Отговори
# 30
  • Мнения: 9 487
f(x) , колкото и да не ви се иска г`син провайдер-а е прав Peace
Да, има културни методи за външно полагане на кабели, но и цената за крайния клиент ще стане също толкова културна...ей тук именно е разковничето-няма кой да я плати. А и вандалите и вечно кривите съседи пак ще си ги има, и пак ще продължат да режат кабелите...

# 31
  • Мнения: 4 651
Ами разбира се, че всеки е прав за себе си. Аз си мисля, че Провайдерът е тръгнал да развива бизнес без да даде лев да изгради инфраструктура, окичвайки дървета и стълбове с кабели и толкоз. Както и си мисля, че ако сме една нормална държава тоя вид услуга ще и трябва да изчезне в този си вид.

Вандалите в моя случай са служителите на Провайдера, които без ничие съгласие използват таванско помещение и тъй като никога не са имали ключ и достъп до там, разрешават проблема с влизането с чупене на катинар.

# 32
  • Мнения: 9 487
Ами разбира се, че всеки е прав за себе си. Аз си мисля, че Провайдерът е тръгнал да развива бизнес без да даде лев да изгради инфраструктура, окичвайки дървета и стълбове с кабели и толкоз. Както и си мисля, че ако сме една нормална държава тоя вид услуга ще и трябва да изчезне в този си вид.



Инфраструктура има-платена е от всички нас, но...позволиха за жълти стотинки да я вземе..БТК.
 И същата тази БТК не даваше да се използва въпросната инфраструктура...и дела се водеха..и пр..
Много неща трябва да изчезнат от вида в който са ..и партии и ред други, които не са тема на дебата  в момента Mr. Green


# 33
  • Мнения: 54
В нас има адаптер и захранваме още няколко съседа, такстата затова ни е с 2 лв по-ниска от останалите, сами си казаха, ние въобще не се бяхме усетили в началото Simple Smile Явно си зависи от културата на доставчика. Нашият е много коректен. Веднъж изграждаха нова мрежа и имаше нещо копаене и 5 дена нетът спираше доста често, предупредиха ни предварително, след това ни пратиха мейл, а след това и писмо с куриер с извинение и намаляване на таксата за съотватния месец. Не изключват без предупреждение, ако забравиш да си платиш ти отпускат още 2 дена, от поддръжката са мили и търпеливи и може да се плаща през ипей, абе направо сме си много доволни. Simple Smile

# 34
  • Мнения: 4 651
Ами разбира се, че всеки е прав за себе си. Аз си мисля, че Провайдерът е тръгнал да развива бизнес без да даде лев да изгради инфраструктура, окичвайки дървета и стълбове с кабели и толкоз. Както и си мисля, че ако сме една нормална държава тоя вид услуга ще и трябва да изчезне в този си вид.



Инфраструктура има-платена е от всички нас, но...позволиха за жълти стотинки да я вземе..БТК.
 И същата тази БТК не даваше да се използва въпросната инфраструктура...и дела се водеха..и пр..
Много неща трябва да изчезнат от вида в който са ..и партии и ред други, които не са тема на дебата  в момента Mr. Green




Знам ги тези неща, те вече 10 години са извинение.

# 35
Още пояснения от кухнята на провайдерите.

Огромната част от 30-годишните ви панелки са много зле в комуникационно отношение и единствените кабели, които са вътре изградени в тях са две жички до апартамента за телефонния пост на БТК и за тока. Когато идва кабелната ТВ или интернет доставчик да пуска комуникация до някого, той няма друга физическа възможност измежду това да пусне външен кабел или вътрешен. Ако е вътрешен поради отсъствието на физически прокарани тръби между етажите, провайдерите нямат друг избор но си пускат нови кабели. Това е с цената на съответните неудобства от рода на дупки в плочата между етажите и разни кутийки на етажа или през етаж или където е удобно.

Това, което правят провайдерите и телевизиите е един вид изграждане на инфраструктура в сграда, в която такава не фигурира и в която не е предвидена съответната комуникация. Няма как цялата сграда да бъде съборена и построена наново с цел кабелите да се мушнат където им е мястото и кутийките да бъдат централизирани / скрити на недразнещо потребителите място. Поради този факт провайдерите разчитат на разбиране от страна на клиентите, за да може дори и там където комуникационна мрежа не е изграждана, високите технологии да съществуват. Разбирането се състои в това, да не правите проблеми ако на етажа се появи нова кутийка или нов кабел или нова дупка или друг подобен гевезелък. Не случайно жилищата в новите кооперации струват повече от тези в старите - дори и минимална част под един процент от цената на жилище в нова кооперация да е отишло за комуникационната обезпеченост на апартамента, Вие знаете че сте платили за да имате розетки до апартамента, другият край на които е на културно място и на това основание бихте изисквали много логично всяка една фирма за да Ви спечели за клиент да отиде до мазата и да си включи кабелите от розетката Ви до своя си кабел и интернет или ТВ сигналът да дойде през предвидената за това инсталация. Ако такава инсталация е налице, имате 200 процентовото право да протестирате срещу факта, че някой по-мързелив провайдер не е влязъл както трябва в сградата и за 15 минути е хвърлил кабел от балкона Ви до лампата на съседната кооперация. Това нещо буди гняв и у конкурентите на мързеливия провайдер, който с минимално труд и грозен пейзаж опитва да прави конкуренция.

Ако, обаче, такава инсталация няма, и единственият зазидан кабел е за тока и телефона: Молим Ви не пречете на провайдерите да изграждат и поддържат инфраструктурата си а се отнесете с разбиране, че те правят за своя си сметка онова, което не е станало при построяването на кооперацията Ви. Бонуси и безплатни акаунти заради някакви кутиики или минаващия пред асансьора кабел си решава всеки един провайдер дали може и дали да дава. Но ако в дадена кооперация определен провайдер има 30 клиента, няма как на 20 от тях да се дават бонуси и безплатни акаунти.

Разбира се, горното не оправдава провайдерите в случай на оставена след тях мръсотия, следи от работа, лошо прекарани кабели, когато видимо могат да се прекарат от друго място. Тогава също имате основание за гняв. Но ако кабелите са прекарани грижливо и не смятате, че нещата са свършени некултурно, умоляваме Ви да не търсите на гърба на кой провайдер да си платите тока или асансьора. Провайдерите не са златни мини, също имат разходи, плащат заплати, плащат поддръжка, плащат разходи. Най-лесното е когато даден клиент рекетира провайдера да си маха нищо и никаквата кутия от етажа, провайдера да обяви такса за посещение при клиентите или такса за поддръжка на мрежата или такса за софтуерни посещения на място. Но се досещате, че винаги би било по-приятно всички взаимно да си имаме уважението към труда и начинанията.

Надявам се с това дълго мнение да съм внесъл малко уточнение по въпроса с наемателите.

Поздрави,
ПРОВАЙДЕР

# 36
  • Мнения: 4 651
Хубаво си го написал, г-н Провайдер, и умно, обаче ако добавиш и следното ще се съглася:
1) Когато ще се извършват монтажни работи в общата собственост - за това най- малко се уведомява клиент, който ви осигурява достъп.
2) Абсолютно недопустимо е да се намърдате във входа, без никой да знае за това,  защото днес сте решили да дойдете и да смените еди коя кутийка, и защото такъв ви е плана за днешния ден
3) Вие сте започнали работа при условия: БТК не си дава трасетата, блоковете са 30 годишни и прочее. Избора си е ваш.
Вие сте започнали работа при такива условия и сте продължили да работите така. Защо трябва да ми го натяквате на мен тогава?

И хайде не ми обяснявайте, че не си включвате суичовете където ви падне без да дори да уведомите някой, че оставяте еди какво си устройство в блока. И при всеки проблем идва някой младеж в блока, че да го рестартирате. И пак се връщаме на въпроса как влиза младежа, как се качва на тавана и кой му дава достъп.

Не става въпрос само за пари и ще ми плащате ли тока. Става въпрос за култура и регламентирани отношения.

За мърлячите въпроса го оставим, мърлячи има навсякъде.

# 37
  • Мнения: 9 487
f(x), не знам във Варна колко доставчици имате и ти конкретно колко си сменила, но говориш за частен случай с теб.
Това не е така навсякъде-виждаш и останалите мнения по въпроса Wink
А това- "3) Вие сте започнали работа при условия: БТК не си дава трасетата, блоковете са 30 годишни и прочее. Избора си е ваш.
Вие сте започнали работа при такива условия и сте продължили да работите така. Защо трябва да ми го натяквате на мен тогава?"
не е точно така-нещата в началото не бяха такива, а когато се промениха, не значи че човек трябва да развее белия байрак, щото монополиста е решил да си вихри коня както реши..и щото нямаме държава, институции и ред др нещица...не ми се обяснява, че ще стане адски дълго Mr. Green
И никой не ти го натяква-просто се опитахме да обясним..няколко човека които са от другата срана на барикадата Wink
Ако при вас липсват културата и регламентираните отношения-обади се на управителя на доставчика на интернета/кабелната ТВ и разговаряй с него /въпросния може изобщо да си няма и идея какви ги въряат служителите му/ Peace

# 38
  • Мнения: 4 651
f(x), не знам във Варна колко доставчици имате и ти конкретно колко си сменила, но говориш за частен случай с теб.
Това не е така навсякъде-виждаш и останалите мнения по въпроса Wink
А това- "3) Вие сте започнали работа при условия: БТК не си дава трасетата, блоковете са 30 годишни и прочее. Избора си е ваш.
Вие сте започнали работа при такива условия и сте продължили да работите така. Защо трябва да ми го натяквате на мен тогава?"
не е точно така-нещата в началото не бяха такива, а когато се промениха, не значи че човек трябва да развее белия байрак, щото монополиста е решил да си вихри коня както реши..и щото нямаме държава, институции и ред др нещица...не ми се обяснява, че ще стане адски дълго Mr. Green
И никой не ти го натяква-просто се опитахме да обясним..няколко човека които са от другата срана на барикадата Wink
Ако при вас липсват културата и регламентираните отношения-обади се на управителя на доставчика на интернета/кабелната ТВ и разговаряй с него /въпросния може изобщо да си няма и идея какви ги въряат служителите му/ Peace


Не съм частен случай за съжаление Simple Smile. Само, че на никой не му се занимава. И на мен не ми се занимава като си помисля как могат да ми направят живота леко неприятен, ако започна да се жалвам. А и тук пазара е пълен с особености.

Между другото днес ходих до тавана. Катинарът отново липсва. Тоя път не е счупен, просто го няма.  Ключ имат две семейства. Не са ги давали на никой. Явно някой пак е работил там, в удобно за него време, прекарвал кабели, рестартирал суич или каквото там. ....... Какво да ви кажа повече.

Монополистът от доста години е частна собственост. Държавата каквото направи, направи. За трасетата не знам дали са 100% приватизирани, но ако са - да спрете да се жалвате, фактът е факт и си решавайте проблема, ако искате да останете на пазара. Вие е ясно, че си имате своите проблеми като фирми, но аз съм клиент, никакви проблеми няма да имате ако мен ме няма  Mr. Green - и аз клиентът искам да си плащам и да получавам услуга. Ще си платя на драго сърце, за да получа качествена услуга и подобаващо отношение към мен и собствеността ми. И не само аз.



Последна редакция: пн, 13 апр 2009, 23:20 от f(x)

# 39
  • Варна
  • Мнения: 777
А какво ще ме посъветвате да направя в следната ситуация-живея в къща,едноличен собственик съм.Един ден домашната ни помощница чула нещо да се тропа по покрива и като излязла,видяла някакви момчета,качени там и правят нещо.Никого не са информирали,не са питали-просто се качили,изпочупили керемидите,прекарали си кабелите и за капак заковали нещо като разпределителна кутия на къщата ми.Държа да отбележа,че те НЕ са моят интернет-доставчик.Няколко пъти ги засичам,качени на стълба и си ровят нещо в кутията,предупреждавала съм ги да си махнат кабелите и кутията от моята собственост(защото не съм дала съгласие да я поставят там),но за сега без резултат.Какво ще ме посъветвате?Имам ли право да премахна всички кабели и кутии на своя глава или ще има последствия?

# 40
  • Мнения: 796
А какво ще ме посъветвате да направя в следната ситуация-живея в къща,едноличен собственик съм.Един ден домашната ни помощница чула нещо да се тропа по покрива и като излязла,видяла някакви момчета,качени там и правят нещо.Никого не са информирали,не са питали-просто се качили,изпочупили керемидите,прекарали си кабелите и за капак заковали нещо като разпределителна кутия на къщата ми.Държа да отбележа,че те НЕ са моят интернет-доставчик.Няколко пъти ги засичам,качени на стълба и си ровят нещо в кутията,предупреждавала съм ги да си махнат кабелите и кутията от моята собственост(защото не съм дала съгласие да я поставят там),но за сега без резултат.Какво ще ме посъветвате?Имам ли право да премахна всички кабели и кутии на своя глава или ще има последствия?

аз съм със сходно положение. Имаме ъглова къща и за съжаление наоколо няма стълбове, по които да могат да си закачат кабелите. Съответно от двете страни по цялата къща има тонове кабели  най-различни комуникации и фирми. Няколко интернет доставчика, няколко кабеларки. Не можете да си предтавите колко кабели има само ooooh!. Никой никога не ни е искал разрешение , че  забиват и дупчат по къщата. Отделно , че като има малко повече вятър и се изпокъсат кабелите висят по цял ден със стълбите до прозорците ми.  Това лято мислим да си направим изолация и съответно ще трябва да се махнат всички кабели ... ще трябва да мина с ножицата. Колко пъти съм казвала на родителите ми / къщата е тяхна / , че трябва или да им се плаща за това или поне да има някаква отстъпка за кабелна , нет...цяла улица зареждаме все пак.

# 41
  • Мнения: 593
Много сте интересни...
Знаете как е положението, като не ви изнася защо се обаждате на "кварталните провайдери и кабелни телевизии" да им ползвате услугите? Искате кабелен интернет и кабелна телевизия, но не искате кабели. Ами прокарайте си wireless интернет и сателитна телевизия тогава.  Mr. Green

Това, което правят провайдерите и телевизиите е един вид изграждане на инфраструктура в сграда, в която такава не фигурира и в която не е предвидена съответната комуникация. Няма как цялата сграда да бъде съборена и построена наново с цел кабелите да се мушнат където им е мястото и кутийките да бъдат централизирани / скрити на недразнещо потребителите място. Поради този факт провайдерите разчитат на разбиране от страна на клиентите, за да може дори и там където комуникационна мрежа не е изграждана, високите технологии да съществуват.

Така е. За блоквете съм съгласна.
Но това не ги оправдава за ситуацията, която е описала Bluebell O'Smallheaven. Не може да си позволяват чак такива волности...

Тук има сгради, които имат скрити кабели за кабелна телевизия. Който иска да се включи - си плаща таксата и си ползва услугата.

# 42
  • Варна
  • Мнения: 777
Да допълня,че не ползвам кабелите на никой от доставчиците,окичили къщата ми(не само интернета).След снощният дъжд таванът в една от стаите ни е протекъл.Преди малко идва един човек да гледа къде е проблемът,като погледнахме към покрива-то от кабели не се вижда покрив.Кога са слагали,какво са правили-незнам,но категорично ще играе ножицата.Това на нищо не прилича.

# 43
  • София
  • Мнения: 8 937
Да допълня,че не ползвам кабелите на никой от доставчиците,окичили къщата ми(не само интернета).След снощният дъжд таванът в една от стаите ни е протекъл.Преди малко идва един човек да гледа къде е проблемът,като погледнахме към покрива-то от кабели не се вижда покрив.Кога са слагали,какво са правили-незнам,но категорично ще играе ножицата.Това на нищо не прилича.

Eй, това при вас вече е върха. Отдавна трябваше да сте им премахнали всякакви съоръжения. Как ще ви се качват по покрива, дори без да ви питат?! Като се появят викайте полиция, това си е нахлуване.

# 44
  • Варна
  • Мнения: 777
Те,ако се появят,докато сме вкъщи,лесна работа fight  Явно се случва,докато ни няма.Няколко пъти съм предупреждавала тези с интернета да си обират кабелите и кутиите,но без резултат.Другата седмица събирам бригада за ремонт на покрива и ще им кажа да орежат всичко.Писна ми!

Общи условия

Активация на акаунт