Потребителски кредит - откъде?

  • 13 159
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 63
След като ти превеждат заплатата в ПИБ, би трябвало и лихвите да са преференциални и бумащината е никаква. Иначе, служебни бележки, смяна на банка за превод на заплата.....
+1
Лихвата при ПИБ не бих казала, че е висока, сравнено с другите. За справка финсити - http://www.fincity.bg/prod.php?allres=1&res=1&cat=6#product_list
Гледам и този кредит "Професионалист", може би една от от най-добрите оферти. И все пак решението е комплексно. Тука се славят като коректни и с добро обслужване.

# 16
  • Мнения: 796
yovanka, аз точно това исках да си спестя Peace В крайна сметка избрах ПИБ. Първо, че заплатата ми се превежда там и разликата се оказа не малка. Хванах промоция без такса за подаване на документи, но то това го има в много от банките в момента. Таксата за усвояването също беше най-малка, като процент. Дано съм направила правилния избор, че ще бъда вързана към тях 3 години. Пък и това, че няма такса за предсрочно погасяване също наклони везните. Поне се радвам, че се отървавам от Пощенска Laughing

# 17
  • Мнения: 4 116
Че какво й е на Пощенска  Grinning  Аз съм към нея от години и там ми превеждат заплатата. Мисля да тегля кредит скоро, но не съм проучвала въпроса откъде е най- изгодно и тн.

# 18
  • Мнения: 796
Че какво й е на Пощенска  Grinning  Аз съм към нея от години и там ми превеждат заплатата. Мисля да тегля кредит скоро, но не съм проучвала въпроса откъде е най- изгодно и тн.

*Тедка*, недоволството ми е най-вече заради обслужването, не от предлаганите им услуги, въпреки, че за един 3-годишен кредит ми вдигнаха лихвата 2 пъти. Уж префернциални клиенти, не знам си какво и после като теглих чертата, се оказа, че съм голям баламулник Laughing Имам и 2 кредитни карти, които сега се опитвам да закрия, а те 2 дена ме мотат...

Но предполагам, че ако заплатата ти минава през тях те ще са ти най-изгодни Peace

# 19
  • Мнения: 4 116
loca, благодаря  Hug
И аз не съм очарована от тях де, ще проуча като му дойде времето.

# 20
  • Мнения: 101
Специално за Пощенска банка - важно е в кой клон ще влезете. Имам прекрасни впечатления от определени служители и съм потресена от отношението на други. Относно кредитите - дават страхотни преференции, ако заплатата се превежда по сметка в банката. Кредитните карти, трябва да знае човек как да ги ползва, иначе излизат доста солени. Но, пак служителите трябва да обясняват, и то качествено - българинът още не знае що е то кредитна карта и си я ползва както дойде. loca, направила си добър избор! Добре, че има хора, като теб, които се интересуват и питат, а не да влязат в първата банка и да излязат с 20000 лв потребителски кредит! Успех с изплащането! Ако решиш да погасяваш предсрочно - по закон нямат право да ти искат такса за погасяване. Поинтересувай се дали имат и застраховка на кредита - още един разход е, но не дай Боже, да се разболееш - ще ти облекчи плащанията!
Един съвет към всички - ПИТАЙТЕ! Винаги питайти за месечни, годишни, седмични такси, такси за закриване, откриване, обслужване и т.н. Имайте едно наум, когато Ви предлагат БОНУС към даден продукт и ПИТАЙТЕ и за него подробно. ЧЕТЕТЕ договорите, не е обидно, не е неприлично и не показва недоверие, а интелигентност и заинтересованост!

# 21
  • Мнения: 301
Няма връзка с потребителските кредити, а по скоро с банките и обслужващия им персонал, но все пак:

Един съвет към всички - ПИТАЙТЕ! Винаги питайти за месечни, годишни, седмични такси, такси за закриване, откриване, обслужване и т.н.


Днес въоръжена с лист, химикал и елка една госпожа в банката около 15минути ми изчислява лихва, която лихва аз през това време сметнах на ум ooooh!

Малко по-късно в друга банка друга госпожа се изпусна да ми каже "Към момента не дължите такса ако не ползвате сметката" Аз се залових за думата и я питах "Може ли "моментът" да свърши и да се окаже, че започвам да ви дължа пари?" Тя примига примига и само повтори - "Към момента не дължите такса"


Имайте едно наум, когато Ви предлагат БОНУС към даден продукт и ПИТАЙТЕ и за него подробно.


Оказа се, че са пропуснали да добавят едно изречение като уточнение в сайта им и 6%-тният бонус, всъщност е по-малко от 2лв (а би трябвало да е 6)  Crossing Arms

ЧЕТЕТЕ договорите, не е обидно, не е неприлично и не показва недоверие, а интелигентност и заинтересованост!

Аз винаги чета и днес ей така пак си четях, но женицата изобщо не ме гледаше като интелигентна и заинтересована клиентка, а напротив - побутваше ме да подписвам по бързичко.

Не искам да ти опонирам, Su_G, напротив - много си права, но винаги съм се втрещявала от обслужването в банките... Независимо дали искаш да даваш пари или да вземаш - все си виновен  Mr. Green

# 22
  • Мнения: 101
Да, да, така е! Въобще не го приемам като опониране! Мен също са ме побутвали да подписвам по-бързо. Даже, не само в банки, ами и в офисите на мобилните оператори, когато си откривах партида във ВиК...

"Моментът" продължава докато въпросната банко не си смени тарифата - след това - всички под ножа! Ползваш, не ползваш - плащаш такса! Затова - закривайте сметки, които не ползвате!

# 23
  • Мнения: 796
Скоро като подписвах, даже не са ме побутвали. Консултанта директно ми обърна последната страница и ми каза "подпишете" Shocked. Е, аз не му обърнах внимание и си го прегледах, въпреки че предварително бях запозната с условията.
Когато подписвам договор, особено с мобилен оператор, чета всичко, защото в малките букви се крие най-важното.
Опарих се веднъж преди години, като подписвах насляпо и сега сигурно съм изключително досадна, но в крайна сметка аз ще плащам години напред и хич не ме интересува, че след мен чакат още 3 човека, а аз се подмотвам Grinning

Общи условия

Активация на акаунт