Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са симптомите на хиперактивност и дефицит на вниманието?
Къде мога да диагностицирам хиперактивност в София?
Какви са препоръките и методите за управление на хиперактивност и дефицит на вниманието?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са симптомите на хиперактивност и дефицит на вниманието?
-
Къде мога да диагностицирам хиперактивност в София?
-
Какви са препоръките и методите за управление на хиперактивност и дефицит на вниманието?
Работата с деца с хиперактивност и дефицит на вниманието трябва да започне в ранна възраст, преди 6-7 години, за по-добри резултати. Важно е да се работи с ресурсен учител и специалисти, а при необходимост и с медикаменти. Някои методи за управление включват стриктна диета, игрови подход към храненето, споразумение с детето да опитва нови храни, работа с ресурсен учител и в някои случаи медикаментозно лечение.
-
Каква е клиничната картина и диагностичните критерии на хиперактивността според МКБ-10?
-
Какви са основните характеристики на хиперкинетичните разстройства според МКБ-10?
Алекс ти е дала хубави съвети за всичко, включително и за това, как да се справяш с истерията. Но желанието на сладурката да я носиш на ръце вероятно не е просто изпробване на граници, а в известна степен необходимост. Щом и у дома иска да я носиш, значи не е "мързелче" да ходи, а вероятно желание за близост (нали като я носиш си я прегърнала). Дъщеря ни (вече на 3,9г.), например, отивайки за градина ходи през целия път сама, при това с удоволствие (говорим си, пеем песнички), но като си я вземам, много често иска да я нося. Независимо, че е почти на 4. Когато е болна или притеснена, ситуацията е подобна и у дома. Аз затова в такива моменти 

А тя ми каза да ги водя по магазините като на изложба та да научат
? Ако не, да не ви спамя излишно.
. Чувствам се по-спокойна вече.
Къде е златната среда ? Аз го уча например да не удря, да не посяга, но отива на детската площадка или в ДГ и го бият, а той не отвръща защото не е научен. И сега започвам да го уча вече като го удрят и той да удря, ама как да му обясниш, че има разлика между нападение и самоотбрана, за него в един момент му се вижда това като карт бланш да се бие. Аз не искам това, но не искам и всеки който си пожелае да го бие, дори и много по-малки деца от него. Свидетел съм и на това как родителите си извръщат главата, когато са свидетели на лошо поведение от страна на децата си - защо ? Явно така е по-лесно....