Почти цяла София става зелена зона

  • 1 015
  • 33
  •   3
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 37 898
Градския транспорт е такъв, че често не покрива два съседни квартала. Дружба 2 - Младост 4 е около 40 мин с автобус- метро- метро.
Периферията е някъде доста добре, някъде ужасно зле.
Редута е покрит с един 72. Там е свинщина.
Входовете и изходите на кварталите не са обмислени за този трафик, бизнес зоните също.
Вътре в града, дори влаковите спирки не се покриват както трябва.
Приемат деца през пет квартала в шестия на дг, има нелепици и с училищата.
Разбирам ги хората, не разбирам градоначалниците.
Общински терени има колкото искаш, обаче, общинския съвет е сбирщина в момента и опозиция на кмета.

# 31
  • София
  • Мнения: 6 775
Скрит текст:
Няма нормален транспорт в сравнение с Европа, железници никакви, за да се разтовари градът  и от презастрояване, и от трафик, хората трябва да има как да стигат до него без автомобил,  все пак по някакъв нормален начин, и не става въпрос дори за живеещи на 50 км от София, което в Европа не е никакво разстояние, а за такива и на 10-20 км, което си е в широките граници на столицата.
За болници без паркинги не ми се говори, преди години с малко дете на ръце пред спешното на Пирогов ми се ревеше, спирайки колата втора лента на аварийни и оглеждайки се безпомощно.  Платената зона не е панацея, ако не се прави нищо друго.

За болниците съм съгласна.
Но ако някой живее в село Лозен, например, и работи в София, спокойно може да използва буферните паркинги и оттам нататък да използва градския транспорт. Същото важи за повечето населени места около София.
Истината е, че транспортът не е никак лош, но хората си търсят оправдания. От Студентски град стават направо комични с мантрата "студентите не могат без коли". Днес прочетох абсурдни аргументи, само и само да се оправдае всеки да е на кола.

# 32
  • Мнения: 1 657
За някои нови места може и да се намери довод. Но аз искам да разбера логиката да вкарат Сухата река, Хаджи Димитър и Стефан Караджа в Зелената зона. И защо Младост не е Simple Smile

# 33
  • София
  • Мнения: 37 898
Скрит текст:
Няма нормален транспорт в сравнение с Европа, железници никакви, за да се разтовари градът  и от презастрояване, и от трафик, хората трябва да има как да стигат до него без автомобил,  все пак по някакъв нормален начин, и не става въпрос дори за живеещи на 50 км от София, което в Европа не е никакво разстояние, а за такива и на 10-20 км, което си е в широките граници на столицата.
За болници без паркинги не ми се говори, преди години с малко дете на ръце пред спешното на Пирогов ми се ревеше, спирайки колата втора лента на аварийни и оглеждайки се безпомощно.  Платената зона не е панацея, ако не се прави нищо друго.

За болниците съм съгласна.
Но ако някой живее в село Лозен, например, и работи в София, спокойно може да използва буферните паркинги и оттам нататък да използва градския транспорт. Същото важи за повечето населени места около София.
Истината е, че транспортът не е никак лош, но хората си търсят оправдания. От Студентски град стават направо комични с мантрата "студентите не могат без коли". Днес прочетох абсурдни аргументи, само и само да се оправдае всеки да е на кола.
Буферния на Бизнес парк, където няма места ли?
Транспортът е много добър последните години, но има ужасно много какво да се желае.

Общи условия

Активация на акаунт