обърнах внимание. Иначе това всички го знаят.
Мисля че не вникнахте кое точно е олкаването.

# 13
  • Мнения: 265
Цитат
Това обаче не обяснява защо ми спряха промоционалните минути и интернета 2 дни преди края на договора и то без предупреждение. Нито при запитване на 123 ми дадоха ясно обяснение защо.
Между другото, днес в офиса служителката също се учуди и каза, че не би трябвало да го правят – договорът си важи до края на последния ден.

Да, за това съм напълно съгласна. Не е редно това.

teta75,
Да, моя грешка. Останах с впечатление, че са си мълчали до последно и хоп - безсрочен договор. За двата дена съм съгласна - нямат право, има си дати в договора. Това е мизерлък от тяхна страна.

# 14
  • Мнения: 75 986
По закон - закон за електронните съобщения, са длъжни да напомнят. За това й го правят...защото ги задължиха по закон. Не щото им пука за нас...

Общи условия

Активация на акаунт