КЛУБ "РОДИТЕЛИ-ЧАСТНО ОБРАЗОВАНИЕ" 7 - ВАКАНЦИЯТА

  • 40 517
  • 414
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 4 877
Прочетох го и аз това. Тази "приемна" не я разбрах - за детски клуб ли става въпрос (като тези, които се обсъждат в темата за частните ясли  Simple Smile)?
А дали в ЧДГ или "приемна", или каквото и да е частно заведение, родителите вече са наясно, че ще трябва да "плащат добре", какво има да бъдат приучавани още? Thinking Останалите, болшинството, които са в ДДГ, ще продължат да си плащат държавната такса и няма да може да им бъдат натрити носовете.  Laughing

Мен ме развесели ето това от линка за "мутрите"  Wink - "Идеята на образователното министерство, според мнозина, била да се покаже, че езиковите гимназии не дават добра подготовка и впоследствие да бъдат постепенно закрити. Така щял да се разчисти пътят на частните езикови училища."


не знам защо създават ненужна конфронтация. Или просто в случая "гузен, негонен бяга".

# 346
  • Мнения: 4 877
а за приемни - мен звучеше като "чакални" през цялото време и си преставях как си въобразяват, че тълпи родители чакат за беузмната им "приемна", само и само да си зарежат някъде детето. Joy Joy Joy Страхотна бизнес идея! hahaha hahaha hahaha hahaha

# 347
  • Мнения: 4 877
за феновете на това ПЧМГ- нещо любопитно:

Иван Симеонов е отбора по баскетбол на ПЧМГ Simple Smile))

Учители се изправят срещу ученици в баскетболен мач

Антонио Згуров- 6кл., Боян Зайков- 7кл.


Баскетболният мач между учители и ученици, който се проведе на 20.12.2007, завърши със загуба за учениците. Крайният резултат беше 91:46.
Милен Христов откри резултата с първите две точки, но учителите отвърнаха и господин Симеонов изравни, след което учителите поведоха уверено. Почти през целия мач те водеха, но отборът на учениците не се предаде. Победата на учителите беше лесна, смятат те, защото играха като отбор. Учениците, според Георги Георгиев, нямаха достатъчно време да изгладят различията помежду си и не играха сплотено.
Отборът на учениците се състоеше от Мартин Цветанов (7 кл.), обявен за най-резултатен играч на мача, Милен Христов (7 кл.), Георги Георгиев (7 кл.), Стефан Борисов (8 кл.) и Пламен Христов (8 кл.). Отборът на преподавателите беше съставен от Нестор Маринов, Румен Бабов, Константин Костов (учители по физкултура в ПЧМГ), господин Иван Симеонов (учител по математика) и Дани Ватков, ученик от 5б клас. Съдия на мача беше господин Радев - заместник директор на училището.
Публиката възторжено аплодираше всяка отбелязана точка и беше забавлявана в почивките от танците на мажоретния състав на ПЧМГ. Независимо от резултата, всички смятаме, че в този мач всеки показа най-доброто от себе си. С нетърпение очакваме следващата среща, в която учениците ще покажат какво са научили от своите учители.

http://www.parvamatematicheska.com/news06.html

Хареса ми, че си имат училищен вестник и то с много свежи журналистически материали.

# 348
  • Мнения: 33

Май Wink благодаря ти за линковете, в петък дъщеря ми ще отиде в Бълг. школо да й направят тест за училищна готовност за да видим дали в първи клас или в предучилищната. Та в петък ще се реши, аз много се надявам да успее за 1 клас но както му е писано на детето. Общо взето няма много инфо за това училище по интернет, да не кажа изобщо няма - чудно ми е защо.

# 349
  • Мнения: 4 877

Май Wink благодаря ти за линковете, в петък дъщеря ми ще отиде в Бълг. школо да й направят тест за училищна готовност за да видим дали в първи клас или в предучилищната. Та в петък ще се реши, аз много се надявам да успее за 1 клас но както му е писано на детето. Общо взето няма много инфо за това училище по интернет, да не кажа изобщо няма - чудно ми е защо.

да ти кажа за повечето ЧУ и ЧДГ няма много публично инфо, така че не се чуди. Май са си прави хората. Рекламата е за масовата аудитория. Иначе за Бълг. школо търси инфо на сайта на Овергаз. Там съм откривала доста прессъобщения. Има интересни неща, но си ги пречупвай през родителската гл.т., а не през корпоративната. Simple Smile

Стискам палци! Ще разказваш после, нали? Simple Smile

Последна редакция: ср, 11 юни 2008, 22:22 от май :)

# 350
  • Мнения: 7 263
Девойки  Hug
тук съм чета ви всеки ден, но не пей ми се не смей ми се Hug
Обаче си ви обичам да знаете  Hug Hug Hug


MJG ти беше ли подала молба в училището?
От там ли ти се обадиха за теста?
Иначе си права, че като цяло за Българско школо в пресата и в нета има много малко информация, да не кажа, че почти няма.

# 351
  • Мнения: 967
е, мисля, че благодарение на тези темички тук, сега има доста повече информация.

На Май;) и всички други мами  bouquet

# 352
  • Мнения: 4 877
Девойки  Hug
тук съм чета ви всеки ден, но не пей ми се не смей ми се Hug
Обаче си ви обичам да знаете  Hug Hug Hug


MJG ти беше ли подала молба в училището?
От там ли ти се обадиха за теста?
Иначе си права, че като цяло за Българско школо в пресата и в нета има много малко информация, да не кажа, че почти няма.

Лени, видя ли инфото за Иван Симеонов, ПЧМГ и баскетбола - евала на човека. Междудругото с такива лежерни информации се прави печеливш PR.  Wink

# 353
  • Мнения: 3 271
Дани, това за ПЧМГ, вестника им и готиния мач много ми хареса. Направо ми напълни душата!

Не съм казвала "добро утро" днес, но сега направо ви пожелавам "лека нощ"  Hug

# 354
  • Мнения: 4 877
ДОБРО УТРО, РАНОБУДНИЦИ!

ЕТО И ПОЗДРАВЧЕТО:

ХЕЙ, ПРИЯТЕЛЮ

Таз история добра, стана в старата гора.
Имаше едно момче с много весело гласче.
Пееше то нощ и ден, този тъй познат рефрен.

Припев:
Хей, приятелю, здравей!
Мойта песничка запей,
тя е нужна и дори прави хората добри. (2)

Но веднъж един крадец, хвана малкия певец.
И остави го в нощта със запушена уста.
Кой ще пее нощ и ден този тъй познат рефрен?

Припев:...(2)

Но крадеца в нощта чу отново песента.
Въпреки че се укри в най-дълбоките гори.
Спря го и го хвана в плен този тъй познат рефрен.

Припев:...(2)

И се върна тоз крадец, пак при малкия певец.
Засрамен запя на глас, с него песента тогаз.
Тъй светът бе променен от един красив рефрен.


ПРИЯТЕН ДЕН!   bouquet

# 355
  • Мнения: 7 263

Лени, видя ли инфото за Иван Симеонов, ПЧМГ и баскетбола - евала на човека. Междудругото с такива лежерни информации се прави печеливш PR.  Wink

Видях, видях  Hug Hug Hug
Да определено педагогическия състав изглежда много приятен в ПЧМГ. Още една причина горещо да се моля да ни приемат там Praynig Praynig Praynig, но ............... де да видим, вече надеждичките ми станаха еднииии мъничкииии  Tired Confused

# 356
  • Мнения: 4 877
Състезанието „НеЗнайко” е до утре 13 юни 2008
http://zapisvane.com/

Досега:
Общо записали се - 2971
Решили теста - 1914
ТОП 10 Супер Знайковци:
Елена Начева в 5 клас от СОУ П.Р.Славейков - Трявна с 100 точки
Никола Николов в 3 клас от ОУ Л.Каравелов - Попово с 100 точки
Любомир Филипов в 10 клас от СОУ П.Р.Славейков - Трявна с 100 точки
Добрил Маринов в 12 клас от СОУ П.Р.Славейков - Трявна с 100 точки
ЕМИЛИЯ ЧЕКОВА в 11 клас от 21СОУ ХРИСТО БОТЕВ - София с 100 точки
Георги Симеонов в 11 клас от 21СОУ ХРИСТО БОТЕВ - София с 100 точки
Анна Войнова в 5 клас от СОУ П.Р.Славейков - Трявна с 100 точки
Георги Георгиев в 10 клас от СОУ Ц.Церковски - Полски Тръмбеш с 100 точки
Деян Бонев в 8 клас от СОУ П.Р.Славейков - Трявна с 100 точки
Халиме Акубулут в 7 клас от ОУ П.К.Яворов - Огняново с 100 точки



ФИНАНСОВО ОНЛАЙН СЪСТЕЗАНИЕ ЗА ДЕЦА "НеЗнайко"

http://zapisvane.com/

Националното онлайн състезание "НеЗнайко" се провежда по проект "Финансови игри-Игрите на НеЗнайко", финансиран по Националната програма на МОН „Училището-територия на учениците” - модул „Развитие на извънкласната и извънучилищната дейност”.

50 супер интересни задачки, с които искам да проверя финансова култура на деца от 1 до 12 клас - какво са банките, за приходите и разходите в семейния бюджет, как се управляват джобните пари, как се инветират и как се прави печалба, как се сравняват оферти, какво е кихва...
Като джокери могат да се ползват - приятели и близки, родители и учители, чичко Google или леля Mozilla.
Времетраене 180 минути време за отговорите.

още инфо http://bglog.net/Obrazovanie/19471


Състезанието се провежда по проект "Финансови игри-Игрите на НеЗнайко", финансиран по Националната програма на МОН „Училището-територия на учениците” - модул „Развитие на извънкласната и извънучилищната дейност” и в него могат да участват всички ученици от българските училища. Организаторите са приготвили 50 тестови задачи, с които желаят да проверят финансова култура и умения на учениците да търсят, сравняват и анализират бизнес информация.

Целите на състезанието са създаване на обективна конкурентна среда за проверка на специфични умения и знания за финансите, придобиване на умения за работа с тестови задачи и формиране на трайни навици за търсене на информация и допълнителна работа в интернет среда, стимулиране личностната изява на ученика и принос към училищния живот.

Резултати: На 15 юни ще бъдат оповестени данните и резултатите от участието на учениците, както и статистическа информация за активността на учениците по видове училища, класове, области и др.

Класиране и награди:

Супер Знайковци - победители, посочили най-много верни отговори за най-кратко време, ще получат предметни награди за 1-6 място. Наградите ще бъдат изпратени в училищата, които участниците са посочили в регистрационната форма

Екшън Даскало - училища с най-много участници ще получат купи и грамоти за 1-6 място.

Моля да изтеглите поканата и да я разпечатате и поставите на подходящи места / информационни табла, класни стаи и др./, както и да насърчите участието на вашите ученици.

Информация за училищните клубове: 106 ОУ 163 ОУ

Уважаеми колеги,

Ние си поставихме за цел да провокираме интереса на децата към финансовата материя под формата на забавно онлайн състезание, защото в българското училище липсват занимания за получаване на общодостъпна икономическа информация, познания и елементарна финансова култура, необходима за младите хора в динамично развиващата се пазарна икономика.

НАРАСТВАЩОТО ЗНАЧЕНИЕ НА ФИНАНСОВОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Секторът на финансовите услуги се развива бързо. Иновациите и глобализацията позволяват индивидуален достъп до все повече продукти и услуги, създадени с цел да се отговори на голямото разнообразие от потребности и ситуации. Технологичният прогрес, новите електронни канали за доставка и интеграцията на финансовите пазари увеличиха разнообразието от финансови услуги и начините на тяхното предлагане. Финансовото образование дава възможност на младите хора да разбират по-добре финансовите продукти и концепции и да развиват умения, необходими за разширяване на финансовата им културa, т.е. да си дават сметка за съществуващите финансови рискове и благоприятни възможности и да вземат осмислени решения при избор на финансова услуга. Това е процес, продължаващ през целия живот. Младежите смятат финансовата материя за труднорзбираема и признават, че им липсват някои основни умения, за да разберат и да се справят с финансовите въпроси. Това може да доведе до значителни последици по отношение на способността им да ползват предлаганите услуги и да избират от тях възможно най-доброто предложение. Младежите често надценяват знанията си в областта на финансовите услуги. Те биха проявили интерес и склонност към финансовото образование само ако си дадат сметка, че то им е нужно. Следователно първата стъпка се състои в това, да се привлече вниманието на тези, които „не знаят, че не знаят“ финансовата материя. Много от младите хора не успяват да планират бъдещето си или да изберат продукти, отговарящи на нуждите им. Това означава, че за тях вероятността да задлъжнеят и да срещнат трудности при промяна в личния статус (например при загуба на близък, раздяла или безработица) е много по-голяма.

В някои европейски държави обучението по финансова компетентност в училище има вече дългогодишни традиции, а в други законодателството задължава учителите да покриват теми като управление на кредита, лихви и др. Финансовото образование може да помогне на децата да разберат стойността на парите и да ги научи да управляват бюджета си и да спестяват. То може да създаде у студентите и младите хора важни умения за независим живот, например при управление и изплащане на студентски заеми. Може да им помогне да избегнат капаните на търговските измами. Финансово грамотните хора правят по-добър избор на финансови услуги за личните си нужди, по-малко вероятно е да закупят продукти, от които не се нуждаят, да се обвържат с продукти, които не разбират или да поемат рискове, които могат да ги въвлекат във финансови затруднения.

УСПЕХ НА ВСИЧКИ!

За въпроси, мнения и коментари:

E-mail: info@intermedia-bg.com

# 357
  • Sofia
  • Мнения: 4 887
Здрасти!!
Моето дете вече е здраво, минахме през доктора да потвърди и успяхме да се вредим на тържеството! Simple Smile
Само че, разбира се, госпожицата онемя на представлението и не си каза стихчето  Grinning (а вкъщи дори цитираше и на друго детенце стиха).
С Евето не се запознахме, но толкова много непознати майки и роднини имаше, а ме беше срам да ги разпитвам всички.  Laughing

# 358
  • Мнения: 4 877
Здрасти!!
Моето дете вече е здраво, минахме през доктора да потвърди и успяхме да се вредим на тържеството! Simple Smile
Само че, разбира се, госпожицата онемя на представлението и не си каза стихчето  Grinning (а вкъщи дори цитираше и на друго детенце стиха).
С Евето не се запознахме, но толкова много непознати майки и роднини имаше, а ме беше срам да ги разпитвам всички.  Laughing


на тази възраст е нормално.
Ние на тази възраст пък не можехме да стоим на едно място и си имаше учител, който се грижеше синът ми да си остане на сцената, защото беше все с много реплики. Но моят човек обикновено имаше друг режисьорски поглед върху сценките и винаги внасяше свеж елемент (беше тогава в ЧДГ и ги занимаваха актьори). Но след толкова години и въз основа на сегашните му изяви, може да се окаже, че просто е имал по-професионален поглед въху нещата.  Joy Joy Joy Joy Тогава обикновено родителите следяха какво той върши, а не как върви представлението. В никакъв случай не е дивял, просто внасяше допълнителни запомнящи се акценти на представлението, за ужас на учителите.  hahaha hahaha hahaha

Много хубаво, че сте здравички и че сте били на тържеството. Другото са подробности.  Simple Smile

# 359
  • Мнения: 967
Браво, участвали са на тържеството и което е най-важното здрави сте. А за стихотворението - не се шашкай - следващият път ще стане.  Joy Сещам се за дъщеря ми, която във втори клас на 24 май на тържество в бълг. посолство във Виена си забрави думите и учителят й подсказваше, ама тя каквато е разсеяна и глухарка, по едно време не дочу и попита на висок глас: "Какво?" и той човекът иззад завесата направо изкрещя редчето крайно изнервен. Такъв смях в залата - имаше около 300 човека. Ние също си изпопадахме - толкова сладко. А, сега, да я видиш, участва в театъра и музикалният театър в училището и се перчи на сцената като паун  hahaha

Общи условия

Активация на акаунт